(centraal) MF'er gespot? Post het hier!

Heb jij al eens iemand gespot?

  • 1 keer.

    Stemmen: 50 28,4%
  • 2 - 5 keer.

    Stemmen: 44 25,0%
  • 5 - 10 keer.

    Stemmen: 5 2,8%
  • 10 - 20 keer.

    Stemmen: 2 1,1%
  • Meer dan 20 keer.

    Stemmen: 8 4,5%
  • Nee.

    Stemmen: 67 38,1%

  • Totaal aantal stemmers
    176
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net in de garage in levende lijve, HansGSX-R in de garage.

[offtopic]Waar kleed jij je om in 't leer? In dat kleine hokje?[/offtopic]

PS. Je valt aardig op vandaag Hans ;)

Toevallig heb ik alleen vanmiddag gewerkt en vond het niet de moeite waard me om te kleden ;) Maar normaal gesproken kleed ik me om in m'n eigen kamer.

[me]HansGSX-R wordt idd weer veel gezien.[/me]
 
In Ridderkerk bij Bas van der Heijden staat altijd een blauw met witte Fireblade. Volgens mij ken ik de eigenaresse wel ;) (ik was de groente jongen)

Ik geloof dat ik de eigenaresse ook ken. Ik heb die enkelzijdige achterbrug nog in die Blade gefrommeld. Binnenkort moet ik er nog een nieuwe kuip+replica verfje op maken. We wonen trouwens ook nog in hetzelfde huis! ;)
 
Shit, ben herkend !! Maar dan heb je haar vast ook gezien ... die met die grote meloenen *D


Dat valt best mee, VRIEND..., is een handje vol (maar ik heb grote handen...). FF alle twijfel wegnemen mbt tot de fiets: is GEEN 400RR, maar een Blade met geflowde kop&opnieuw ingesneden kleppen, dynojetkit, Karel&Nico filter, raised uitlaatpijp met open Laser demper, korter gegeared. Ik zat er (toen ik er zelf nog op reed) aan te denken om er een 1100XX blok in te hangen voor meer koppel, alle voorbereidingen al getroffen. Toch maar vanaf gezien omdat mijn meissie erop ging rijden. Verder heeft het ding een carbon enkelzitkap, matzwart gepoedercoat frame, enkelzijdige VFR750 brug met VFR800 wiel (voor breder rubber), carbon yoke/tankdop/heelplates en instrumentsurround en natuurlijk rvs omvlochten leidingen. De kuip die er nu op zit is mijn oude ragguh-kuip (endurance, met enkele ronde koplamp en HELEMAAL HANDGESPOTEN! *D *D *D ). Er komt binnenkort een 2000 model kuip op met een nieuw verfje en twee halogeen verstralertjes en een 17" voorwiel.
 
Laatst bewerkt:
Dat valt best mee, VRIEND..., is een handje vol (maar ik heb grote handen...). FF alle twijfel wegnemen mbt tot de fiets: is GEEN 400RR, maar een Blade met geflowde kop&opnieuw ingesneden kleppen, dynojetkit, Karel&Nico filter, raised uitlaatpijp met open Laser demper, korter gegeared. Ik zat er (toen ik er zelf nog op reed) aan te denken om er een 1100XX blok in te hangen voor meer koppel, alle voorbereidingen al getroffen. Toch maar vanaf gezien omdat mijn meissie erop ging rijden. Verder heeft het ding een carbon enkelzitkap, matzwart gepoedercoat frame, enkelzijdige VFR750 brug met VFR800 wiel (voor breder rubber), carbon yoke/tankdop/heelplates en instrumentsurround en natuurlijk rvs omvlochten leidingen. De kuip die er nu op zit is mijn oude ragguh-kuip (endurance, met enkele ronde koplamp en HELEMAAL HANDGESPOTEN! *D *D *D ). Er komt binnenkort een 2000 model kuip op met een nieuw verfje en twee halogeen verstralertjes en een 17" voorwiel.

Die dingen zie je toch direct als motor liefhebber :+
 
(26-8)Rond 1900uur bij stoplichten Autotron richting Den Bosch rooie Duc (916?)gespot, ikke in wit vrachtblik op de toeter en "motorforum" geroepen, wijzend naar kentekenplaat. Je keek en knikte en zwaaide naderhand nog toen ik mijn duim opstak. Wie was dat?

Dat ben ik geweest. Dat van motorforum heb ik ff gemist trouwens, ik dacht dat je het geluid wel mooi vond (komt wel vaker voor namelijk 8-) )
Het was trouwens een 748.
Dank voor het spotten :}
 
********GESPOT********

een gevaarlijk uitziende zwarte motor (volgens mij een Honda)met dito dame iets grijs in het pakkie en op helm !!!
op het klaverblad in hoevelaken rond middernacht

Wie OOOOoooOOOOO wie

Zag er wel leuk uit hoor lekker bocchies pakken he *D
jakkie een taalvautje edit vandaar
Wahaha LOL *D
Ik weet nie hoor, Midden in de nacht geen hond te bekennen en nog word ik gespot
;-(

Zeg Shiva Jij was zeker in Koekblik heb namelijk geen motor gezien???
Dat je mij niet herkende dan ??? Woehahahahaha
Kan ik dan nooit eens ongemerkt boggies draaien :P
 
Wie zijndie ABN-Amro collega's (2) die op Holendrecht werken?
1 * RSV
1 * Honda?

Zag ze vanochtend in de garage staan.

ik werk op de paalbergweg een blauw met grijze cbr 600

heb je mij gespot?

die rsv is dat een tuno? dan is dat s913
en een blauw met witte gsxr 750 is van hans gsxr

abn amro is goed vertegenwoordigd op het forum :+
 
ik werk op de paalbergweg een blauw met grijze cbr 600

heb je mij gespot?

die rsv is dat een tuno? dan is dat s913
en een blauw met witte gsxr 750 is van hans gsxr

abn amro is goed vertegenwoordigd op het forum :+
Jup da ben ik. ABN is een echte motorrijders bank *D (behalve als je hem er wilt verzekeren ;) )
Staat trouwens op CCAZ ook vaak (ik dacht) een Shadow met sticker ... ben er nog niet achter wie dat is.
 
Vandaag, 12:30 uur, knooppunt de Meern, blauwe suzuki GSX-R (750?). Donker pak, grijze/zilveren helm. Je ging de A12 op. Ik hoorde je boven de radio uit :P

Wie o wie?
 
gespot op het kerk/marktplein van arnhem, 25aug tegen 14:00 uur:
maar wie is het?? :)

(Afbeelding)

[edit]nummerbord op verzoek ff aangepast[/edit]

Hé, eindelijk gespot. Dat is mijn motor. Ik parkeer hem altijd voor de deur van mijn werkgever. Ik werd later in de middag nog gewaarschuwd dat er iemand wel heel veel belangstelling voor mijn motor had... :)

Op maandag 25 augustus 2003 17:34 schreef Marc aka Foddex het volgende:haal effe z'n nummerbord eraf ..... 8-)

HAAR nummerbord dus :9

Op dinsdag 26 augustus 2003 15:23 schreef Highlander het volgende:Ja het is wel zo'n zelfde, maar ik was daar niet! Ik heb ook geen blauwe steppies en geen rood slotje op mijn achterwiel! Ik heb een gele op mijn VOORwiel(waar die ook hoort!)...
Maar lief dat je aan me dacht.. hihi

Waarom hoort 'ie op het voorwiel :?

Ik gebruik het slot tegen de remklauw op het achterwiel, waardoor de motor niet vooruit kan worden gerold, er zitten nl. meer onderdelen tussen op het achterwiel die dat voorkomen (hij zit zo achter in een busje hoor!). Het is ook een bescherming voor je schijf en remklauw, mocht je toevallig een keer vergeten het slot te verwijderen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan