chatbox

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Ik weet niet hoeveel moeite het is, ik ben niet zo compu technisch maar zou het misschien leuk zijn om op de nieuwe server een chatbox te hebben, dan kan je tenminste rechtstreeks met elkaar praten en opscheppen over hoe je een VW golf te kakken hebt gezet })
 
Ik ben alleen wel bang dat een chatbox ten koste van het forum zelf gaat. Of ben ik nu weer te pessimistisch?

Idd volgens mij kunnen we op het forum ons (paas)ei wel kwijt. Hebben we geen chatbox voor nodig.

Heb nu al moeite m'n verslaving in de hand te houden :?
 
>> Vragen en opmerkingen

Persoonlijk hou ik niet van chatten, laten we het maar mooi zo houden als het nu is, nu is alles tenminste goed te volgen en kun je later nog eens iets op je gemak nalezen. Dat zal met chatten niet gaan.
 
Idd volgens mij kunnen we op het forum ons (paas)ei wel kwijt. Hebben we geen chatbox voor nodig.

Heb nu al moeite m'n verslaving in de hand te houden :?

:^ Das dus inderdaad precies wat ik bedoel.

Op zondag 31 maart 2002 15:14 schreef Revolution het volgende:
>> Vragen en opmerkingen

Persoonlijk hou ik niet van chatten, laten we het maar mooi zo houden als het nu is, nu is alles tenminste goed te volgen en kun je later nog eens iets op je gemak nalezen. Dat zal met chatten niet gaan.

wederom :^ , daar komt nog eens bij dat voor degene die met elkaar willen chatten er nog zoiets als icq en msn bestaat.
 
Tegen! Ik lul wel via het forum.

Heb wel nog heeel veeel andere wensen. Maar die heb ik al een keer gepost.
 
Op www.motornet.nl is een chatbox. Ik zat daar een tijdje geleden en sprak daar de maker van die site, een vrouw notabene :}

Enniewees, het is daar rustig en ik vroeg waarom ze die box niet aanbiedt aan andere motorwebsites. Zij zei dat het geen probleem was wanneer andere sites die software willen gebruiken. Dus ff mailen, goedkoper kan niet lijkt me. Ze hebben daar wel een discussieplein trouwens :( Misschien niet handig qua 'concurentie strijd' tussen de sites?
 
Op www.motornet.nl is een chatbox. Ik zat daar een tijdje geleden en sprak daar de maker van die site, een vrouw notabene :}

Enniewees, het is daar rustig en ik vroeg waarom ze die box niet aanbiedt aan andere motorwebsites. Zij zei dat het geen probleem was wanneer andere sites die software willen gebruiken. Dus ff mailen, goedkoper kan niet lijkt me. Ze hebben daar wel een discussieplein trouwens :( Misschien niet handig qua 'concurentie strijd' tussen de sites?
 
Op www.motornet.nl is een chatbox. Ik zat daar een tijdje geleden en sprak daar de maker van die site, een vrouw notabene :}

Enniewees, het is daar rustig en ik vroeg waarom ze die box niet aanbiedt aan andere motorwebsites. Zij zei dat het geen probleem was wanneer andere sites die software willen gebruiken. Dus ff mailen, goedkoper kan niet lijkt me. Ze hebben daar wel een discussieplein trouwens :( Misschien niet handig qua 'concurentie strijd' tussen de sites?
 
oops? sorry hoor maar dat was niet de bedoeling :( Drukte op de backbutton en nu staat mijn reply er tigmaal in? Bugje?
 
Je kan ook een Irc-kanaal open gooien.
Het is dat ik zaterdag op vakantie ga, want anders had ik van het weekend wel ff een kanaal vastgelegd
 
Die chatbox van Motornet.nl zit op IRC, ze hebben een applet die er verbinding mee kan maken. IRC is nou niet iets dat erg laagdrempelig is als je er eerst een programma voor moet downloaden.

Ik ben zo vrij geweest die Bonnie ff te mailen en die zei dat alle mf-ers welkom zijn om elkaar daar te ontmoeten. Ze kon de applet ook aanpassen speciaal voor het forum zodat er direct gelinkt kan worden maar daar moest dan maar contact over worden opgenomen als er belangstelling voor was. :)
 
Als mensen elkaar willen spreken buiten forum is er ook ICQ en MSN, dus ik zie het nut van nog een mogelijkheid niet helemaal.
 
Mooie van het forum is dat je alles nog eens na kan lezen en dat je kan zoeken naar bepaalde dingen die ooit besproken zijn. Gaat via irc niet echt. Is maar wat gelul in de ruimte...
 
Mooie van het forum is dat je alles nog eens na kan lezen en dat je kan zoeken naar bepaalde dingen die ooit besproken zijn. Gaat via irc niet echt. Is maar wat gelul in de ruimte...

Haha, en dat dan heel letterlijk ;) Maar goed, er zijn mensen die het wel leuk vinden, die kunnen natuurlijk altijd via Motornet.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
17
Weergaven
1K
Reacties
1
Weergaven
382
Terug
Bovenaan Onderaan