Centraal reisverslagen verzamel leesvoer voor de winter topic

Thnx, ik denk dat ik er overheen gekeken heb omdat de openingspost niet gelijk als reisverslag begon. Maar ze zijn toegevoegd.
 
Zo veel mooi leesvoer! Nu nog iets vinden om bij te houden welke ik wel en niet heb gehad. :)
 

Ha, nee jammer genoeg nog niet, net het tegenovergestelde. Volgende zomer mag/ga ik mijn A2 rijbewijs inwisselen voor de A en dan die winter een andere motor kopen met de nodige uitrusting. 1 waar ik het iets langer op vol hou dan die ik nu heb.
 
ach met 12pk waar ik mijn laatste trips mee deed kun je ook de grootste lol hebben, alleen een compleet andere manier van reizen.

Ik weet ook wel dat het met mn huidige motor wel kan, alleen moet ik dan nog de nodige spullen aanschaffen voor deze motor om ook maar iets van bagage mee te kunnen nemen, dat heb ik er niet helemaal voor over aangezien ik nu al weet dat ik de motor wel wil doen.

Volgende jaar nog vakanties met vrienden doorbrengen, leuke tripjes met de motor door Nederland maken en dan het volgende jaar kijken of er meerdere reizen per jaar in zitten. Ik heb al de nodige plannen tenminste. :Y
 
al dat spul is tweedehands te koop en een bagagerol gaat van de ene op de andere motor mee over... tientjeswerk.
 
  • Leuk
Waarderingen: hhhh
mooi en leuk initiatief! (mijn 2018 ride report ontbreekt....... tijdens pinksterweekend zat er een automobilist goed te snurken ;-) ). In 2019 hopelijk weer van de partij!
 
Terug
Bovenaan Onderaan