Choke gaat automatisch omhoog

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joey023

Rookie
12 dec 2022
2
3
Ik heb een Puch maxi s uit circa 1970 (uit het bouwjaar gebleken). Echter heb ik het probleem dat de choke op mijn carburateur tijdens het rijden vanzelf omhoog gaat. Dit is erg vervelend want daarom krijgt mijn Puch teveel brandstof en loopt ie niet lekker. Weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit kan oplossen?
 
De choke trek je met je gasschuif omhoog, dus als je gas geeft gaat hij idd omhoog.
Als hij met de choke omhoog niet goed loopt word het tijd om de carburateur af te stellen. Met sproeiertjes gaan kloten dus.
Verdere info is op ieder brommerforum wel te vinden

En ibtl *O*
 
Excuus. Wist niet dat dit een forum was voor strikt motoren. Ik zal mijn post verwijderen. Bedankt voor t helpen
Er is hier wel een klassiek 50cc brommer topic, maar dat zit in off-topic. Daar kun je pas in als je een bepaald aantal posts heb, of een tijd hier aanwezig bent op MF. Daar kun je het beter vragen, als je erin kan komen.
Maar de antwoorden op je vraag zijn eigenlijk al gegeven, die choke hoort zo omhoog te gaan. En inderdaad, als ie niet goed loopt met de choke omhoog, dus geen choke meer, is je hoofdsproeier te groot. Of je gasnaald staat veels te hoog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan