Chinese rol

Hebben ze in België zo\'n dingen niet?
Weet het zelf niet zeker.. [me]poohbeer is niet zo\'n vuurwerkgek[/me]
 
Vuurwerk hoeft van mij niet. Heb een feest met oud & nieuw en voor alles word gezorgd. Kijk anders wel naar het vuurwerk van de buurman. 2 jaar geleden wel om een uur of 3 \'s nachts nog ff zo\'n 100000 klapper af laten gaan. Dat is wel lachen. Overal het licht weer aan! })
 
Ik ga morgen (vrijdag dus) naar belgie om het een en ander te halen...

kzal wel ff kijken of ik meer mee kan nemen....chinese rollen doen het altijd goed?!!!
 
Ik ben natuurlijk al in Belgie geweest.....
Maar ze vroegen dit keer voor het eerst om je KVK nummer en je legitimatie enzo........
 
En desnoods zit hier wel een belg he.. die doet al aardig wat voor een bedankje en euhh.. noujah, \'k verzin nog wel wat. })
 
Ik zeg helemaal niks, maar als er stiekum wat gedaan kan worden dan wil ik me hierbij vast \"opgeven\" om ge-contact te worden :)
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat is waar. Maar ik ben daar niet zo bekend.... En andere jaren was dit nooit het geval.
mmmmmmmmmm

je moet DE adressen weten landsaru....niet alle belgen zijn proper, sommige lappen de wet aan hun laars als het bedrag maar groot genoeg is.. :)
 
Mocht er nu toch iets geregeld kunnen worden dan houd deze jongen zich ook ernstig aanbevolen voor zo\'n chinees stukje huisvlijt })
Please contact me dan ff.

C.U.


:j
 
Kinders, wel ff opletten ja! Er wordt op dit moment in het brabantsche niet alleen gecontroleerd op euromunten en de vrachtwagens die ze rondbrengen. Het is bij onze mavo-pet vrienden met zwaailampjes :j namelijk prioriteit om vuurwerksmokkel tegen te gaan }) toch lullig als je gepakt wordt :( |(

Sterkte in het belgische.

Duc851
 
Kinders, wel ff opletten ja! Er wordt op dit moment in het brabantsche niet alleen gecontroleerd op euromunten en de vrachtwagens die ze rondbrengen. Het is bij onze mavo-pet vrienden met zwaailampjes :j namelijk prioriteit om vuurwerksmokkel tegen te gaan }) toch lullig als je gepakt wordt :( |(

Sterkte in het belgische.

Duc851

Gaan ze Belgen ook tegenhouden? Anders kan\'k misschien nog lucratief handeltje opzetten :)
 
ik heb er mijn buik vol van,2 jaar geleden met 1500kg.!!jawel,rijdt er een douane voor me en....STOP VOLGEN......
de rest kun je raden.
 
anderhalve TON vuurwerk?! Pork, dan ben je ook \'lichtjes\' verkeerd bezig he man! :)
 
3 jaar voorwaardelijk en veel te hoge advocaats kosten! :(
Het domme is,ik ging met een maatje mee die altijd van dat soort partijen koopt.
Ik kocht alleen een paar \"overdoosjes\"(haha) nitraat zooi en sierspul dat hier ook in de winkel licht voor mijn neefje.
De sukkel gebruikte een huurbus met grote opdruk van een verhuurbedrijf,ja...dan kan je er op wachten.
Dom van mij om in te stappen.
Pork is nu een crimi! ;(
 
Damn!, Zo komt Porky dus aan al die $$$
Onder het mom van vloertjes leggen..
Je hebt zeker ook die vloer in die discotheek in
Antwerpen gelegd? Vonden ze ook hele ladingen vuurwerk onder.. :+

Maar goed, ff zonder geinen, das wel ff zwaar kut voor je, maar als een vriend van me 1500kg vuurwerk ging halen weet ik toch wel dat ik hem veel succes zou wensen terwijl ik hem zou uitzwaaien...ik ging echt niet mee
 
ja ik weet het,STOM.
Maar die lul moest ook niet via sluiproutes rijden,maar gewoon door belgië heen via Breda/Antwerpen da\'s veeel drukker dus beter.En natuurlijk niet op 1 december,maar ergens in september ofzo.
Ach,volgend jaar weer...ik word steeds gebeld en gemaild voor bestellingen. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan