Checken uitlaatgeluid

Alexxx_the_one

MF veteraan
3 jun 2005
8.864
868
Den Haag
Facebook
Twitter
Aangezien ik wss zondag naar Assen ga, twee vraagjes:

1. Kan ik ergens in de regio Den haag vooraf mijn uitlaat laten checken op geluid. Ik heb geen idee hoe de politie meet en wil graag vooraf weten of ik écht veel te veel herrie maak. ik maak nl. wel erg veel herrie

2. Kan ik worden aangehouden puur en alleen als ik iets meer herrie maak dan gemiddeld of moet ik toch iets extra's doen om op te vallen. Dus, als ik gewoon rustig rijd en in lage toeren, kan ik er dan onderuit komen?

Ik hoop zsm wat te horen...
 
ik denk zelf dat het wel meevalt.
Mijn zelfgemaakt project maakt een behoorlijk zwaar geluid, zeker in de hoge toeren :9~

Ik ben al vaak genoeg politie tegen gekomen en nog nooit aagehouden en wat volgens mij erg meespeelt is je rijgedrag.
Als je als een debiel door de bebouwde kom heen jaagt flink hoog in de toeren zul je wat meer kans hebben om van de weg geplukt te worden :P .

greetz

Alex
 
Aangezien ik wss zondag naar Assen ga, twee vraagjes:

1. Kan ik ergens in de regio Den haag vooraf mijn uitlaat laten checken op geluid. Ik heb geen idee hoe de politie meet en wil graag vooraf weten of ik écht veel te veel herrie maak. ik maak nl. wel erg veel herrie

2. Kan ik worden aangehouden puur en alleen als ik iets meer herrie maak dan gemiddeld of moet ik toch iets extra's doen om op te vallen. Dus, als ik gewoon rustig rijd en in lage toeren, kan ik er dan onderuit komen?

Ik hoop zsm wat te horen...


ze houden semi willekeurig motoren naar de kant dus niet alleen op basis van geluid
zijn er met dikke pijpen die er zo langsaf rijden maar zijn ook órginele'motoren die naar de kant mogen

ik zou voor zekerheid zorgen dat je veilig zit
 
Terug
Bovenaan Onderaan