(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
429.jpg


We hebben nog even staan praten. Tot spots :)
 
Iets na 18:00 afrit Alexander richting Ommoord/Zevenkamp. Een Yamaha MF-SZ-**. Ik sprak je aan, maar ik verstond jou niet goed en jij mij niet goed :).
Maar in ieder geval gespot
 
Gisterenmiddag rond 17:30 (?) vanaf de A10 de A2 op, een motor met sticker bij het kenteken (zover ik het kon zien: M?-??-37. (ik dacht MX-TG)
Je reed op de linkerbaan en zat een beetje vast tussen een trage auto voor je.
Ik zat ingeblikt een paar auto's achter je.

:W :W

Kenteken goed gelezen hoor :P
 
Goedemorgen.

Afgelopen week 2 spotjes.

Dinsdag middag rond 17:00, A15, Ridderkerk richting Europoort.
Een Suzuki scooter met kenteken MT - .. - 10
We reden samen de file in voor de Botlekbrug, ik in een auto.... :( :(


En de Ninja hierboven die ArendJan gespot heeft op donderdag 18:12, zag ik waarschijnlijk op dezelfde plek staan in Vlaardingen op het industrieterrein op woensdag zo rond 16:30.

Van beide kunnen ongeblurde foto's geplaatst worden (laat maar weten).

Tot spots :W :W
 
Nu gespot in Muiden: rode sportmotor (Yamaha geloof ik) met bijrijder. Ik zwaaide naar je vanuit de garagebox. :+
 
Deze middag gespot in Assen:

Zwart/witte TLR met MF sticker, reed vanaf de Haar naar Assen centrum.
Werd vergezeld door een rode sportmotor, volgens mij een Duc SS (Niet te zuinig geluid trouwens *O* )

Ik reed een tijdje achter jullie aan op een gele VTR ;)


Wie o wie?
 
Zojuist rond 10:00 op de A15 bij Echteld, richting Nijmegen. Een blauw witte motor (oudere Suzuki?). Ik voegde daar in en zag je sticker maar je had er flink de pas in en moest zeker tot 170 doortrekken om bij je te komen dus dat heb ik maar laten gaan. Kenteken niet kunnen lezen helaas.
 
Vandaag gespot bij Goedhart rond 13:30 op de 1e gecreëerde parkeerplaats naast de rotonde:

Een zwarte GSX-R, model rond 2006-2007 of zoiets en een blauwwitte GSX-R model 2004-2005.

Tevens nog een fotospotje van een Triumph op de parkeerplaats naat het pand van Goedhart. Op de voorgrond de blade van Oerblade en de SP van mij.
1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag Roeleey 4x gespot, hij deed er dan ook wel veel moeite voor om zijn MF sticker in beeld te brengen. :+ Tot de volgende keer. :W
 
Zag een motorscooter(suzuki burgman) geparkeerd in amstelveen(dichtbij een rijschool) bij een voordeur met een kenteken die eindigde op 06.


nog geprobeerd een foto te maken, maar een auto dacht.. ik verberg die scooter wel eventjes.

dus wie o wie. scoot, was jij het? XD
 
Laatst bewerkt:
In A'dam op de muntenbergweg, een Racer, je kwam me eerst voorbij, en bij de volgende stoplichten kon ik melden dat je gespot was. Ik op de oranje Harley.
:W
 
Gisteren, rond 17:20 in Amsterdam, een zwarte GSX-F, je draaide achter het paleis de Nieuwezijds op richting Centraal. Fietste bij de stoplichten voor centraal (waar je rechts ging) nog naast je maar je keek niet om.
 
Gisteren, rond 17:20 in Amsterdam, een zwarte GSX-F, je draaide achter het paleis de Nieuwezijds op richting Centraal. Fietste bij de stoplichten voor centraal (waar je rechts ging) nog naast je maar je keek niet om.

Dacht 'ie stoer te zijn met z'n nekwarmer? Haha dan was ik dat, leuk, thnx voor de spot! Kwam net van werk af ;)
 
Een oude (harley) oldtimer omgebouwd tot caferacer iets. Op de burgemeester becht/letcherweg in tilburg.
Stond naast je op een blade, vergeten gespot te roepen :)
 
Gisteren op de Westlandseweg/ buitenwatersloot in den hoorn... Ben je kenteken vergeten, maar jullie hadden beide een fluoriserend gele helm :) en 1 (of beide) had een sticker.. Rond 15.30-15.45 :D

Ik reed achter jullie, zat alleen een koekblik tussen :)
 
Net om 2200 op de A10noord een rode pan european (?). Zat in de auto en toeterde twee keer toen ik langsreed. We gingen er allebei af bij afslag landsmeer, je reed iets van 80.
 
Vanochtend om 08:15 op de "kruising" N201 & A2 stond er een groene Kawa achter me bij het stoplicht. Ging bij de volgende stoplichten me voorbij de A2 op richting Amsterdam.
Er kwam een mooie brom uit je uitlaat, helaas ging er een matzwarte Harley met open rioolpijp-pijpen achter je staan :P

Ik was in de vierwieler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan