Mechanism
MF veteraan
- 3 jun 2009
- 10.135
- 3.275
Even een update van mijn situatie:
-Aangereden door ASR verzekerde
-Dag later motor naar schade expert en zelf in de lappenmand
-Schade binnen 24 uur gemeld bij ASR
-Univé (mijn verzekering) neemt nog even contact met ASR op voor de zekerheid
-Week later wordt ik gebeld door bovenstaande venijnige A.S.R medewerkster die alles in behandeling zou nemen.
-3 weken daarna is er nog helemaal niets gedaan en ook geen contact geweest.
-klacht ingediend, binnen 3 dagen reactie en excuses: De medewerkster zou verzuimd hebben om uberhaupt de schade expert in te schakelen en is zelf op vakantie.
-Vandaag, nogmaals excuses en het bericht dat de boel wél in gang gezet was, maar dat het expertisebedrijf niets ondernomen zou hebben.
Pfffff.. Op hoop van zegen
Jawel, vandaag wordt de schade (aan de motor) getaxeerd. Het duurt even, maar dan heb je ook... niks