chat topics uit active onderwerpen?

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.319
5.681
Ik zou graag de chat topics uit actieve onderwerpen filteren.
Dus topic langer dan b.v. 250 reply's eruit.

Ideetje?
 
Is idd best een goed idee.

Je loopt overigens wél kans dat je daardoor interessante topics die langer zijn dan 250 posts mist.

Ik kan nu nog niet vertellen of dit ook in de nieuwe software zal zitten, maar we zullen er iig zeker over nadenken!

Wat je voorlopig kunt doen is het Off-Topic forum in z'n geheel filteren uit de Actieve Onderwerpen. Zie hiervoor je instellingen.
 
Is idd best een goed idee.

Je loopt overigens wél kans dat je daardoor interessante topics die langer zijn dan 250 posts mist.

Ik kan nu nog niet vertellen of dit ook in de nieuwe software zal zitten, maar we zullen er iig zeker over nadenken!

Wat je voorlopig kunt doen is het Off-Topic forum in z'n geheel filteren uit de Actieve Onderwerpen. Zie hiervoor je instellingen.

Het mooiste is om juist in die instellingen de mogelijkheid te hebben om topics langer dan [zelf invullen] niet in active topics te laten voorkomen. De topics die ik volg die langer zijn, staan of gemarkeerd of staan in "mijn topics".

Misschien is active topics daarmee weer een beetje te volgen.
 
Doen jullie hier nog wat mee?
 
Ik zou dan eerder denken aan topics met meer dan -laten we zeggen- 25-50 replies per dag. Anders mis je de grote leuke topics.

Ik zelf heb OT al tijden uitgefilterd vanwege de vele chattopics.
 
Of pér topic een optie, zoals nu de markeer optie...
Zou handig zijn om er een aantal topics uit te gooien (bijvoorbeeld die al in deel 80 of hoger zitten), maar dan blijf je bezig met aanvinken bij nieuwe chattopics...
 
Of pér topic een optie, zoals nu de markeer optie...


dat zou wel een aardige optie zijn. Soort van omgekeerde markeeroptie, een optie waarmee je een topic juist kunt blocken. Zit wel een nadeel aan, elk nieuw deel van een topic moet je dat topic weer zelf blocken.
 
Ik zou dan eerder denken aan topics met meer dan -laten we zeggen- 25-50 replies per dag. Anders mis je de grote leuke topics.

Ik zelf heb OT al tijden uitgefilterd vanwege de vele chattopics.

:^

Maar die grappige plaatjes oid lees ik weer wel, dus dat is best irritant die vrijgezellarietopics etc. :r

Ik ben benieuwd naar 'de grote update'. :)
 
Sorry voor de late reactie, maar ik moest eerst een paar dingen zeker weten voordat ik hier wat over kon zeggen.

Het filteren per onderwerp is niet handig, voornamelijk omdat er regelmatig een nieuw deel uitkomt, en je dan elke keer weer opnieuw dat nieuwe onderwerp moet markeren.
Het filteren op reacties per dag is niet te doen, dus blijft dus alleen het filteren op reactieaantal over. Dat heeft als nadeel dat je álle onderwerpen met veel reacties niet meer ziet, en een nieuw deel dat nog niet veel reacties heeft wel ziet.

Het idee is dat je in je voorkeuren een maximum aantal reacties kan opgeven, en bij je actieve onderwerpen of je dat filter wilt gebruiken of niet.

Voor het filteren op reacties heb ik inmiddels een testversie werkend gekregen. :)
 
Sorry voor de late reactie, maar ik moest eerst een paar dingen zeker weten voordat ik hier wat over kon zeggen.

Het filteren per onderwerp is niet handig, voornamelijk omdat er regelmatig een nieuw deel uitkomt, en je dan elke keer weer opnieuw dat nieuwe onderwerp moet markeren.
Het filteren op reacties per dag is niet te doen, dus blijft dus alleen het filteren op reactieaantal over. Dat heeft als nadeel dat je álle onderwerpen met veel reacties niet meer ziet, en een nieuw deel dat nog niet veel reacties heeft wel ziet.

Het idee is dat je in je voorkeuren een maximum aantal reacties kan opgeven, en bij je actieve onderwerpen of je dat filter wilt gebruiken of niet.

Voor het filteren op reacties heb ik inmiddels een testversie werkend gekregen. :)

Ik hou van je.
 
zolang ik dit maar niet meer zie

full
 
ff mijn reply van gister er opnieuw inzetten :P


Kan er niet voor gezorgd worden dat je een status aan een topic kunt hangen?
Status: Chattopic

Deze status word dan uitgedeeld door de moderators. Ook bij nieuwe delen van chat-topic-reeksen.

Als gebruiker kan je dan kiezen voor: "Chattopics tonen in Active Topics Ja/Nee"
Vervolgens wordt al naar gelang de keuze, je AT gefilterd

Snap-e-voe :? :P
 
ff mijn reply van gister er opnieuw inzetten :P


Kan er niet voor gezorgd worden dat je een status aan een topic kunt hangen?
Status: Chattopic

Deze status word dan uitgedeeld door de moderators. Ook bij nieuwe delen van chat-topic-reeksen.

Als gebruiker kan je dan kiezen voor: "Chattopics tonen in Active Topics Ja/Nee"
Vervolgens wordt al naar gelang de keuze, je AT gefilterd

Snap-e-voe :? :P
Of een heel nieuw subforum; chattopics.
 
:N

Denk dat je dan een wildgroei aan chattopics gaat krijgen
Waarom, kijk naar offtopic waar de echte bagger genadeloos op slot wordt gegooid.
Ok het is maar net wat je onder bagger verstaat..en aangezien chattopics niet gestart worden maar gaandeweg onstaan zou het starten (plaatsen in dit geval) van een topic in het chatforum door modjes geregeld kunnen worden imo.
 
Waarom, kijk naar offtopic waar de echte bagger genadeloos op slot wordt gegooid.
Ok het is maar net wat je onder bagger verstaat..en aangezien chattopics niet gestart worden maar gaandeweg onstaan zou het starten (plaatsen in dit geval) van een topic in het chatforum door modjes geregeld kunnen worden imo.

Ah ok, je kan dus geen nieuwe topics openen in het "chatforum" maar topics de verwateren naar een chattopic worden daar naartoe verplaatst door de mods?

Dat is ook een goeie ja :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan