chatbox op MF

een chatbox op MMF zelf?

  • Ja, een absolute must!

    Stemmen: 19 70,4%
  • leuk, maar niet realiseerbaar.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Doe maar niet...

    Stemmen: 8 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    27

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
Tja... he is al eens eerder gezegt, maar ik breng het maar weer eens aan de orde. MF is de laatse tijd ENORM gegroeid, en ik denk dat het geen kwaat kan om mf nog een beetje bij te werken. Wat mist hier nog, een chatbox! vroeger had je de MF chatbox op MSN maar sinds msn gestop is met hun chatzooi is dat er nu niet meer. Dan heb je wel van die msn communities waar er momenteel ook een mf chatbox is, maar dat is alles behalve perfect! je moet ja daarvoor aanmelden/inloggen/ect. waardoor er vrijwel niemand meer komt. Op mirc was er ook een chatbox, maar aangezien er niemand weet hoe dat werk komt daar ook niemand. Bovendien weten er maar weinig MFers uberhaubt dat deze chatboxen bestaan.

Is het niet mogenlijk dat er op mf een chatbox wordt gemaakt? gewoon dat je bovenaan je scherm op "chatbox" drukt en je dan automatich met je MF profiel wordt ingelogt op een chatbox? ik weet niet veel van internet, maar ik denk dat er dankzij php een dat soort shit toch best wat te realiseeren moet te zijn. Volgens mij zou zoiets zeer welkom zijn op MF!
 
Wil wel een channeltje reggen op wondernet ofzo.. :P

Dan een invite script maken zodat je vanaf het forum jezelf kan inviten naar irc..

(Zie je veel op fxpboards bv..)
 
Gaat idd niet echt ten gunste van het vastleggen van documentatie omtrent problemen. Neem aan dat er geen Chat log bijgehouden gaat worden. Dus vragen die op de chat gesteld en beantwoord worden zijn niet meer terug te vinden. Terwijl als je nu iets specifieks zoekt, je vaak zo de nodige info kan vinden.

Maar voor de rest, chat kan wel erg gezellig zijn!
 
Er is nog steeds een MF chat op MSN hoor ;)

dus waar gaat het over :?
 
Gaat idd niet echt ten gunste van het vastleggen van documentatie omtrent problemen. Neem aan dat er geen Chat log bijgehouden gaat worden. Dus vragen die op de chat gesteld en beantwoord worden zijn niet meer terug te vinden. Terwijl als je nu iets specifieks zoekt, je vaak zo de nodige info kan vinden.

Maar voor de rest, chat kan wel erg gezellig zijn!

Niet voor technische vragen natuurlijk, meer om gewoon een beetje uit je nek te lullen! gewoon voor de lol
 
Kan daar niet een link van op MF worden gezet? Dan is het nog wel lastig dat je login + pas niet synchroom lopen
Denk niet dat dat kan nee..is weer msn passport gebeuren he..tis mijn site ook niet die msn chat. Link staat ergens in een topic..heb hem hier niet..zal hem thuis voor je opzoeken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan