Chopper, Custom motorclub

Hootch

Rookie
2 aug 2006
5
0
Tolkamer
Hoi

Hoi ik ben een vt1100 rijder en zou het leuk vinden om een motorclub op te richten voor chopper en custom rijders, gewoon een leuke no-nonsens motorclub om samen wat activiteieten te doen zoals een paar tourritten en andere clubs en treffens te bezoeken en later eventueel wat andere activiteieten organiseren.

Ik kom uit het oosten van Nederland, uit de buurt van Zevenaar en wil een club zonder buikschuivers en andere motoren maar gewoon leuk mannen en vrouwen die toch dat choppergevoel hebben.

Het moet een club zijn gewoon voor alle leeftijden en gezelligheid staat voorop.

Dus lijkt het je gezellig om samen met anderen wat te ondernemen reageer op mijn mailadres en ik neem contact met je op.

bonnes@chello.nl
 
Laatst bewerkt:
En de biker outfit.
zoiets?
full

 
met een bestuur enzo?
en statuten. en regels waar iedereen zich dan aan houdt.

omdat motorrijden ons dat gevoel van vrijheid geeft.
 
Bestuur en statuten zijn helemaal niet noodzakelijk. Rataplan draait al tijden zonder.
Maar, zonder je te willen ontmoedigen, de meeste clubs worden opgericht door een groep mensen die al regelmatig samen optrekken, niet door één persoon met een leuk idee.
 
blijkbaar niet, als ie er zelfs 2 topics voor begint.

ik krijg een slotje als ik er 2 keer op sta
full
 
gewoon alle mods mailen, uit voorzorg Baksteen tweemaal

of je had gewoon die post ge-edit.

flowerspl6.gif
 
Eindelijk iemand die een club exclusief voor de echte motorrijders ( :Y ) wil oprichten.
Ik woon niet in je buurt en ben al bij een leuke club. Maar ik hoop dat je succes hebt.
 
zou wel mee willen doen ben nog op zoek naar een leuke club :]
maar kan zo in het noorden(drenthe) niet zoveel vinden waar ik terecht kan met m'n CB Chopper ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan