Centraal: Plaats hier al uw TVP's

Status
Niet open voor verdere reacties.

california dreaming

MF veteraan
15 mei 2007
4.639
0
Beste mf- ers,

Regelmatig zie ik mensen allerlei tvp's posten wanneer er een nieuw topic opengaat. Ze moeten er dan snel bij zijn om hem aan het begin van het nieuwe topic kwijt te kunnen. Jammer is alleen dat op deze manier al onze tvp's op een wat chaotische manier verspreid worden over heel MF. En daarmee zijn ze zo lastig terug te vinden. En de topics zelf raken wat vervuild.

Daarom stel ik voor dat we het een klein beetje stroomlijnen door middel van dit nieuwe topic. Als iedereen nu alleen hier zijn tvp's plaatst, dan vervuilen we geen andere topics en kunnen we ze ook lekker snel weer terugvinden.

Goed idee?
 
Lijkt me lastig: :)

Textured Vegetable Proteïne (TVP), ook wel 'sojabrokken' (of -brokjes), 'nepvlees' of 'kunstvlees' genoemd, is een vleesvervanger samengesteld uit hoogwaardig plantaardig (soja- of tarwe-) eiwit, maar kan ook uit katoen- en haverzaden gemaakt worden. :P
 
Ondanks alles vind ik het een goed idee.
Ik vraag me af: hoe krijg je het voor elkaar om je favo topics niet terug te vinden :?
 
Gewoon bannen die TVP gasten :+

Is er een mooie notificatie optie, en een mogelijkheid om topics als favoriet aan te merken.
Vervuilen ze nog elk nieuw topic met een TVP post.. :?

Vlegels....
 
Laatst bewerkt:
Binnen de kroew hebben we het hier al vaker over gehad. Daarvoor hebben we uiteraard een kroewtopic. Maar er zijn moderators die dat topic dan weer niet terug kunnen vinden. Het heeft geen enkele zin om te zeggen wie dat is want Baksteen heeft al problemen genoeg. Dus we hebben er nooit echt goed een beslissing over kunnen nemen. Daarbij komt dat ik erg vergeetachtig en chaoti
 
Lijkt me lastig: :)

Textured Vegetable Proteïne (TVP), ook wel 'sojabrokken' (of -brokjes), 'nepvlees' of 'kunstvlees' genoemd, is een vleesvervanger samengesteld uit hoogwaardig plantaardig (soja- of tarwe-) eiwit, maar kan ook uit katoen- en haverzaden gemaakt worden. :P
Nederland wordt steeds slimmer
 
Ok maar hoe werkt dat dan?

Als je "tvp" in een topic zet, dan kun je willekeurig op welke site je ook zit, de combinatietoetsen ctrl-f intoetsen en dan tvp invullen in het zoekveld en dan vind je al je tvp's terug :Y
 
Het nut ontgaat mij nog steeds volledig want wat is er mis met een bladwijzer of de mf favorieten functie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan