Chinese motoren

Zullen binnenkort in NL ook sportmotoren uit China rijden?

  • Ja, de chinezen veroveren de wereld

    Stemmen: 28 36,8%
  • Nee, het blijft rotzooi

    Stemmen: 31 40,8%
  • Misschien, als de kwaliteit omhoog gaat

    Stemmen: 17 22,4%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.

fundriver

Rookie
6 apr 2006
3
0
Den Haag
In navolging van de Chinese auto`s nu ook chinese motoren op de europese weg. Prijs ligt waarschijnlijk nog onder de €3500,-!!! Inclusief BTW en BPM
:] Komt waarschijnlijk na de zomer uit!

full
 
Laatst bewerkt:
In navolging van de Chinese auto`s nu ook chinese motoren op de europese weg. Prijs ligt waarschijnlijk nog onder de €3500,-!!! :] Komt waarschijnlijk na de zomer uit!


het is niet zo heel erg vreemd dat de prijs nog onder de €3500 ligt :X -O-
 
Laatst bewerkt:
Beetje duur om voor 3500 euries voor lul te staan...doe ik iedere dag gratis -O-
 
Na de markt overspoeld te hebben met pocket-bikes en pseudo-enduros voor jongeren weten we nu dat het minderwaardig spul is. Hier in Vlaanderen zijn er in ieder dorp wel wat sjacheraars die deze junk aanbieden met een advertentie: "Nieuw, in de doos" en daarna een inspectie van de belasting krijgen. Wie betaalde btw? AFBLIJVEN ! Terug naar China.
 
M'n pa is vorig jaar samen met m'n broertje naar china geweest voor een rondreis. Daar hebben ze veel foto's gemaakt van Chinese motoren. Daar hebben ze geen copyright wetten e.d. (schijnt) en mogen ze dus zo alles namaken, inclusief merknaam. Ik heb echt de vreemdste el-cheapo motoren op foto's gezien met "KTM" en "Triumph" e.d. op de tanks :o :Y
 
mmmm, ik weet het niet zo, iedereen deed in de 60er jaren ook nogal lacherig over Japans spul. :? Minderwaardig, onbetrouwbaar enfin, zo´n beetje alles wat niet deugd. Wie weet of het nog wat wordt :? :)
Laat ze maar doen die kleine gele mannetjes! :)
Al moet ik zeggen dat de nieuwe Jawa , die een week of wat geleden op het forum de ronde deed mij meer overtuigde.
 
In navolging van de Chinese auto`s nu ook chinese motoren op de europese weg. Prijs ligt waarschijnlijk nog onder de €3500,-!!! Inclusief BTW en BPM
:] Komt waarschijnlijk na de zomer uit!

(Afbeelding)
Laten we een chopper bouwen ...... ehhhh nee toch maar een toerfiets.......Nee van allebei de helft :r
 
mmmm, ik weet het niet zo, iedereen deed in de 60er jaren ook nogal lacherig over Japans spul. :? Minderwaardig, onbetrouwbaar enfin, zo´n beetje alles wat niet deugd.

Dat was het ook, ze stonden op de boot te roesten, maar wat wil je, na maanden in de zilte lucht te staan wachten. Daarbij waren ze ook echt niet goed, dat is pas later gekomen; omdat ze hier ook geen fatsoenlijk service konden (of wilden) bieden moesten ze wel met goed degelijk spul komen...
 
Ik ben de afgelopen jaren 2 keer in China geweest en wat me opviel is dat de meeste motoren 125 en 250 cc viertaktblokjes hebben die bij Honda vandaan komen en in licensie worden gebouwd. Ook lichte suzuki blokjes zag ik wel gebruikt worden. Vervolgens rijden ze tergend langzaam op die dingen. M'n handen jeukten om te laten zien hoe het wel moet, maar ik vrees dat ik dan was gearresteerd. :X

De motorfiets is daar vooral een goedkoop vervoermiddel en modellen zoals op de foto heb ik daar niet rond zien rijden.
Politie motoren zijn daar overigens prachtig, een grote witte kuip en alle toeters en bellen, die ook op de motoren van de amerikaanse politie zitten (goed nagemaakt zeg maar) en dan wordt het geheel aangedreven door een honda viertaktblokje van 250 cc _O- _O- _O- _O-
 
in china is 125cc een zware motor.
hoeveel cc is deze "scooter" ?
dan kan 3500 euro best nog wel duur zijn.
daarintegen als het een 4 á 500cc automaat is zou het best een leuk ding kunnen zijn.
maarja, de kwaliteit :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan