(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgl. vrijdag in Sauerland een GSXR tussen Altena - ri-Sorpsee
full

Wij waren de rustig toerende SV en Tracer


Zaterdagmiddag een draaide Rode VTR op het terrein van Landgasthof Grevenstein

Bij Grevenstein hele weekend een Panrider... Volgens mij zondag ochtend nog even over de Dolo staan praten :W

En zondagmiddag tussen Doorn en Wijk
full
 
Vandaag, zaterdag 11 september rond 21u, Provinciale Weg Uitgeest richting Zaandam.

Merk motor weet ik niets eens. Ik kwam naast je staan bij het verkeerslicht (gele Yamaha) en wees op je nummerplaat. Kwartje viel niet en pas toen ik riep "Je bent gespot" hoorde ik je, nét voor groen, roepen "Ha, mijn eerste spot".

Bij de witte pomp sloeg ik af om te tanken en jij reed door na nog even een korte groet.
 
@bas600 hierbij terug gespot 👍
misschien zien we elkaar volgend jaar bij de Dolo's -:)

Verder de Sv en de rode VTR gespot, onderweg nog een cbr kenteken niet zo snel kunnen lezen
 
Vanmorgen MSTX gespot bij de kruising Slotlaan/Kastelenlaan in Ede. Jij ging rechtsaf de Kastelenlaan op. Ik ging rechtdoor en toeterde en zwaaide, maar ik weet niet of je het nog door had. :W
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen MSTX gespot bij de kruising Slotlaan/Kastelenlaan in Ede. Jij ging rechtsaf de Kastelenlaan op. Ik ging rechtdoor en toeterde en zwaaide, maar ik weet niet of je het nog door had. :W
Yep ik herkende de motor al :W
 
Gespot, zojuist in Breda toen ik naast je ging staan bij het stoplicht. Kenteken MR-FZ-??. Een zwarte zx6r, volgens mij uit 2005 net als de mijne (maar ik stond naast je met een rode diversion+passagier).

Ik riep gespot, maar je keek enkel wat schichtig om. Wilde je niet verder lastigvallen, omdat ik niet zeker wist of je ook echt op MF zat.
 
Nu op de Oudedijk in Rotterdam. Rode Honda Fireblade, met een jongeman erop. Korte broek, grijs shirt. Mooi geluidje. :)

Je ging boodschappen doen bij AH. ;) Ik ook. :W

WBzEYYf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht vanochtend een spot te hebben, dichterbij komend bleek het een kentekensticker te zijn met "MM". Was dat ooit een jubileumuitgave :+ of totaal iets anders?
 
Ligt dat aan mij of klinkt dat een beetje gay?

Dan is MF stukken beter.

Vandaag (later in de middag) evt. spotbaar op een niet-bestickerde XJ900 op de route vanaf omg. Zierikzee naar Deventer.

Het evt. gedeelte ligt eraan dat het om een verhuizing gaat, mocht de motor op de aanhanger passen dan gaat dat waarschijnlijk gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen rond 08:50 op de A2 vlak voor A'dam een zwarte (?) motor met kenteken MG-HT-66 (als ik het goed onthouden heb) die tussen de file door reed.
Ik reed rechts, bij de afslag A9 richting Almere/Amersfoort. Ook op de motor.
Vanmorgen rond 08:40 weer, door de file op de A2 rondom Vinkeveen richting Amsterdam; het is dus:
MH-GT-66.
Een Suzuki volgens de RDW.
 
Oei, net in de file bij utrecht bij kanalistan, een mt09 tracer met sticker! je reed tussen de file door, ik zat in een koekblik
 
Oei, net in de file bij utrecht bij kanalistan, een mt09 tracer met sticker! je reed tussen de file door, ik zat in een koekblik

Als net rond 09u was :W

Had bijna de auto gepakt , gelukkig op tijd op FM gekeken > :]

Als het 09:50 was..... dan was ik het niet *loopt even naar parkeerplaats of ie er nog staat.
 
Laatst bewerkt:
Deze heb ik vorige week vrijdag ook gespot t.h.v. knooppunt Oudenrijn, helaas geen reactie :(
De sticker ziet er ook half vergaan uit, dus kan zomaar overgebleven zijn van een vorige eigenaar.
Aangezien ik hem langs liet in de file, zou hij mijn sticker ook gezien moeten hebben...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan