Check deze Carbon R1. Wat vinden wij ervan?

ja toch, dat dacht ik :P
Ik bedoelde jou niet, mijn vriend (heb bijna 2,5 jaar een relatie nu) rijdt ook FZR.
Maar weet je al wat meer of je um gaat kopen??
 
Gweldig ding, en wat een ontzettend stom gelul over of dat carbon niet gaat vervelen, dat vraag je toch ook niet als iemand een blauwe 13 in een dozijn blauwe R1/R6 koopt? ff een aankoopkeuring laten doen en je weet alles.
 
Ik zit gewoon met het probleem dat ik erg moeilijk/geen tijd kan vrij maken om op en neer te gaan. Anders was ik er al geweest, had ik hem willen laten keuren en beslissen. Kreeg btw reactie terug van eigenaar dat er al iemand voor was geweest die hem wilde kopen maar meteen mee wilde nemen, maar dat ze de papieren niet konden vinden. Strange daar had ik wel ff mn ??? bij.
 
Das inderdaad wel een beetje apart om van zo'n dure motor de papieren kwijt te raken. Het is niet een bonnetje van de supermarkt ofzo...
Strange...
 
Dit lijkt dus jatwerk.

Maar goed ik ben zelf ook papieren kwijtgeraakt...dus het kan voorkomen..

Maar wel raar dat die hem eerst te koop zet...doet toch aan het denken...of probeer jij hem soms te verkopen franzz en is dit allemaal spel..?

Waar is het trouwens? je hoeft enkel de woonplaats te zeggen.

Maar de fiets blijft gaaf...weer gekeken
 
Laatst bewerkt:
Allemaal spel? Wat zou ik daar dan mee bereiken? Psies NIX. Dus ik zal het nog 1 x zeggen: Ik ben MOTORLOOS en die CARBON R1 is dus NIET van MIJ(nog niet). '(
 
Als het een "showmodel" is geweest hebben ze vast foto's van dat ding op verschillende motorhappenings...

Tja als ie dan al gaat piepen weet je dat ie waarschijnlijk nog niet zo lang in zijn bezit is... (een goede verstaander heeft maar een half woord nodig...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan