choke

honda user

MF'er
16 jun 2015
45
0
landgraaf
als ik mijn choke hendel uittrek ( xj900F ) blijft hij niet zitten schuift vanzelf terug en dat is knap lastig.

Hoe kan ik dit verhelpen of oplossen.

thanks johnny
 
ja dat is een goede bouwjaar weet ik niet maar de choke hendel zit link naast de carb en moet ik uittrekken maar die blijft niet zitten schuift weer naar rechts.

Wil oplossen voor dat ik het blok met carbs er onder hang kom je nog makkelijk bij.

Ga namelijk een xj 900 f blok onder een maxim frame hangen vandaar.

Grts Johnny
 
Choke systeem van jou moet blijven staan door de 4 chokeplunjer manchetten en anders moet je zien of er op het choke-rek een blokkeer systeem zit zodat ie op choke blijft staan .
Maar zoals ik op een foto kan zien zullen er anders nieuwe manchetten op moeten.

full
 
Laatst bewerkt:
Probleem opgelost

Nadat ik de carburateurs er weer vanaf had gehaald en eens goed ben gaan kijken voor een oplossing.

Zag ik nadat ik het stangetje had verwijderd wat de choke bedient twee gaatjes in de carb zitten die geen functie hadden.

Dus 4mm schroefdraad er in getapt en klaar zie foto 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
full
 
Zoals ik al geschreven heb, zit normaliter in het gat(waar jij nu je schroefje in gefabriceerd hebt)achter de choke stang een palletje met een veertje die er voor moet zorgen dat de choke in de gekozen stand blijft staan.
Maar zoals je het nu opgelost hebt kan natuurlijk ook.
Zou alleen niet mijn keuze zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan