Chopper, Custum motorclub

Hootch

Rookie
2 aug 2006
5
0
Tolkamer
Hoi

Hoi ik ben een vt1100 rijder en zou het leuk vinden om een motorclub op te richten voor chopper en custom rijders, gewoon een leuke no-nonsens motorclub om samen wat activiteieten te doen zoals een paar tourritten en andere clubs en treffens te bezoeken en later eventueel wat andere activiteieten organiseren.

Ik kom uit het oosten van Nederland, uit de buurt van Zevenaar en wil een club zonder buikschuivers en andere motoren maar gewoon leuk mannen en vrouwen die toch dat choppergevoel hebben.

Het moet een club zijn gewoon voor alle leeftijden en gezelligheid staat voorop.

Dus lijkt het je gezellig om samen met anderen wat te ondernemen reageer op mijn mailadres en ik neem contact met je op.

bonnes@chello.nl
 
Laatst bewerkt:
dubbelpost? of heb ik teveel gedronken op donderdagavond?

[servicevandezaak]
Heb je de ShadowMC al eens overwogen?
.....schijnt heel gezellie te zijn....als je daar van houdt...
[/servicevandezaak]
 
Laatst bewerkt:
Hoi

Hoi ik ben een vt1100 rijder en zou het leuk vinden om een motorclub op te richten voor chopper en custom rijders, gewoon een leuke no-nonsens motorclub om samen wat activiteieten te doen zoals een paar tourritten en andere clubs en treffens te bezoeken en later eventueel wat andere activiteieten organiseren.

Ik kom uit het oosten van Nederland, uit de buurt van Zevenaar en wil een club zonder buikschuivers en andere motoren maar gewoon leuk mannen en vrouwen die toch dat choppergevoel hebben.

Het moet een club zijn gewoon voor alle leeftijden en gezelligheid staat voorop.

Dus lijkt het je gezellig om samen met anderen wat te ondernemen reageer op mijn mailadres en ik neem contact met je op.

bonnes@chello.nl
zat voorheen niet een club genaamd Nosferatu MC of Third Division MC in die omgeving O-) :Y
 
ja... leuk, lijkt me wel wa...???
:Z *O* *O* *O*

of.... nee doe toch maar nie... zit ik verdome weer aan 'n club vast
[ ik links af, de rest rechts ...ik rechts..........]
 
wel rijden, maar geen club, ik rij niet graag in een (grote) groep, een man of drie
vier is net leuk, groter moet van mij niet.
*O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan