CHECK storing in dashboard GSXR 750 K7

marcelr90

Rookie
2 apr 2022
6
0
Goedendag,

Ik heb een prachtige zwarte Suzuki GSXR 750 K7. Ik ben nog steeds onwijs blij met de motor en hij rijdt perfect.
Ik heb alleen een probleem in mijn dashboard. Bij mijn olietemperatuur staat 'Check'. en mijn versnelling geeft hij nu aan met een streepje (-).
De vorige eigenaar had xenon verlichting in de motor geplaatst. Niet veel later is deze storing begonnen.
Nu is de normale verlichting er weer in gezet, maar de storing op mijn dashboard blijft.

Zou iemand mij kunnen vertellen waar deze storing vandaan kan komen en hoe ik het kan (laten) verhelpen??
Ik woon in de omgeving van Rotterdam, dus als iemand mij tips kan geven of mij kan helpen om deze storing te verhelpen, hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Marcel
 
Ik weet niet of het iets doet maar je zou de accu kunnen afkoppelen en een uurtje wachten. Misschien dat de ECU dan reset.

Er zit ergens een diagnose stekker. Pin 1 en 6 of zoiets doorverbinden dan zou je een foutcode kunnen uitlezen.
Maar weet er het fijne niet van maar zal best te googlen zijn. Of anders ff vragen in Gixxer topic , zit veel kennis daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan