(centraal) MF'er gespot? Post het hier!

Heb jij al eens iemand gespot?

  • 1 keer.

    Stemmen: 50 28,4%
  • 2 - 5 keer.

    Stemmen: 44 25,0%
  • 5 - 10 keer.

    Stemmen: 5 2,8%
  • 10 - 20 keer.

    Stemmen: 2 1,1%
  • Meer dan 20 keer.

    Stemmen: 8 4,5%
  • Nee.

    Stemmen: 67 38,1%

  • Totaal aantal stemmers
    176
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister middag (10 sept), iets voor 6'en, op de A1 richting A'foort zag ik een ZXR tussen de file door rijden en er volgens mij bij Bussum er af gaan.

En ik had dus met mijn stomme kop de ijdele hoop gehad dat het rustig was dus maar weer eens met koekblik gegaan.... niet dus, God straft direct ;)
 
Vanochtend 7:45 bij viaduct Purmerend Noord iemand met zwarte motor, zwarte kleding en gele helm. Sorry kon zo snel niet zien wat voor type motor. Was zelf incognito in de auto.
 
Vanmiddag om 17:30, een gele CBR 600RR, wit/zwart pak en een M-F sticker op de helm (volgens mij hoort hij op de kentekenplaat ;) )
In Hengelo bij van der Valk in de regen, jij ging links af richting Oldenzaal, ik moest nog ff rechtdoor om op de snelweg de andere kant op te gaan. Ik zat achterste voren in mijn grijze Ford station.
(lijkt wel een contactadvertentie :P )

Verrek zeg, de tweede keer al :9
Dat was ik dus, ben namelijk de enigste hier die m op de helm heeft geplakt volgens mij *D
Zit bij mij namelijk een bout op de plek waar de sticker hoort te zitten.
Is zo wel makkelijk, want op welke motor ik stap, zal altijd herkend kunnen worden :]
 
Verrek zeg, de tweede keer al :9
Dat was ik dus, ben namelijk de enigste hier die m op de helm heeft geplakt volgens mij *D
Zit bij mij namelijk een bout op de plek waar de sticker hoort te zitten.
Is zo wel makkelijk, want op welke motor ik stap, zal altijd herkend kunnen worden :]

Heb je mij nog gezien? ik zat omgekeerd in de auto jou aan te staren ;) Stond eerst in de rij voor de verkeerslichten, toen kwam je tussen de auto's door rijden. Bij de volgende verkeerslichten moest je linksaf en stond ik een stukkie naar voren omdat ik rechtdoor moest.
 
Algelopen week reed er een motor bij mij door de straat met daarop twee personen en heel wat tassen. (ik denk op vakantie :) )Het was een grijze motor, merk en type zeg ik niet vanuit mijn raam.
Op de kentekenplaat idd een forum stikker :} .

P.s. was in Ypenburg ('s-Gravenhage)

Wie?????
 
jaja!!! ik heb ook het 1e MF-stickertje gezien..
geheel nietsvermoedend fiets ik rond in groningen.., zie ik daar helemaal aan het eind van de nieuwe ebbingestraat, (vlak bij de bedumerweg dus) een Yamaha Genesis staan.., met 2 blauwe vlakjes op het kenteken..
dus ik zeg tegen een vriendin.., kijk nou!!, een MF-sticker, die motor heeft een MF-sticker!! dus zei zegt.., MF? wat is dat.. (ff vergeten dat het niet voor iedereen een begrip is ) dus ff uitgelegd..
maar nou moet ik dus wel ff weten van wie die was...
 
Algelopen week reed er een motor bij mij door de straat met daarop twee personen en heel wat tassen. (ik denk op vakantie :) )Het was een grijze motor, merk en type zeg ik niet vanuit mijn raam.
Op de kentekenplaat idd een forum stikker :} .

P.s. was in Ypenburg ('s-Gravenhage)

Wie?????

zou arckira kunnen zijn.
 
Heb gisteravond om ongeveer 19.15 uur een blauwe (kan ie ook niks aan doen :+ ) R1 gezien die langs de Q8 reed in Steenwijk.
Kwam om 20.00 uur weer zelfde R1 tegen bij de Q8, alleen vanuit andere richting.
(was even wandelen; geen stroom in Steenwijk en omstreken)
 
Ik reed vanochtend naar me werk en wie zie ik daar voorbij tuffen op de utrechtsweg bij de fortis bank, op zijn mito 125cc? juist ja, Olafonline. Hij was om kwart voor acht onderweg naar Utrecht.

Nog geen rijbewijs en nu al gespot op de motor :)
 
YES YES YES !!!

Eindelijk na meer dan een jaar rondzoeken mijn eerste MF'er gezien. Je reed vandaag (12 sept) om 17:00 op de binnenring van de A10 ter hoogte van afslag RAI met een duo achterop. Was dacht ik een donkergekleurde sport/tourfiets (was helemaal van slag door de mf sticker ;) ). Neem aan dat ik ook gespot (na bijna een jaar de sticker er op) was omdat er wel heel vriendelijk een handje omhoog ging :)

Wie o wie ben jij ?
 
Heb je mij nog gezien? ik zat omgekeerd in de auto jou aan te staren ;) Stond eerst in de rij voor de verkeerslichten, toen kwam je tussen de auto's door rijden. Bij de volgende verkeerslichten moest je linksaf en stond ik een stukkie naar voren omdat ik rechtdoor moest.

Ja volgens mij wel, staat me wel vaag iets van bij ja :)
 
Vandaag stond er een RS125 met MF sticker bij mij op school!!! Hogeschool van Utrecht, oudenoord 700. Was een Chesterfield (oud model)

Wie o wie?! })
 
Vandaag stond er een RS125 met MF sticker bij mij op school!!! Hogeschool van Utrecht, oudenoord 700. Was een Chesterfield (oud model)

Wie o wie?! })

ik ging btw vorige jaar altijd met de motor naar oudenoord 340 op m`n r6 en zxr400. mij niet gespot? ;)
 
Groen/witte ZXR400 gespot op de boulevart in Zeist vanochtend om half 10.
Rijder had een grijs/zwart leren pak en donkere helm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan