Check deze Carbon R1. Wat vinden wij ervan?

Staat dat ding in Belgie ofzo? Voor deze prijs in NL kan haast niet.
Maar goed vind je hem mooi? Koop hem dan!
Twijfel je? Zoek lekker een blauwe, maar onthoud wel bij inruil heb je altijd de verkeerde fiets. (Blauw!? Daar heb ik er drie van staan meneer! Rood!? Nee meneeer iedereen wil blauw) Zeikerds zijn het!!!
Ik bouw trouwens ook weleens een fiets om omdat ik hem dan mooier vind en niet omdat ik schade heb ofzo.
 
Ik vind het wel stoer dat carbon.. maar raak je er niet op uitgekeken?
Als die fiets uit belgie of duitsland komt vind ik het niet eens zo gek dat alles is vervangen.. gebeurd daar heel veel. Kijk maar alleen eens op duitse site's wat daar allemaal word gemaakt...
Om nou direct te zeggen dat het een schade fiets is wel heel kort door de bocht..
Als hij je bevalt en hij spoort goed en je hebt de muntjes ervoor zou ik het gewoon lekker doen het is jou geld!
suc6 ermee..
 
Kijk over smaak valt niet te twisten
maar is niemand opgevallen dat alles behalve de spiegels carbon zijn?
Dat vind ik wel verschrikkelijk eruit zien
 
Ik zou er niet zondermeer vanuit gaan dat dit een schadefiets is.

Er zijn genoeg mensen die bakken met geld in hun motor stoppen en maar een paar duizend km per jaar op hun motor rijden. (Kijk maar naar de gemiddelde yup op een chopper).

Eigenlijk is het hypocriet, mensen stoppen zelf bakken met geld in accesoires, maar als anderen het doen dan denken ze dat het een schade motor is of dat er mee geraced is.

En als het een showmotor is geweest, dan was het carbon gratis. En accesoires hebben geen meerwaarde bij de verkoop, sterker nog het wekt vaak (onterecht) zoveel wantrouwen dat de prijs lager wordt.

Het pasje waar hij het over heeft is het yamaha garantiepasje. Als het goed is krijgt iedereen dat als hij een nieuwe yamaha koopt. Ik kreeg er wel een toen ik in 2001 mijn Thunderace in Nederland kocht.
 
ik vind m mooi, tenminste geen standraard racer waar er al zoveel van zijn.

Als je echt interesse hebt, gewoon gaan kijken en een goede proefrit maken!
rijdt ie goed kopen
 
ik vind m mooi, tenminste geen standraard racer waar er al zoveel van zijn.

Als je echt interesse hebt, gewoon gaan kijken en een goede proefrit maken!
rijdt ie goed kopen
 
Hmm ik vind hem prachtig, ik hou van zwart, een fiets moet er stoer uit zien en dat doet die.

Maar ook al is het een schadefiets...het gaat erom hoe die rijd...ik rij altijd op schadefietsen juist omdat iedereen ze laat staan.

Leuk toch een beetje opknappen..mits het te overzien is..

Check ff het balhoofd of je daar geen roestplekjes ziet of breuken want ze knallen nogal met die fietsen en meestal is de balhoofdshoek dan wat steiler geworden...in dat geval zeker niet kopen..maar ja ik ben geen helderziende...

Het gaat mij persoonlijk om het rijden en niet om het showen...dat is mijn PERSOONLIJKE mening..dus jullie hoeven je niet aangevallen voelen...

En safe jaarplan mogen ze van mij aan de wilgen hangen...ik laat me liever naaien door een gayclub..

 
Ik vind m wel gaaf!
Je hebt wel wat unieks als je m koopt!

Minpuntje is idd wel dat de spiegels niet van carbon zijn, maar daar is natuurlijk altijd wat aan te doen
 
Zie je nou wel...Ik wist dat ik verstand van vrouwen had...Larissa vind hem ook prachtig.

Dark mysterious powerful and cool thats what she wants..

Mijn vrouw denkt er trouwens ook zo over ;)


Tja nu is de vraag hoe de anderen zich nu voelen ;)

Die spiegels ..tja das boeien...lekker belangrijk haal je toch ff een ander setje

Hebben hebben schreuwt mijn hart..maar ik heb zon gevoel dat de topicstarter het over zijn eigen motor heeft...
 
Ik heb tot nog toe geen reactie van de eigenaar ontvangen over welk pasje hij nou bedoelde, ik ga er van uit dat het dus die zogeheten Yamaha pas is, maar wacht nog even af. Probeer op dit moment heel hard vrij te regelen om hem te kunnen bezichtigen en te kunnen rijden, dan weet je pas meer. Wat de kleur betreft, voor € 1200,- eutjes heb je een complete blauwe kuipset dus daar valt ook nog wel mee te leven mocht dat carbon gaan vervelen. Enne de prijs is trouwens € 6900.- Ik heb zojuist bij onder andere mad racing op gevraagd of zij deze motor kennen van shows en beurzen, maar nog geen reactie terug.
P.S. Vindt het Ghostrider gehalte wel hoog, maar dat is zeker niet vervelend.
 
Zie je nou wel...Ik wist dat ik verstand van vrouwen had...Larissa vind hem ook prachtig.

Dark mysterious powerful and cool thats what she wants..

Mijn vrouw denkt er trouwens ook zo over ;)


Tja nu is de vraag hoe de anderen zich nu voelen ;)

Die spiegels ..tja das boeien...lekker belangrijk haal je toch ff een ander setje

Hebben hebben schreuwt mijn hart..maar ik heb zon gevoel dat de topicstarter het over zijn eigen motor heeft...


Inderdaad boeien, verder is ie toch gaaf?!
Heb zelf ook een zwarte motor (FZR 600). raakt nooit 'uit' ofzo, blijft tijdloos.
En voor die 6900 als je dan nog een andere kleur wilt kun je er voor dat geld nog wel wat aan veranderen :D
 
Ik moest weer f kijken...hij is wreed. enne ..ik vind jullie wel een leuk stelletje bij elkaar. ;) als ik naar jullie iconen kijk..Larissa en franzz
 
En weer moest ik ff checken, jammer dat ikde centen niet heb....


En jammer voor Franzz ;) Maar hoe weet jij dat zo goed Larissa?
 
Uhh FZR rijder, Moi? Nee op het moment rijdt ik echt nix. En hoe leuk het ook klinkt/ziet die iconen Larissa&Franzzz, heb een lange relatie achter de rug en op het moment bevalt het vrijgezellen gebeuren eigenlijk wel goed en kan ik me strax volledig uitleven op mn aankomende bike. No hard feelings Larissa, maar zoals je zelf al zegt: Je hebt een vriend. Maar desondanks gezellige, maar niet geslaagde koppeltruc "MrHawkeye".
1 ding is zeker, Larissa heeft ook wel smaak voor motoren :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan