(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de sticker tegen willens en wetens in maar verwijderd. 15000km heeft ie gezeten. Al die tijd als een achterlijke over de A1 gereden om maar de aandacht te trekken. Helaas nooit een spotje. Of MFers slapen gewoon rond de klok van half 7.
Ik zag er vandaag een zonder sticker, dat was jij dus!
 
Gisteravond 21:30, bij het overhoeks park in Amsterdam Noord. een Naked 1300 (of 1400). met een blauwe kleurstelling. Je had een Roof Boxer op je hoofd en reed net weg, dus kon net niet gespot roepen.

Woon daar en de mijne staat niet buiten, hoewel dat geen garantie is dat ie veilig staat blijkt uit het verleden -O-
 
MK-35
Zangkleurige tas en fel gele helm

In de file op de A50 knooppunt bankhoef tot Ewijk zat ik achter je op me zwarte bandit.

In totaal waren we met 5 door de file heen.

Zelf geen sticker meer omdat van oom agent eraf moest.
 
MK-35
Zangkleurige tas en fel gele helm

In de file op de A50 knooppunt bankhoef tot Ewijk zat ik achter je op me zwarte bandit.

In totaal waren we met 5 door de file heen.

Zelf geen sticker meer omdat van oom agent eraf moest.

Zo wordt ik nooit gespot, zo achter elkaar xD Moest de boot naar Ameland halen dus kneep hem wel n beetje met alle file, maar gelukkig was ik net op tijd :)

Tot spots :W
 
Aan de beste man met een gele BMW (?) die daarnet een sanitaire stop maakte bij een Texaco langs de A28, nog bedankt voor de kortingsbon bij het afrekenen ;)
 
Zojuist deze dikke brommer met sticker En Taz gespot op de splitsing A9/A22. Ik zat in die grijze SCS bus achter je :W
full
 
Zilveren motor
Textiele pak

+/- 11 uur, kruispunt Goirle/Riel
Je reed richting Tilburg

Ik stond te wachten met mijn blauwe scooter en zag in het voorbijgaan je MF sticker
:W
 
Zojuist op de A28 richting TT:
(we zijn met 4 man in het leaseblik)

Honda met rood zijspan, met MF sticker en NB sticker. Ging net te hard om het kenteken te lezen.
 
Zojuist net buiten Deventer een groepje van 3 elektrische motoren. De achterste had een sticker. Ik was die zijspan die aan de koffie zat.
 
Vanmorgen op weg naar Assen op de A28 bij Zwolle 2 gestickerde motoren gespot.
Maakte nog een gebaartje naar jullie toen ik passeerde....
Ik reed op een zwarte Hayabusa
 
Gespot na de moto2 race van TT-Assen
een Aprilia RSV Mile en een Honda SP-1 volgensmij samen beide met sticker.
ik reed achter jullie bij het verlaten van de parkeerplaats.
 
Zojuist gespot op het grote zand in Hooghalen:

Man op een grijze bmw, type en kenteken niet onthouden. Was in gezelschap van een dame op een zelfde bmw.
 
Vanmorgen op weg naar Assen op de A28 bij Zwolle 2 gestickerde motoren gespot.
Maakte nog een gebaartje naar jullie toen ik passeerde....
Ik reed op een zwarte Hayabusa

:W

Volgens mij waren wij dat.. Grijze Tracer met duo en een V-strom met hutkoffers
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan