Chang is in the hous (fotoshoot)

full

Laatste sfeerimpressie, m'n vrouw zegt het wordt te vol op stal.......
Hoezo vol..... mischien te druk......
Oh ja ik zei hiervoor ik sla nooit, voor m'n vrouw maak ik ff een uitzondering ;)
ik hoop dat jullie het beeldverhaal leuk vonden, ik raad het iedereen aan waag is een gok, importeer zelf (oh ja rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, btw ik ben er ook nog niet....)
 
Bart wanneer jij dit topic (als bezoeker leest) bedankt voor alles :} en kruis even 9 en 10 oktober in je agenda aan (brabants olifanten treffen, BOT) en je weet het, mocht er een bestellinkie richting Shanghai gaan ff bellen).


Oh ja, luitjes: bied is geld.............. :X
 
Oplossing : Vrouw eruit.

*D

Heb al bijna daan ;)
Nee ik moet (van hur) zeggen dat het goed komt.. (maar had ik je al m'n mening gegeven over die uitlaat?, k'zag laatst bij Hieltjes dezelfde pijp....die kon een huiskamer verwarmen)
Ik zie nou pas..... VFR wielen? wit? en jij poetst nooit!
 
Laatst bewerkt:
Gebruiken de chineesjes voor het aanduiden van het type op de tank aan beide kanten hetzelfde sjabloon? links van de tank staat hij goed, rechts is het alsof het de doordruk van links is. Ziet er van de rest wel echt super uit. Wat heeft je dit geintje nu ongeveer gekost?
 
Was dat niet een beetje spannend om 'm op de zijkant van het krat van de aanhanger af te rijden :?

Gebruiken de chineesjes voor het aanduiden van het type op de tank aan beide kanten hetzelfde sjabloon? links van de tank staat hij goed, rechts is het alsof het de doordruk van links is. Ziet er van de rest wel echt super uit. Wat heeft je dit geintje nu ongeveer gekost?
Je moet zo'n ding ook altijd haaks op de rijrichting parkeren.
Dan kan er altijd nog in de spiegels worden gekeken bij een 'WTF was that :? '-ervaring ;)
 
Laatst bewerkt:
Wow, Ernie!!!!
Dit moet een van de betere dagen in 't leven zijn :X

Ziet er goed uit :9~ :9~

Morgen en overmorgen moet ik gaan Eifelen, daarna met de vacance, maar dan wil ik 'm zo snel mogelijk zelf zien :) :)

post 's een plaatje van je vrouw, keb nog plek zat in de schuur........of anders wil ik die sjang wel :+ :+
 
leuk zeg , die motoren zo. Maar ik ben benieuwd , hoe ga je de weg op zonder europa goedkeuring ?
 
Mag ik trouwens ff zeuren.... dessert staat voor dessert/nagerecht/toetje... :+

Ik denk dat je desert (woestijn) bedoelt ;)
 
Mooi apperaat !! :}

En je hebt nu tenminste chinees hard-hout genoeg om de komende 25 jaar je vuurkorf fikkend te houden :+
 
Een heel mooi gezicht, zo'n chinees in't geel.
En ook zo mooi in beeld gebracht. Al aan een carriere als verslaggever nagedacht. Ik hoop nog meer foto's van je ijsje ;) te zien in de toekomst.
 
Een heel mooi gezicht, zo'n chinees in't geel.
En ook zo mooi in beeld gebracht. Al aan een carriere als verslaggever nagedacht. Ik hoop nog meer foto's van je ijsje ;) te zien in de toekomst.
 
Leuke reactie's jongens,
Val me nou niet aan op m'n spelvouten, 't is de spanning / vermoeidheit denk ic.
Changetje is idd lopend, proefgedraaid zo'n 2 minuten (voor de vorm) eerst maar es alles goed controleren met m'n personal adviser (HF ;) ).
Paar kleine Chinese foutjes ontdekt o.a. bougiekabel gekneld tussen tank en frame, 't is een 6 volts instalatie met 12 volts lampjes afgeleverd, voor de rest moet ik nog even bezien. Heb vandaag m'n Ural benzinekraantje gereviseerd, liep net zoveel langs als door en voor de rest met de kids gespeeld ('t is tenslotte Urlaub hé)

Leuk die reacties Nordschleiffe gangers Helldesker en Joris, hoe is het met jullie en de Ring (blijft jeuken) Helldesker als je een knaloranje Z1000 door het dorp ziet spelen dan zwaai even, of zit je inmiddels al in Gelderland?

Slijtboutje: welkom je mailt of belt maar.

Wanneer en waar is het ook weer OBT?

Verslaggever gevraagt?, voor een motorblad?, zeg maar waar, ik kom morgen meteen langs om contracten te tekenen (wel in combinatie met, veul, testrijden)
 
Hee Erwin, moi spul :} Eerste revisie al gepland? :+

Zeker tegelijk met de 1000 km beurt
Jij bent zeker niet lekker, in de owners manual staat: eerste revisie omstreeks 8km. , kan dus nog ongeveer 4 km. knallen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan