Chelsea

chelsea

Rookie
19 mei 2008
6
0
Goudswaard
Hallo motorfreaks,

Mijn naam is Francis en heb sinds afgelopen december mijn motorrijbewijs en ben de trotse bezitter van een Soes GSX 600 F.

Mijn hubbie scheurt al wat langer rond op zijn tweewieler. Hij heeft een Intruder 1400.

Ik vind zijn fietsje ook erg mooi, maar door dat brede stuur en forwardcontrols voor mij onmogelijk te hanteren.

Afgelopen zondag samen naar Veenendaal geweest. Ik vond het echt geweldig en vind eigenlijk dat zoiets vaker zou moeten plaatsvinden.

Groetjes

Francis
 
hey francis en hubbie

welkom hier

en had je in amersfoort moeten zijn wat een zootje daar
 
Laatst bewerkt:
:W Francis
full
:] Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

full
 
Hallo motorfreaks,

Mijn naam is Francis en heb sinds afgelopen december mijn motorrijbewijs en ben de trotse bezitter van een Soes GSX 600 F.

Mijn hubbie scheurt al wat langer rond op zijn tweewieler. Hij heeft een Intruder 1400.

Ik vind zijn fietsje ook erg mooi, maar door dat brede stuur en forwardcontrols voor mij onmogelijk te hanteren.

Afgelopen zondag samen naar Veenendaal geweest. Ik vond het echt geweldig en vind eigenlijk dat zoiets vaker zou moeten plaatsvinden.

Groetjes

Francis

Welkom op MF en mooi dat je een heel ander soort motor hebt, als je hubbie... ;)

Meestal zie je toch dat als hubbie een supersport rijdt, zijn vrouw er ook een heeft. Of als hij een sjopper rijdt, mevrouw ook een sjoppert heeft... mooi dat je wat anders hebt en daarmee evengoed samen kan genieten... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan