Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie en professionele video met een zeer geavanceerde rijder.de TRIGO flash-Z20 is volgens mij niet wat het lijkt.
72V en 10000W ??
qua uiterlijk ziet het er niet gek uit.
misschien een concept ontwerp??
in het logo zie je duidelijk dat ze de T van Tesla verwerkt hebben
Hij is wel aan zijn Pinokkioschakelaar geopereerd, zodat zijn neus klein blijft na elke leugen.de TRIGO flash-Z20 is volgens mij niet wat het lijkt.
72V en 10000W ??
qua uiterlijk ziet het er niet gek uit.
misschien een concept ontwerp??
in het logo zie je duidelijk dat ze de T van Tesla verwerkt hebben
Leuk voor op het fietspad.En later als ik groot ben wil echt een z20 Flash. You hoy
125cc vind ik ook niet geschikt voor dagelijks gebruik en meer dan tien kilometer op de snelweg rond de randstad.Toch heb Franse YouTube video gezien waarin een soortgelijke model met 11 kw als 125 cc substituut werd getest. De onmogelijk te onthouden naam en type ben ik kwijt. Wat ik er van verstond waren ze redelijk tevreden kosten rond de 5000 EUR
Dat is inderdaad een groot voordeel van elektrisch.Het voordeel boven de CBR250R die ik vroeger reed is wel dat je hem niet ook nog eens hoeft op te warmen de eerste kilometers. Dat was mijn nadeel met woon~werk rijden en de snelweg binnen twee kilometer van huis.
Met de 11 kW elektrische motorfiets kan gelijk het volle vermogen er in. En dat zal ook nodig zijn. Dan.
Dus ik kan straks precies zo blijven rijden als ik gewend was.Dat is inderdaad een groot voordeel van elektrisch.
Vroeger was ik de halve rit bezig om die motor te sparen, was ie eindelijk warm dan zette ik hem alweer bijna stil.
Nu kan ik meteen meedoen met het verkeer. Zit niet meer anderen te ergeren (althans niet in het verkeer ) of mezelf op te vreten als het druk is.
En het stomme is, als het rustig is op de weg rijd ik met de Zero de eerste kilometers vaak toch alsof ik de motor rustig moet opwarmen, ben dat immers jaren zo gewend.
Ik hou me gewoon aan de geldende snelheid, de motor kan daar tegen.Noteert.. koop geen olieboot van IJzervreter.
Tuurlijk...Bij vol gas en maximum toeren is hij immers het minst lang koud dus zal het blok ook wel minder te lijden hebben dan zo lang rustig rijden dat hij pas halverwege warm gereden is.
Ik vond het toch geloofwaardiger bedacht dan 6 Ton of meer in een oude auto zonder of met verouderd motormanagement systeem en katalysator duurzamer noemen dan op tijd het wagenpark te verversen.Tuurlijk...
ben ik het eerlijk gezegd niet helemaal mee eens.De geldende maximumsnelheid of de maximale snelheid van het voertuig.
Bij vol gas en maximum toeren is hij immers het minst lang koud dus zal het blok ook wel minder te lijden hebben dan zo lang rustig rijden dat hij pas halverwege warm gereden is.
Overigens vinden accu's en vermogens elektronica het ook wel fijn om rustig op temperatuur te komen net niet direct 100% belast te worden. Als duurt dat minder lang als bij een plofmotor.
Je kan natuurlijk altijd rustig rijden en niet iedere rit even tegen de begrenzer aan de afritten in Moto 3 stijl nemen.Ik hou me gewoon aan de geldende snelheid, de motor kan daar tegen.
Je koopt geen Guzzi als je niets van techniek weet,..lijkt me.Je kan natuurlijk altijd rustig rijden en niet iedere rit even tegen de begrenzer aan de afritten in Moto 3 stijl nemen.
Mijn baby GS heeft trouwens een warmtewisselaar. Die komt lekker snel op temperatuur.
De RR is een heethoofd en de HP2 Sport heeft drie standen van de toerenbegrenzer totdat hij zelf zegt dat hij op bedrijfstemperatuur is.
Sorry Dr1v3r 7,ben ik het eerlijk gezegd niet helemaal mee eens.
enerzijds heb je gelijk dat belasting van het blok meer warmte genereert dan wanneer ie (als voorbeeld) stationair draait.
anderzijds is het zeker niet verstandig om een koud blok gelijk in z'n hogere toerengebied te jagen om m middels die belasting op te warmen.
de motor olie is nog koud en stroomt daardoor minder goed rond de vitale delen.
hoe sneller het blok draait, des te meer het blok slijt tot aan de bedrijfstemperatuur door gebrekkige smering (of warmte afvoer door de olie aangezien sommige delen eerder uitzetten dan andere).
het is dus een compromis: een juiste mix vinden van ´opwarm belasting´ versus slijtage zolang ie nog niet warm is.
met een elektrische tweewieler kan je gelijk vol gaan, maar nadeel is swinters dan wel de omgevingstemperatuur bij vertrek.
uit een verwarmde garage vertrekken levert veel meer range per acculading op dan bij vertrek uit een onverwarmde schuur.
plofmotor rijd dan toch wel even ver op een tank, maar heeft door opwarmen gewoon wat meer aandacht nodig van diens liefhebber.
een elektromotor word overigens ook gewoon warm, alleen hangt van wijze van constructie af hoe snel dat gaat...
het zou een slimme zet (lees uitvinding) kunnen zijn om middels die warmte de accu te verwarmen tot bijv. huiskamer temperatuur, en zo de range op te krikken.
(of anders om de rijder op te warmen)
Gr.
Dr1v3r 7
Ik heb begrepen dat vooral kleppen de eerste klappen even moeten wennen.ben ik het eerlijk gezegd niet helemaal mee eens.
enerzijds heb je gelijk dat belasting van het blok meer warmte genereert dan wanneer ie (als voorbeeld) stationair draait.
anderzijds is het zeker niet verstandig om een koud blok gelijk in z'n hogere toerengebied te jagen om m middels die belasting op te warmen.
de motor olie is nog koud en stroomt daardoor minder goed rond de vitale delen.
hoe sneller het blok draait, des te meer het blok slijt tot aan de bedrijfstemperatuur door gebrekkige smering (of warmte afvoer door de olie aangezien sommige delen eerder uitzetten dan andere).
het is dus een compromis: een juiste mix vinden van ´opwarm belasting´ versus slijtage zolang ie nog niet warm is.
is het niet juist een voorwaarde dat je geen verstand van techniek moet hebben om op het idee te komen een Guzzi te kopen...Je koopt geen Guzzi als je niets van techniek weet,..lijkt me.
Nee het is pure emotie. Kippenvel bij de eerste proefrit. Het is pure liefdeis het niet juist een voorwaarde dat je geen verstand van techniek moet hebben om op het idee te komen een Guzzi te kopen...
Nauw,Nee het is pure emotie. Kippenvel bij de eerste proefrit. Het is pure liefde