Choke 'plunjer' xtz 660 (91) gezocht

mototinus

MF'er
13 apr 2004
78
0
Noord-Holland
Hallo,

Wie kan mij (uiteraard tegen vergoeding) helpen aan een goede choke 'plunjer', geen id hoe ze zo'n ding anders noemen. Maar wat ik dus zoek is het koperen ding welke in je carburateur aan je choke kabel vast zit (achter de zeskant moer).

Volgens de gegevens zou het om een Teikei Y26PV 1 carburateur gaan die blijkbaar destijds ook in meerdere XT modellen zijn gebruikt.

Ik ben in het bezit van een XTZ 660 uit 91

Mocht je er ook nog een goed choke kabel bij hebben kan je me helemaal blij maken.

Overigens heb ik de vraag in deze topic geplaatst omdat ik het id heb dat hier de meeste XT rijders komen??

Alvast bedankt.
 
Voor diegene die een probleem hebben met een vastzittende of defecte choke van een XTZ 660;

Ik heb vanmiddag bij Motoport een complete set besteld. Deze bestaat uit de choke schuif (plunjer), de veer, een borgmoer, kabel geleider en afdichtrubber. Een set je kost 54 euro (incl. BTW). Hoop geld maar het bespaard een hoop ellende en het Yamaha bestelnummer is 1JK1410A0400.

Mijn zoektocht is over...;-)
 
Voor diegene die een probleem hebben met een vastzittende of defecte choke van een XTZ 660;

Ik heb vanmiddag bij Motoport een complete set besteld. Deze bestaat uit de choke schuif (plunjer), de veer, een borgmoer, kabel geleider en afdichtrubber. Een set je kost 54 euro (incl. BTW). Hoop geld maar het bespaard een hoop ellende en het Yamaha bestelnummer is 1JK1410A0400.

Mijn zoektocht is over...;-)

Jammer, ik begon het net zo'n leuk topic te vinden ;)

succes met de XTZ

gr, Look.
 
Terug
Bovenaan Onderaan