Centraal reisverslagen verzamel leesvoer voor de winter topic

mag ik jou wat vragen?..in je peryneeen blog heb je het over de n260, naar ripoll. is dit de n260 of de n260-s ?....

De N260 zie route in GPX
 

Bijlagen

  • N-260 tot Carretera de Barcelona a Puigcerdà2.gpx
    74,1 KB · Weergaven: 56
Het verslag vanLonetraveler toegevoegd... Modjes.. wat doe ik verkeerd ineens nu ik een profiel copy paste zie ik er een balkje met mf omheen komen te staan?
 
Hey iedereen, mijn naam is Willem, ik ben nieuw op het forum. Ben 32, rij al 12 jaar met de motor, kom uit Leuven, had eerst een Triumph Bonneville uit 2008 en heb die vorig jaar omgeruild voor een 1150 GS uit 2001. Samen met onze bende gaan we elk jaar met de motor kamperen (zowat overal in de Alpen geweest, Corsica, Zwarte Woud, Morvan, ...). Afgelopen zomer hebben we voor het eerst een drone meegenomen. Het is nog wat leren (zowel de technische kant als het leren stoppen en het ding uithalen) maar hier kan je het resultaat zien. Veel plezier!
 
Hey iedereen, mijn naam is Willem, ik ben nieuw op het forum. Ben 32, rij al 12 jaar met de motor, kom uit Leuven, had eerst een Triumph Bonneville uit 2008 en heb die vorig jaar omgeruild voor een 1150 GS uit 2001. Samen met onze bende gaan we elk jaar met de motor kamperen (zowat overal in de Alpen geweest, Corsica, Zwarte Woud, Morvan, ...). Afgelopen zomer hebben we voor het eerst een drone meegenomen. Het is nog wat leren (zowel de technische kant als het leren stoppen en het ding uithalen) maar hier kan je het resultaat zien. Veel plezier!
Super leuk filmpje en goeie humor. Leuk gedaan.
 
Hey iedereen, mijn naam is Willem, ik ben nieuw op het forum. Ben 32, rij al 12 jaar met de motor, kom uit Leuven, had eerst een Triumph Bonneville uit 2008 en heb die vorig jaar omgeruild voor een 1150 GS uit 2001. Samen met onze bende gaan we elk jaar met de motor kamperen (zowat overal in de Alpen geweest, Corsica, Zwarte Woud, Morvan, ...). Afgelopen zomer hebben we voor het eerst een drone meegenomen. Het is nog wat leren (zowel de technische kant als het leren stoppen en het ding uithalen) maar hier kan je het resultaat zien. Veel plezier!
hahahah Wat een leuke film :) Mooi reis
 

Bijlagen

  • Aantekening 2020-09-07 165054.jpg
    Aantekening 2020-09-07 165054.jpg
    25 KB · Weergaven: 38
Haha no way... als er meer verslagen komen voeg ik ze gewoon toe... nu alleen de tijd nog en de mogelijkheid om te reizen.
 
In 2019 ben ik op en neer naar Kirgizië gereden via Duitsland -> Polen -> Letland -> Rusland -> Kazachstan -> Kirgizië en op de terugweg ben ik via de Kertsjbrug (zeer indrukwekkende brug) naar De Krim gereden. Toen ik van De Krim naar de Oekraïne wilde rijden had ik wel van Rusland naar de Oekraïne gekund maar de Russische grenswachten waarschuwden mij dat als ik de Oekraïne niet in mocht (ik had namelijk geen special permit) ik dan Rusland niet meer in mocht omdat ik al mijn 'entries' had verbruikt. Ik had een 'double entry' visum dus als ik een 'triple entry' had gehad dan had ik de gok wel kunnen wagen. Toen ik hoorde dat een Duitser 1 maand in het niemandsland tussen Rusland en de Oekraïne had gebivakkeerd vanwege dezelfde reden als ik heb ik het zekere voor het onzekere genomen en ben weer helemaal terug gereden en via Rostov-na-Donu en Voronezh naar Wit-Rusland und so weiter naar huis gereden. Het was een mooie motorreis maar Kazachstan was loodzwaar vanwege de absurd slechte wegen. Dat ging werkelijk helemaal nergens over. Heel erg veel kilometers gereden, 18.634 km in slechts 25 rijdagen. Qua kosten was het een belachelijk goedkope reis want ik was totaal aan hotelovernachtingen + eten + benzine slechts €1.700,- kwijt. 1 liter benzine kost in Kazachstan slechts 32 eurocent dus voor 3,3 liter hier had ik daar een volle tank. In Europa was ik voor die afstand alleen al iets van €1.300,- aan benzine kwijt geweest.
Mijn driedelige motorreisverhaal staat op Saltmines.nl
1. Een motorreis door de Russische ziel - Deel 1 — Saltmines.
2. Een motorreis door de Russische ziel - Deel 2 — Saltmines.
3. Een motorreis door de Russische ziel - Deel 3 — Saltmines.
Wie meer wil weten over reizen door Rusland etc. mag mij altijd mailen: d.vanderkeur@protonmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan