(centraal) MF'er gespot? Post het hier!

Heb jij al eens iemand gespot?

  • 1 keer.

    Stemmen: 50 28,4%
  • 2 - 5 keer.

    Stemmen: 44 25,0%
  • 5 - 10 keer.

    Stemmen: 5 2,8%
  • 10 - 20 keer.

    Stemmen: 2 1,1%
  • Meer dan 20 keer.

    Stemmen: 8 4,5%
  • Nee.

    Stemmen: 67 38,1%

  • Totaal aantal stemmers
    176
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag 24 augustus, 14u.
Rotterdam, tussen de Bijenkorf en de koopgoot stond 'n rode sportmotor en de bestuurder had 'n zwart/grijs pak aan.

Ik stond te kijken naar 'n straatartiest toen ik 'n motor hoorde starten en wegrijden, toen ie wegreed viel de MF-sticker me op. Wie was dit?
 
ja, sticker zit erop, gisteren toevallig gezien. Ben benieuwd wie er achter ouweman schuil gaat want het moet een collega van me zijn
Als je bij de klm werkt ben ik nu een ex collega!!! ben vorigeweek na 32 jaar trouwedienst aan de kant gezet (overtollig) fijn sociaal bedrijf de klm :( :( maar ik wel lekker tijd om te :] :] en voor wat de klm betreft :r :r :+ :+
 
Zaterdagmiddag rond 15.00 uur gespot bij Waverveen, de volgende verkeersovertreder met MF sticker. Wees blij dat je kenteken onleesbaar is! }) ;)
Je sloeg af van de N212 naar Mijdrecht/ Uithoorn (N201). Wij reden achter je met een blauwe Mercedes A, maar gingen bij deze kruising rechtsaf.

Wie durft zich te melden?

(Afbeelding)
Huh :?
Een Mf'er in spijkerbroek en zonder laarzen? Ik dacht dat elke MF'er in vol leer reed, en wel ALTIJD, zelfs als er 50 meter van huis getankt moet worden.

Toch? O-)
 
Ha Ha net een Rooie CBR gespot op de Brug/afslag de Lier bij de A4. Ik in koekblik polo blauw en hield mijn nieuwe MF stickertje, voor de donderpoes morgen, voor je op toen ik toeterde. Wie o Wie??? :)

CBR, het was een Honda SP1 , en die persoon was ik :)
Ik ben gelijk op het forum gaan zoeken naar een reactie ,maar vond hem niet, nu dus wel :}
Jij toeterde al een keertje eerder, ik hoorde dat wel, maar wist niet dat het voor mij was bedoeld.
Toen je voorbij reed en het MF stickertje uit je raam liet zien, was ik echt verrast.
Leuk om eens mee te maken :]

Groetjes René

full
 
Geen idee wie ik heb gespot.

Centrum Zeist, richting Utrecht. De MF'er reed voorop met nog 2 motorrijders erachteraan.
Was volgens mij een sport/toer motor. Zou zeggen een Kawasaki/Suzuki maar weet het niet zeker.

Wat trouwens rond 20:35 - 20:45
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wie ik heb gespot.

Centrum Zeist, richting Utrecht. De MF'er reed voorop met nog 2 motorrijders erachteraan.
Was volgens mij een sport/toer motor. Zou zeggen een kawa maar weet het niet zeker.
Kawasander en ikke hebben daar gereden vanmiddag, wij waren echter maar met z'n 2'en. (op racers, geen tourmotoren)

We zullen het wel niet geweest zijn...waarom post ik dit dan :?
 
gister een rode crossmotor van honda gespot! (mijn eerste in het wild!!) hij kwam vanaf westervoort richting de A12, en ging links af bij de mac donalds de ijsseldijk op! ik stond met me broer voor 't stoplicht om rechtdoor te gaan, we zaten bijde op een yamaha. het was ongeveer rond 5 voor 3!

wie o wie??
 
Dat kan ik niet geweest zijn, want ik rij noooooit door rood O-)
De fiets lijkt anders verdacht veel op de mijne en ik ik heb ook zo'n jas en ik heb ook een sticker achter op mijn helm, dubbelganger ???

})
*D Erg goed, SprintRS liet zijn camera nog vallen, en wij moesten met het Aaatje ook door rood om de foto nog op tijd te schieten...

Hij heeft in elk geval inspirerend gewerkt, op naar meer foto's :+
 
Jep !!!!! Gespot.

THE ICEMAN !!!!!! met zijn Ducatti. (dat ding gaat loeihard)
En , weet zijn naam niet meer, maar reed op een R1 met een klein 3-hoek stickertje op zijn plaat.

Kwamen elkaar tegen bij Finleys motortoerrit.
Zat ook een rijder tussen met een open uitlaat.
Ik weet nu ook hoe een OPEN uitluit klinkt.
Jezus wat een herrie, had net zo goed geen uitlaat er onder kunnen zetten.
 
zondag in zevenaar, vlakbij Hotel Campanile, twee racers beide met sticker, kleur iets van rood (?) maar 1 van de 2 was duidelijk herkenbaar aan een sticker met nummer 6 net boven de koplamp en onder het ruitje. jullie namen de afslag richting parkeerterrein.

ik zat in de auto en viel dus niet op

RaiSi
 
Gespot: grijs metallic Honda, sport/tour :?

Waar: Hilversum, Johannes Gerartsweg.

Tijd: gister avond rond 19:00 uur.

Gokje: DaSuperGrover....

Ik, met vrouw en kind, in een rode alfa 145, toeterde nog naar je, en heb heel enthousiast naar je kentekenplaat gewezen, je zal wel gedacht hebben!!

groetjes,

Wouter
 
Afgelopen Donderdag bij Safe motoren in Almelo, iemand met een rode VFR 800 hield mij aan omdat ik een MF sticker had. Ik begreep eerst niet wat hij bedoelde, en ik kon hem ook niet goed verstaan omdat ik mijn oordopjes in had en mijn helm op had.
De persoon in kwestie vertelde dat zijn vorige motor een ZZR was, daarom denk ik dat het Marc aka Foddex was maar zeker weten doe ik het niet. Heb hem maar eventje gesproken omdat ik weer snel weg moest.

De volgende keer wat langer :]
Klopt, it was me :) Mooie ZZR1100 heb je, lijkt als twee druppels water op m'n oude ZZR600 (zelfde kleur ook enzo :) )

Haha moest wel lachen, ik wees naar je MF-sticker, maar volgens mij dacht jij dat er iets met je motor aan de hand was ofzo ;) Je zat me zo verbaasd aan te kijken :o
 
En weer 1 gespot. :)
Vandaag in Papendrecht (16.00 uur), je reed de N3 op. Het was volgens mij een RSV mille. Mooi fietsie :}
Ries1
 
gespot op het kerk/marktplein van arnhem, 25aug tegen 14:00 uur:
maar wie is het?? :)

afbeelding.jpg


[edit]nummerbord op verzoek ff aangepast[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Gisteren rond 12:15 op de a 12 vanuit Utrecht richting den Haag.
Wit/groene kawa (sportmodel, weet niet wat voor een precies, want je kwam ERG hard langs! Coureur ( ;) )droeg een witte helm en een zwart met geel leren jack. (Ja, hij droeg ook een broek, maar die zak ik niet zo goed..) :) In ieder geval was het op dat punt waatr de 4 baans a12 terug gaat na 3 baans. Vlak daarvoor rijd je onder een viaductje door waarvoor een flitser staat op de middenberm. Ik hoop dat je die gezien hebt...
 
Vanmiddag, +/- 17:00, Waddinxveen,
bij de rotonde voor het bedrijventerrein Coenecoop.

Een rood/zwarte Blade..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan