(centraal) MF'er gespot? Post het hier!

Heb jij al eens iemand gespot?

  • 1 keer.

    Stemmen: 50 28,4%
  • 2 - 5 keer.

    Stemmen: 44 25,0%
  • 5 - 10 keer.

    Stemmen: 5 2,8%
  • 10 - 20 keer.

    Stemmen: 2 1,1%
  • Meer dan 20 keer.

    Stemmen: 8 4,5%
  • Nee.

    Stemmen: 67 38,1%

  • Totaal aantal stemmers
    176
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister een zwart/gele gixxer (600 of 750, nieuw model) gespot. Trok een wheely na de stoplichten van de outputweg op het industrieterrein De Horst. Ging richting A1/Mac.
 
Heb rond 14:00 een GSX1000 '03 gespot te Zeist.

Meneer probeerde rechts in te halen bij langzaamrijdend cq stilstaand verkeer.


Deed nog een poging tot tuut-tuut maar dat hoorde je denk ik niet.
 
Vanmorge om een ongv 08.20u Honda SP1, in Rijswijk, Bestuurder had zoontje/dochtertje achterop en bracht deze naar school, achter de Shell tegen Den Haag aan.
Ik denk dat Rene het was gezien hij ook een Rode helm op had!

Ps wel stoer voor de kleine dat hij/zij op motor naar school word gebracht!! 8-)

Die zal later ook wel op het forum te zien zijn! :]
 
Gespot in Hengelo kruising Geerdinksweg Deldensestraat.

Honda Fireblade met sticker. Kwam van de Geerdinksweg en ging richting Delden. Ik stond aan de overkant op het licht voor Linksafg te wachten :)

Wie o Wie ?
 
Net na 19.00 uur bij de kruising Haaksbergerstraat en Aftinkweg te Enschede, zeg maar bij de Intra-tuin
Stond met mijn koekblik te wachten en Wimmels (geel en rode VFR) kwam me tegemoet en ging waarschijnlijk naar de TEX in Hengelo.
 
Ikzelf niet maar een vriend van mij heeft een RSV Mille op de foto staan met MF sticker. De foto is op een van onderstaande plaatsen genomen.

- Gerardmer
- Rolle: Meer van Genève
- Flaine: Hoogste Motorcafé
- Camping Moto: Crest
- Hotel "La Truffière" In Dordogne
- Camping Moto Dordogne
- Zeeland: Camping "De Schotsman"

Ben in Crest (camping moto) een Mille tegengekomen met MF sticker - dat was Idifix! :)

(was trouwens gezellig Idifix - laat nog es wat van je horen!)
 
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:11 schreef Mich het volgende:He Superkris, zo hard ging het toch niet :P
Was ik, eindelijk ook gespot.Ik rij die route ook dagelijks en heb ook nog geen MF`er gespot.
Ik ga me ogen openhouden naar een groene Kawa

ik d88 idd al dat jij het was, mooi ik w88 namelijk al dat jij de enige MFer in huizen was met een twin... Heeeeerlijk geluidje trouwens :}
 
Vanavond m'n eerste MF'er gespot! Een rood/witte Thundercat, op de provinciale weg in Hoorn, richting 't runshopping centrum. Omstreeks 19:00. Bestuurder had een zwart/wit/zilveren Shark helm. (Precies dezelfde als de mijne..)

Wie o wie was 't?
 
Vanavond m'n eerste MF'er gespot! Een rood/witte Thundercat, op de provinciale weg in Hoorn, richting 't runshopping centrum. Omstreeks 19:00. Bestuurder had een zwart/wit/zilveren Shark helm. (Precies dezelfde als de mijne..)

Wie o wie was 't?
die hebik ook al 2x gepost/gespot, maar die reageerd niet ;(
 
(26-8)Rond 1900uur bij stoplichten Autotron richting Den Bosch rooie Duc (916?)gespot, ikke in wit vrachtblik op de toeter en "motorforum" geroepen, wijzend naar kentekenplaat. Je keek en knikte en zwaaide naderhand nog toen ik mijn duim opstak. Wie was dat?
 
Valerossi, met een handjevol kornuiten op het pontje over de lek, afgelopen zondag.
 
Vanavond m'n eerste MF'er gespot! Een rood/witte Thundercat, op de provinciale weg in Hoorn, richting 't runshopping centrum. Omstreeks 19:00. Bestuurder had een zwart/wit/zilveren Shark helm. (Precies dezelfde als de mijne..)

Wie o wie was 't?
Nee ik ben niet in Hoorn geweest dus ik was het niet. Maar nu weet je nog niks. Helm en motor kloppen wel locatie niet :+
 
Net na 19.00 uur bij de kruising Haaksbergerstraat en Aftinkweg te Enschede, zeg maar bij de Intra-tuin
Stond met mijn koekblik te wachten en Wimmels (geel en rode VFR) kwam me tegemoet en ging waarschijnlijk naar de TEX in Hengelo.

Heyhey Kiek es aan ik ben gespot!! :)
 
Gisteren ff over half vijf. Ik sta in mijn koekblik bij het stadion van Utrecht voor een stoplicht. Komt er zo'n ouwe Kawasaki met MF-sticker me voorbij. Je kent ze wel, die ouwe Z-serie. Echt een brik. Alle originele lak was natuurlijk al vergaan en hij was blauw overgespoten. Het was zo'n brik dat hij niet eens lekker stationair liep. De berijder moest het gas erop blijven houden.
Hij stond een paar meter voor me op de andere rijbaan. Ik wou toeteren, maar kwam er toen achter dat mijn toeter niet meer werkt. :(

Dus nou moest ik weer dit hele bericht typen omdat mijn toeter kapot is.

Hoi Max.
 
Zwijndrecht, rotonde onderaan de spoorbrug naar dordrecht. Volgens mij een CBR, je ging de dijk op en rechtsaf achter een klein rood koekblik het bedrijventerrein op.
Ik fietste achter je langs.

Wie o wie?

Mijn eerste BTW. Een bedreigde diersoort lijkt het wel zo :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan