Cheap ass cnc hendeltjes voor oldskool gixxers, waar?

V4Wim

MF veteraan
22 sep 2005
4.522
2
Wie weet waar je van die cheap ass CNC hendeltjes voor mijn oldskool gixxer rem- en koppelingspomp kan krijgen? Ik heb op egay.de genoeg advertenties gezien maar die zijn allemaal voor de latere modellen. Voor mijn '95er Gixxer 1100W spul kan ik zo gauw niets vinden. Of kijk ik iets over het hoofd?
 
Voor mijn motor waren er ook geen te krijgen. Gewoon voor een ander bouwjaar besteld en zelf aangepast. :]
 
the2wheels heeft ze niet voor mijn 1100W. Was ik al bang voor. Iemand betere suggesties?
 
Hmmm, dat wordt lastig... Maar 1tje aanpassen met freesbankie van ouwe heer zou best 's kunnen.
 
oke ik zal het ff uitkauwen voor je...

google voor je gixxer ze originele hendels.
dan vind ik de code LRS02

hier een linkje naar de plek waar ik deze vond.
http://www.ebay.com/itm/GSXR1100-WP-WT-93-96-BRAKE-CLUTCH-LEVER-SET-LRS02-/120596308829
( beetje naar beneden scrollen )

nu ik deze code heb ga ik naar google en zoek met alleen de code LRS02.
nu vind ik allemaal hendels voor andere motoren. ander type motor maar wel dezelfde code.

nu kan ik dus ook voor die type motoren gaan zoeken naar pazzio achtige hendels gezien die ook op jou motor passen.

dus je hendel code is LRS02
nu andere type motoren zoeken met diezelfde hendel codes.
 

sure.. zoals al die chinese dingen 'universeel passen'.. :')

beetje vreemd dat ze wel passen op de 97 1100W, en volgens hen niet op de 89-96 1100w. terwijl dat gewoon dezelfde hendels zijn. :+

korte pijn; standaard zijn er geen CNC hendels 100% passend voor de slingshot en W 1100's. aanpassen van andere modellen is mogelijk, met wat freeswerk. idem voor hendels die voor enkele kawa's bedoelt zijn. past ook, maar na wat aanpaswerk.
betere oplossing is idd 2ehands pompen van bvb een busa, 2001 en later model bandit1200 enzovoort te plaatsen, en daar de passende cnc hendels bij.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Thnx! Het was ff zoeken op oemparts om te kijken wat nu het verschil is tussen een 95 en 97. De pomp is ook iets anders maar de hendels lijken te passen. Bestellen dus maar.

ze geven diezelfde koppelingshendel op voor de SRAD's.

... die een kabelkoppeling hebben.
 
I know maar in hun filter kun je filteren naar de '97er 1100W hendels. Op oemparts heb ik ff gezocht naar het verschil van koppelingspompen en daarin is te zien dat het reservoir kleiner is maar ook dat er een smal koppelingshendel wordt gebruikt. Net als in die van de RF900 en alle oudere koppelingspompen. En volgens mij moet dat passen, althans, die gok durf ik nog wel ff te nemen.
 
Laatst bewerkt:
ManxR had dus gelijk. Geen passende hevels voor de 1100W. Heb net een antwoord van Mlabel gehad. Of ik moet toch eens op zoek naar een andere oplossing. Die LRS02 hevels zijn geen cnc maar gewoon vervanging van standaard. En dat zoek ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan