Chatsessie met Jurgen vd Goorbergh!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul17

MF veteraan
23 aug 2002
1.585
1
Groessen
Ik was wat aan het rond neuzen op een bepaald forum toen ik dit bericht tegen kwam:
Enige tijd geleden heeft ons aller WimLex aan Jurgen vd Goorbergh gevraagd of hij niet eens mee wilde doen aan een chatsessie op ons forum. Nu kan ik meedelen dat Jurgen daarmee heeft ingestemd en we hebben een datum kunnen prikken!

Op donderdag 11 september 18 september a.s. van 19.00 tot 20.00 uur zal Jurgen op het forum aanwezig zijn om met ons te "chatten"! Heb je een vraag aan Jurgen, of wil je gewoon even nakletsen over de race in Assen, zet dan gauw deze datum in je agenda en zorg dat je erbij bent!

Hoe druk het zal worden en hoe geschikt een forum is om te chatten weten we niet, want het is immers voor ons de eerste keer, maar als de techniek een beetje meewerkt wordt het vast heel gezellig!

Met dank aan WimLex voor het initiatief, en Jurgen & Misha voor de bereidheid mee te doen.

In dit topic kan voorlopig gereageerd worden, voor de chatsessie maken we straks een apart forum.

Dit is volgens mij de eerste keer dat er op deze manier met een Nederlandse topper "gepraat" kan worden. Voordat je vragen kan stellen zal je je wel moeten aanmelden. Dit gaat het handigste als je even op mijn onderschrift klikt (Nee dit is geen reclame, ik probeer alleen behulpzaam te zijn voor de mede Forummer :9 )

ps. ik heb verder geen functie binnen het betreffende forum, ik ben alleen een regelmatige poster die aandacht vraagt voor het bovenstaande feit en zo andere gebruik wil laten maken van deze unieke gelegenheid *D
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf het spam vinden, een varken dat nooit varkensvlees op heeft is nog steeds niet koosjer...

Mwaaa misschien heb ik wel het gaatje in de beveiliging gevonden, echter, Bananeman gooit m weer open omdat ik aan zijn eisen voldoe, als hij het goed vind mag hij dus open.
Dit is niet om herrie te schoppen maar ik kan moeilijk een bericht maken:

Jurgen heeft een Chatsessie gepland, waar, hoelaat en waarom mogen jullie zelf uitzoeken want dat mag ik niet zeggen!
 
Spam, geen spam, spam, geen spam, enz, enz...

:Z :Z :Z
Lekker interessant.....


Gewoon een chatsessie met JvdG op een niet nader te noemen site!


[me]GPZ900R die helemaal niet gaat zeggen dat het iets met wegraceforum was, en www en ook nog .nl........ :X [/me]
 
Ik blijf het spam vinden, een varken dat nooit varkensvlees op heeft is nog steeds niet koosjer...
varken%20met%20biggen%20in%20wei.jpg


Pigs you want, pigs you get..... :+
 
Spam, geen spam, spam, geen spam, enz, enz...

:Z :Z :Z
Lekker interessant.....


Gewoon een chatsessie met JvdG op een niet nader te noemen site!


[me]GPZ900R die helemaal niet gaat zeggen dat het iets met wegraceforum was, en www en ook nog .nl........ :X [/me]

Nu maak je toch echt een fout, wegraceforum en www was goed, maar het eindigd op .net ! :9
 
Chatten met Van de Goorbergh?......


wedden dat de server crashed :X


:P :P
Tja, het lijkt steeds meer op dat andere forum over motoren.........




[me]GPZ900R die gek is op eigen glazen ingooien....... ;) [/me]
 
Spam, geen spam, spam, geen spam, enz, enz...

:Z :Z :Z
Lekker interessant.....


Gewoon een chatsessie met JvdG op een niet nader te noemen site!


[me]GPZ900R die helemaal niet gaat zeggen dat het iets met wegraceforum was, en www en ook nog .nl........ :X [/me]
*proest*

Laat jurgen maar uit kijken dat ie niet net als bij de persconferentie met tafel en al omvalt :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan