Check mijn VETTE bike!!!

Starrrr

MF veteraan
13 sep 2003
8.106
13
Groningen
Moewahahahahhaa...deze brakke cb350 uit 1973 had ik voor een dagje te leen! Tering he wat een brak ding! Vraag me niet naar de ervaringen want die waren ronduit slecht! Bij elk stoplicht werd ik er door scooterrijders uitgereden! Was blij dat ik donker vizier had zeg!!
Verder heb ik de dag erna toen ik hem moest terug brengen eerst zo gevloekt tegen dat ding omdat ie niet wilde starten!!(bleek dat ik de shoke niet open had gezet maar dicht! Had dus de hele dag ervoor met de shoke open gereden!! :X :X :X :X :X )
Verder was het ding gewoon veel te klein!! Maar dat spreekt voorzich!!
Voelde me echt die dag de Uberposer!!!! :X :?

full
 
oja...ps...die remmen waren net als pudding! Die deden het gewoon niet!! Heb dat leen ding bijna geparkeerd in de kofferbak van een bellende mongool in een pickup truck die voor een stoplicht remde wat F(^(&^*^*^%ing op groen stond!!
 
en dan de snelweg op gaan :+

Ja ik moest wel! Moest van Assen terug naar Groningen!! Is toch wel 20 kilometer! Heb eerste stukje tot Vries wel binnendoor gedaan!!

Had trouwens veel bekijks van allemaal bejaarden! Die dachte ouwerwets wordt weer nieuwerwets! De kunstgebitjes vlogen me om de oren!!

Zat trouwens wel herrie in! HAd open pijpen!! :9~
 
Ik kan me nog goed herineren dat je dabomb was met een CB350

ik word oud
 
Moewahahahahhaa...deze brakke cb350 uit 1973 had ik voor een dagje te leen! Tering he wat een brak ding!

Verwend jongetje!
Mijn pa is nog eens op zo'n ding naar zuid-frankrijk gereden!
:}
En wat hij allemaal wel nie bij zich had, een giga plunjebaal achterop, mijn moeders fietstassen met aan de ene kant aardappels en uien en aan de andere kant
een koelbox en een beste tanktas, whahahah. (tja, hij wou van alle (on)gemakken voorzien zijn....)
Alles staat op super video 8, maar ik heb jammergenoeg geen foto's... })
 
ben op zo'n 3,5je in mijn dienstplicht vakantie op/neer gescheurd naar de noordkaap met een versleten ketting+tandwielen set :P ,af en toe 170+km/h,ze willen best hard lopen maar dan moet je wel even een aanloopje nemen :+
 
Ik had hetzelfde gevoel toen ik eens op een Banditje 600 stapte :X

<edit> ...hetzelfde gevoel , maar dan tig keer erger !!! <edit>
 
Ik had hetzelfde gevoel toen ik eens op een Banditje 600 stapte :X

<edit> ...hetzelfde gevoel , maar dan tig keer erger !!! <edit>

Sorry voor als je je op je teentjes voelt getrapt... is niet de bedoeling geweest om de CB350 af te kraken! Maar zeg nou zelf....die motor ziet er toch niet uit!! :? Dat jij ook zo'n motor rijd en dat je nu weer moet lezen dat die dingen echt lelijk zijn moet je je niet persoonlijk aantrekken hoor!! Je rijd tenminste motor en dat is al heel wat!
Maar ik kan me wel indenken hoe je vrouw/ vriendin...(misschien wel boy) eruit ziet als je op zo'n ding rijd. Geen smaak voor motoren noch voor vrouwen!!! :X Sorry jongen....je kan niet alles hebben. ...Je hebt vast een hele goede baan!! :o





:+
 
Op zaterdag 17 juli 2004 17:55 schreef Starrrr het volgende:

Ben ik het helemaal mee eens!! Was ook geweldig om 1 dag op te rijden!!

En bovendien heb je nu gemerkt dat er in 30 jaren toch het een en ander op het gebied van de motorfietsbouw verbeterd is.

Je kunt graag nog eens mijn GT750 (80 pk en een elastieken frame) uit '76 uitproberen als afschrikwekkend voorbeeld.

groeten,

Harris
 
En bovendien heb je nu gemerkt dat er in 30 jaren toch het een en ander op het gebied van de motorfietsbouw verbeterd is.

Je kunt graag nog eens mijn GT750 (80 pk en een elastieken frame) uit '76 uitproberen als afschrikwekkend voorbeeld.

groeten,

Harris


Maar het scheen toch ook zo te zijn dat het blok een van de betrouwbaarste was van die tijd? En dat betreft is er niks met de cb350, maar alleen het is een wereld van verschil als je opeens het formaat zundapp tussen je benen hebt als gewend bent aan een tank van 19 liter!! Geef toe......als je mij zo zou zien rijden zou je ook lachen!!
Trouwens 170 haalde deze motor ook. Was wel dood eng...want het achterkantje begon vreselijk te slingeren.
 
Op zaterdag 17 juli 2004 18:04 schreef Starrrr het volgende:

Maar het scheen toch ook zo te zijn dat het blok een van de betrouwbaarste was van die tijd? En dat betreft is er niks met de cb350, maar alleen het is een wereld van verschil als je opeens het formaat zundapp tussen je benen hebt als gewend bent aan een tank van 19 liter!!

Het blok is ook zeer betrouwbaar, kijk maar eens in engelse tijdschriften (Motorcycle Mechanics), die wijden hele artikelen aan deze motoren.

Het is natuurlijk ook een heel verschil met de huidige motoren, maar dat maakt die oude motoren voor mij des te interessanter. Moderne motoren doen alles (wat mij betreft te) perfekt, op zo'n oude bak merk je dat er wat er onder je gebeurt.

Ik had eens een 71er T350, net zo groot als een zundapp, zag er uit als een zundapp, liep 160-170. In elke versnelling kon je dat ding tot 10000 toeren omhoog jagen, ik heb nog nooit zoveel lol met een motor gehad. Bovendien kon je het verkeer achter je met gruwelijke oliewolken op afstand houden.

groeten,

Harris
 
Terug
Bovenaan Onderaan