chek je zekeringen spyball

huf

MF'er
11 jul 2004
149
0
ureterp
als je problemen hent met je spyball alarm zoals ik had, moet je je zekeringen kastje even chekken !! er was bij mij een gesprongen, het kan je veel speurwek besparen !!
groeten huf
 
Ik heb daarnet ook problemen gehad met mn spyball, de zendertjes werkten niet maar het alarm zelf wel. Dit heb ik opgelost door de zenders opnieuw aan te melden op spyball. Hoe je dat moet doen staat in de handleiding.

Wel raar trouwens na 4 maanden dat ie z'n zendertjes-geheugen opeens kwijt is??
 
Ik heb daarnet ook problemen gehad met mn spyball, de zendertjes werkten niet maar het alarm zelf wel. Dit heb ik opgelost door de zenders opnieuw aan te melden op spyball. Hoe je dat moet doen staat in de handleiding.

Wel raar trouwens na 4 maanden dat ie z'n zendertjes-geheugen opeens kwijt is??

Ik heb elke keer hetzelfde gezeik na de winterstop. Het alarm zelf is trouwens ook al 2 keer stuk geweest. De importeur gaf geen thuis (was zelfs niet te bereiken), m'n dealer (Motorcenter Hoogezand) heeft voor eigen rekening vervanging van het alarm geregeld.
 
importeurs doen het alleen voor het grote geld. mensen die er plezier(of niet) aan beleven interesseerd ze niks!! maar ja soms kun je niet zonder ze HELAAS. :r
 
Ik vraag me echt af wat voor een zin zo'n alarm nu heeft (afgezien dat het verzekeringstechnisch soms voordeliger of verplicht is).

Hoe vaak je niet hoort dat mensen dr alleen maar problemen mee hebben en motoren worden gewoon gejat met of zonder alarm.
 
een alarm is blijkbaar zo gemakkelijk uit te schakelen ( alleen maar een zekering eruit en klaar is kees ) dat je vertrouwen er inderdaad niet op vooruit gaat !!
Maar inderdaad de verzekering steld het wel op prijs.. kun je trouwens een leuke woordspeling van maken zekering en verze... nou je begrijpt het wel denk ik 0-)
 
een alarm is blijkbaar zo gemakkelijk uit te schakelen ( alleen maar een zekering eruit en klaar is kees ) dat je vertrouwen er inderdaad niet op vooruit gaat !!
Maar inderdaad de verzekering steld het wel op prijs.. kun je trouwens een leuke woordspeling van maken zekering en verze... nou je begrijpt het wel denk ik 0-)

Zekering eruit en klaar is kees? Ook nog ff de startonderbrekers doorlussen... Zullen we hier een handleiding posten? :+
 
in principe niet nodig dat door lussen, hij geeft alleen een toon dat er iets niet klopt.. dus geen sirene.
Volgens mij kun je hem dan zo in een busje drukken, geen haan die er naar kraait ! 8-)
 
Probeer het eens...zet je alarm op scherp (dus niet alleen op startonderbreking waar die vanzelf op gaat), wacht tot het ledje knippert en trek dan de zekering eruit!...wel oordoppen in doen... Zit nog steeds een separate accu in Spyball alarmen.

Als je een busje hebt hoef je idd niet door te lussen....

[jatmoosmode]bedankt voor de tips horrrr![/jatmoosmode]

P.S., na de piepjes dat er iets niet klopt treedt de sirene alsnog in werking. Hoeveel seconden hieroverheen gaan weet ik niet.

P.S.2, ik bouw die dingen af en toe beroepshalve in.
 
die van mij gaf alleen een tjilp geluid volgens mijn vriendin zat er een vogeltje in de uitlaat haha
 
ga weg.. had ie er een nestje gebouwd ? of vloog ie achter je aan op de snelweg haha :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan