choices in life

British

Die hard MF'er
14 okt 2004
708
0
Heiloo
Ik weet t niet meer....

Ik weet t echt niet meer


sparen sparen sparen voor een nieuwe/volgende motor.

t schiet nog niet echt op maar ik wil een sportmotor, maar ik wil ook een triumph en ik wil ook een chopper of een srad of een crosser (ow nee heb ik al)


AAARhggg die 20miljoen op de 31ste kan maar beter voor mij zijn en dan kan ik verzekeren dat er een paar motordealers zijn die een leuke januari tegemoetgaan.
:P
 
Je moet voor de gein eens een trippie door de sahara maken en die bedoeien een hand geven...


Mag je hem houden.
 
haha ik weet dat ik niet moet zeuren hoor en dat er te veel mensen diehet eenheel stuk slechter hebben.

maar toch motors zijn op t moment echt t enige waar ik aan denk...
Ik ga niet eens meer stappen... B| om zo geld over te houden...
 
lees eens wat postings in de "chopper" afdeling, daar heeft zo'n beetje iedereen dit "probleem" geloof ik........ ;)
 
Choppers = showbakkies. Kun je rond rijden om andere mensen te laten kijken
Racers = adrenaline kicken pas bij 200+ km/u
Toermotoren = leuk als je meer dan 40.000 km per jaar rijd
SM = rijden als een idioot door de stad met een grote grijns op je gezicht.
 
Weet het goed gemaakt, wij duimen dat je die 20mil wint als je voor iedereen hier een motorfiets koopt als je het ook daadwerkelijk wint!

:)
 
Choppers = echte liefhebbers motoren
Racers = stoer voor naar de kroeg maar gasgeven kan je er niet mee zonder je rijbewijs te verliezen
Toermotoren = leuk als je meer dan 40 jaar oud bent maar zelfs dan.......... :?
SM = rijden als een idioot door de stad met een grote grijns op je gezicht.
 
geloof dat 20 miljoen net genoeg is om voor iedereen hier een tomos te kopen (2de hands)

doe hier alvast een concessie (lekker makkelijk beloven dit :P )

mocht ik wel die 20 miljoen winnen gooi ik een knappe motorfiets in de verloting hier op MF. :+
 
whhahaha
lol

ik denk dat ie bedoelde dat je de hand van die bedoein mag houwe omdat ie van de honger toch van ze arm valt



bestaan de titel nutteloze onzintopic al?

geloof dat deze aardig kans begint te maken...
 
geloof dat 20 miljoen net genoeg is om voor iedereen hier een tomos te kopen (2de hands)

doe hier alvast een concessie (lekker makkelijk beloven dit :P )

mocht ik wel die 20 miljoen winnen gooi ik een knappe motorfiets in de verloting hier op MF. :+
Als ik die 20M win, dan trakteer ik alle brikrijders op een grote beurt voor hun motoren met een max. van 15 miljoen. Van 5 kan ik zelf goed rond komen. Als de 15 miljoen niet op komt gaat wat er over blijft naar een goed doel. Brikkenrijders zijn er niet zo veel, dus dat lijkt me haalbaar als ik het win.
 
Terug
Bovenaan Onderaan