Chang is in the hous (fotoshoot)

gefeliciteerd !
Heb ook even getwijfeld destijds of ik mee zou doen maar heb toch voor schijfremmen gekozen en een 6ehands XS1100 met span gekocht.
Veel plezier in elk geval ermee
 
Hee dude ,ga je met dat ding alleen op je erf rijden ofwa ?
geef eens wat info over je schaduw-import. en rdw keuring enzo.

Forum -van dale

2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
 
Fraai stukje volksrepublikeinse techniek. En ook nog een bijna volle fles Cola meegeleverd ! Of is dat de reserve-olie ?

Olie was meegeleverd maar heb ik meteen vervangen door Liptonice light schijnt beter te smeren als die Chinese meuk ;)
 
Zo, Slijtboutje is weer uit-geeifeld en hij leeft nog })



Heb je de slijtboutjes bij kunnen vijlen? mooi sturen in de Eifel hé!
Wij, Flick en ik, rijden elk jaar de vierlandenrit georganiseerd door de Eindhovense motor en automobielclub, deze 2 daagse tocht gaat voor het grootste gedeelte door de Eifel, echt een aanrader! (is altijd het eerste weekend na pinksteren).

eeuhhh, doe maar beide!!!! :9
ook het span bedoel ik dan, natuurlijk ;)
Beide hebben nog wel enige aandacht nodig, zo gauw ze allebei betrouwbaar en de richting op gaan die ik wil kom ik ze brengen (dan is er toch nix meer an!) ;)
 
Update; Nog een paar hebbelijkheidjes aan de Chang moeten oplossen;
Mijn vrouw rook benzine in de garage, ik naar m'n Ural wiens bezinekraantje ik had gereviseerd, maar geen lekkage te ontdekken. blijkt m'n Chang benzine te lekken bij het slangetje dat de 2 tankhelften met elkaar verbind. De Chinezen hadden waarschijnlijk geen slangklemmetjes voorhanden dus heb ik alle benzineleidinkies voorzien van slangklemmetjes. Toch appart, na een week benzinelucht in de garage ga je automatisch je brandverzekering nog ff checken ;) .
Van een collega Chang importeur te horen gekregen dat er nogal wat bouten los zaten op zijn exemplaar, ff m'n cilinderkoppen wat aangedraaid want de bouten zaten idd niet allemaal even strak (trouwens de bijgeleverde sleutel om de bouten vd koppen aan te draaien is bagger, past niet op alle bouten (beloofd veel goed wat betreft tolleranties....) Ben nu bezig om alle verbindingen maar even na te trekken. Eeste paarhonderd meter gereden op m'n zandhaas, klinkt allemaal top en schakeld super gladjes, mooi uitlaatgeluid uit die fishtales!
Ben nog steeds :+
 
Hee dude ,ga je met dat ding alleen op je erf rijden ofwa ?
geef eens wat info over je schaduw-import. en rdw keuring enzo.

dit chinese wonder is al eerder in nederland ingevoerd, is dus gewoon een kwestie van invoerheffingen betalen.
een afspraak maken bij de rdw, doneren en klaar!
niet veel anders als een honda uit duitsland importeren
 
mooi verhaal :P , ben benieuwd hoe deze het uit gaat houden als die regelmatig gebruikt gaat worden :)
 
8-)

komt van die liptonice. :+

Waar lekt ie :?

Volgens Herr Flick op de meest (qua sleuteluurtjes) fijne plek:
Tussen het carter en de versnellingsbak.
Bijkomstig voordeel: Ze zeggen dat je de olie tijdens de inrijperiode om de 150 km. moet vervangen :? is zo geen enkel probleem.
 
tussen carter en bak? da's lekke krukaskeerring denk ik, dat is wel kut want dan moet je de hele koppeling eraf rossen en het vleigwiel voordat je erbij kan, wellicht moet de krukas er ook uit..
ik vind de motoren errug mooi maar ik heb laatst iemand gesproken die had na 40km al een kapotte versn.bak, dat zijn toch dingen die je zlfs met een rus niet meemaakt...
 
tussen carter en bak? da's lekke krukaskeerring denk ik, dat is wel kut want dan moet je de hele koppeling eraf rossen en het vleigwiel voordat je erbij kan, wellicht moet de krukas er ook uit..
ik vind de motoren errug mooi maar ik heb laatst iemand gesproken die had na 40km al een kapotte versn.bak, dat zijn toch dingen die je zlfs met een rus niet meemaakt...


met de kadijkerrun rijdt er al jaren een chang mee.
ook dit jaar was hij erbij en heeft de 140 km uitgereden + de heen en terugreis.
er is dus toch wel hoop :}
 
met de kadijkerrun rijdt er al jaren een chang mee.
ook dit jaar was hij erbij en heeft de 140 km uitgereden + de heen en terugreis.
er is dus toch wel hoop :}

'K heb er zelfs 2 rond zien rijden. Eentje direct achter me, met een complete bibliotheek bij zich. En de ander, volgens zegge, was de ex van de chinese ambassadeur. Ze hebben volgens mij geen klap gemist. Wel russ. bakkies maar geen compleet rus span gezien geloof ik, de "dames" zullen hun beauty beurt gehad hebben denk ik. En dat duurt gauw een jaar of wat geloof ik.
 
'K heb er zelfs 2 rond zien rijden. Eentje direct achter me, met een complete bibliotheek bij zich. En de ander, volgens zegge, was de ex van de chinese ambassadeur. Ze hebben volgens mij geen klap gemist. Wel russ. bakkies maar geen compleet rus span gezien geloof ik, de "dames" zullen hun beauty beurt gehad hebben denk ik. En dat duurt gauw een jaar of wat geloof ik.


ja zeg.... ik wou wel maar m`n baas vond het niet goed..
enne mijn "dame" heet Iwan hoor :(
en die mist ook geen klap als ie uitgelaten word..
 
ja zeg.... ik wou wel maar m`n baas vond het niet goed..
enne mijn "dame" heet Iwan hoor :(
en die mist ook geen klap als ie uitgelaten word..

Dus als 'k het goed begrijp is't een ventje als ie rijdt en een "dame" als ze het niet doet ??
 
Volgende week vrijdag wordt m'n Chang kai check (vrije spelling modus) verwacht bij de RDW. Hopelijk krijg ik een plaatje met wat cijfers en letters als bewijs van goed gedrag, we zullen zien! Zou mooi zijn kan ik op BOT met m'n spleetoogie. :]
 
Volgende week vrijdag wordt m'n Chang kai check (vrije spelling modus) verwacht bij de RDW. Hopelijk krijg ik een plaatje met wat cijfers en letters als bewijs van goed gedrag, we zullen zien! Zou mooi zijn kan ik op BOT met m'n spleetoogie. :]





RRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLL....

Flick zegt nog nix... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan