(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanwezig bij Campzone...
full
 
MZ-36-HH, gisteravond rond 18.45 uur op A50, een paar kilometer voor afslag Heteren. Je reed achter een motor zonder MF-sticker aan, gezellig in de regen. Ik zat ingeblikt op de rechterbaan.
 
Vanmiddag rond 13.45 uur in Ruinen (Drenthe).
Een rood choppertje met sticker, achter een Africa Twin zonder sticker.
 
Laatst bewerkt:
Gespot!MvTz36

Van Wierden naar Rijssen, rond 15.00 uur gistermiddag. Ik kon niet zo snel zien welke motor het was;)
 
Laatst bewerkt:
Gespot!MvTz36

Van Wierden naar Rijssen, rond 15.00 uur gistermiddag. Ik kon niet zo snel zien welke motor het was;)
Dat was ik! Zwarte naked (Yamaha fz1!).

Kopje koffie gehaald bij motor oost

Bedankt voor de spot!

Was jij de rode motor met de passagier?
 
Laatst bewerkt:
Dat was ik! Zwarte naked (Yamaha fz1!).

Kopje koffie gehaald bij motor oost

Bedankt voor de spot!

Was jij de rode motor met de passagier?

Leuk!

Ik reed in een witte bus (Mercedes Sprinter). Jij haalde mij in bij het eerste verkeerslicht gelijk na de afrit.

Ik zag die andere rode motor ook rijden maar die had geen sticker?

Mooi rondje gereden?
 
Leuk!

Ik reed in een witte bus (Mercedes Sprinter). Jij haalde mij in bij het eerste verkeerslicht gelijk na de afrit.

Ik zag die andere rode motor ook rijden maar die had geen sticker?

Mooi rondje gereden?


Die rode motor had inderdaad geen sticker. Was wel een lekker ritje, eigenlijk plezier gegarandeerd als je op de motor stapt hé!

Zodra ik vrije tijd heb en het weer is goed genoeg, dan ga ik er wel op uit! De hele middag ook lekker wezen sturen!

Tot zwaais op de motor?
 
Vandaag rond 16:30 reed er een groepje van 4 motoren (twee choppers/cruisers) en twee sportieve modellen waarvan 1 geel voorbij het tankstation van Dreumel, in de richting van Zaltbommel. Een van de sportieve modellen (toen ik de sticker zag waren jullie al voorbij) reed met sticker. Het was niet de gele, volgens mij was die van jou zwart?

Wij stonden met twee Zjes geparkeerd om wat te drinken.
 
Die rode motor had inderdaad geen sticker. Was wel een lekker ritje, eigenlijk plezier gegarandeerd als je op de motor stapt hé!

Zodra ik vrije tijd heb en het weer is goed genoeg, dan ga ik er wel op uit! De hele middag ook lekker wezen sturen!

Tot zwaais op de motor?

Ja ideaal vooral met dit weer! Heb vanmiddag weer een mooi stukje op de motor gereden.

Tot zwaais.. nu wel op de motor :p
 
Ik dacht MJ-JN-75 te hebben gezien rond 18:00

Bij Gouda op de N207, je zat achter een auto en een camper, ik reed op een groene kwaak 3 auto's achter je.

Wie o wie?
 
Ergens vorige week. Woensdag of zo. Rond een uurtje of 18:15 op de A20 richting Gouda aan het einde van de weer actieve trajectcontrole.
Ik reed in een zwarte Civic Coupe.

WP_20160810_18_05_14_Pro.jpg
 
Oh ja, gisterenavond om 18:35 of 19:35 (sorry, is al weer geheugen graven) op de Weijpoort in Nieuwerbrug aan den Rijn een Suzuki (denk ik), bestuurder in het leer (ook blauw erin, net als de motor) met sticker.
Je reed richting Bodegraven.
Ik was op de trapfiets en reed de andere kant op. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan