Check mijn nieuwe Akrapovic uitlaat!

CapireXRS250

Die hard MF'er
2 dec 2003
944
31
Nederland
***Update***

Nieuwe achterlicht zit erin check de foto's op pagina 2!

Ben zaterdag bij Optitune in Gouda geweest en daar is er een AKRAPOVIC opgezet. Klasse services en erg klantvriendelijk! Echt een aanrader om eens heen te gaan en is stuk voordeliger dan andere zaken. Aanstaande zaterdag gaan de zijkapjes er nog af en dan wordt er bij Optitune ook nog een geintegreed LED achterlicht/knipperlicht in gezet! En dan is die helemaal af.

De uitlaat heeft werkelijk een super sound! Lekker zwaar bij lage touren en bij hoge jankt die lekker. Ben er ontzettend tevreden over en voor deze zekerheid heb ik er ook nog een DB-killer bij, voor buitenland en TT Assen.

Zie op de volgende pagina de foto's van het resultaat en zaterdag zal ik hem er nog opzetten zonder de zijkapjes en het nieuwe achterlicht.

ps: KAN IEMAND DE FOTO'S ER FF OPZETTEN?

Bijlage: 1.JPG
 
Laatst bewerkt:
full
 
@nosmo: wanneer je nu gewoon net als ik de links van de eerste foto even er in had gezet.. was een stuk makkelijker geweest en dat bespaart MF ook weer webspace :)

@TS: gewoon [img att] er in zetten.. en dan zonder spatie er tussen.
 
asjeblieft, u vraagt wij draaien. :)

Je moet in je post nog [imgatt ] zonder de spatie zetten dan wordt de gekoppelde afbeelding op die plaats in je post gezet. Heel mooie uitlaat overigens *O* gefeliciteerd
 
Laatst bewerkt:
@nosmo: wanneer je nu gewoon net als ik de links van de eerste foto even er in had gezet.. was een stuk makkelijker geweest en dat bespaart MF ook weer webspace :)

@TS: gewoon [img att] er in zetten.. en dan zonder spatie er tussen.


Altijd baas boven baas, maar je hebt gelijk en onze post kruist elkaar, staan nu genoeg foto's op dacht ik zo :+
 
Kan je niet die knippers + plastic er af slopen en andere knippers monteren zodat je hem beter ziet? Strakke uitlaat hoor :}
 
Kan je niet die knippers + plastic er af slopen en andere knippers monteren zodat je hem beter ziet? Strakke uitlaat hoor :}

Ja die gaan er aanstaande zaterdag of die week erop eraf, komt er een geintegreed knipperlicht/achterlicht in en dan kunnen die kapjes idd eraf.
 
Die geintegreerde knipperlichten in je achterlicht schijnen zwaar ruk te zijn. Niet goed zichtbaar (behalve als het donker is). Dan kan je misschien beter een (goedkoper) led-achterligt nemen en helemaal geen knippers achter. (tis toch beiden niet legaal en niet goed zichtbaar).


edit: Wel zeeeer nette demper!
 
Jammer dat je er alleen zo weinig van ziet :X

:+ * hij klinkt wel als AKRA zeker O-)
 
Die geintegreerde knipperlichten in je achterlicht schijnen zwaar ruk te zijn. Niet goed zichtbaar (behalve als het donker is). Dan kan je misschien beter een (goedkoper) led-achterligt nemen en helemaal geen knippers achter. (tis toch beiden niet legaal en niet goed zichtbaar).


edit: Wel zeeeer nette demper!
je zegt dat t ruk ´´schijnt´´ te zijn... :? heb je t zelf wel s gezien??? |( ik heb t al onder 2 motoren gehad... TLR en Nu mn GIX1000 en hartstikke goed te zien!! B| O-) en vandaar dat heel nederland t nu onderhand op zn bike heeft...

@ capirex.... Bruut dempertje!!! ik vond de laser ook mooi!!! :9~ maar tog de akra geworden... en post wat fotos van je nieuwe achterlicht unit!! :W
 
Laatst bewerkt:
eventueel mail je ze maar naar mij..post ik ze wel...
(Mailadres staat in mn profiel)
 
Hé Capire, echt een superfiets hoor *D . Heb je hem nieuw gekocht?

Als je zin hebt moet je je ff aanmelden bij

Het ZX-6R Topic deeltje 5! *O*

Er zitten daar iig veel gelijkgezinden en je bent voor de rest niets verplicht,
zo nu en dan een meeting en veel (leerzame) informatie. Gewoon gezellig dus :)

:W

ps: super uitlaat hoor!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan