Chopper familie, post hier je pics..

EchtWel

MF'er
1 mei 2002
79
0
Deventer
Heb je een motor-familie (maakt eigenlijk niet uit of het nu een chopper of sport-familie is) post hier je pics.

Zal met m'n eigen familie beginnen:

Ik rij Yamaha Virago 750
full


Mijn broer rijdt Suzuki Intruder Volusia 800
full


Mijn vader rijdt Kawasaki Vulcan Classic 800
1063660778
 
Laatst bewerkt:
Voor de crash waren er nog wel mensen die dit een leuk topic vonden, en hun pics hier neerzette, maar nu wordt er niet meer gereageerd ;( ;( ;( ;( ;(
 
om dit topic maar weer nieuw leven in te blazen hier alvast mijn foto's! Dit is een Shadow uit 1983 met 31850 Km op de teller! En ik ben de derde eigenaar.

misc.php


misc.php


misc.php


misc.php
 
Ik moet zeggen dat je motor er voor zijn leeftijd nog errug goed uitziet :} Hulde!

Ik neem dit compliment erg graag in ontvangst *D . Ik zal je vertellen dat ik deze fiets vorige week gekocht heb en de bonnen en originele sleutelset zitten erbij!!!! Deze fiets heeft eerst 9 jaar in Canada gereden en is daarna 10 jaar van iemand anders in nederland geweest. En nu heb ik hem. Mijn aller eerste fiets was ook een Shadow VT500. Ik wou eigenlijk een CBR600 of CBR1000 aanschaffen maar toen ik deze motor te koop zag staan heb ik hem meteen gekocht. *D .
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat je motor er voor zijn leeftijd nog errug goed uitziet :} Hulde!
Sommige mensen poetsen zich de typhus op al dat chroom ( me zwager heeft nl. ook een chopper en is ook altijd aan het poetsen).

Ik haat poetsen :( af en toe eens .
1 keer in de maand is wel genoeg :)
 
Sommige mensen poetsen zich de typhus op al dat chroom ( me zwager heeft nl. ook een chopper en is ook altijd aan het poetsen).

Ik haat poetsen :( af en toe eens .
1 keer in de maand is wel genoeg :)

Ik poets als ik de kleur van mijn motor op de voorkant niet meer kan zien door alle vliegen die erop zitten :)
 
Sommige mensen poetsen zich de typhus op al dat chroom ( me zwager heeft nl. ook een chopper en is ook altijd aan het poetsen).

Ik haat poetsen :( af en toe eens .
1 keer in de maand is wel genoeg :)

Rene je valt een oude Winkel bewoner toch niet af *D . Nee geintje man. Ik heb deze fiets nu een keer goed gepoetst en het is nu gewoon een kwestie van goed bijhouden. Maar toen ik hem kocht zag hij er al zo mooi uit. *D
 
Dat is het ook zeker. Maar die CBR komt nu denk ik volgend jaar er gewoon bij.

Houd dat chroom goed bij...wanneer het eenmaal begint met roesten, dan blijf het roesten...De chroomlaag op mn voorspatbord is al wat aangetast (CB400F). Van een afstandje zie je het niet hoor, maar van dichtbij zie je hier en daar "kale" plekjes zitten..voor je het weet dan zijn die plekjes bruin. :)
 
Thats the spirit!!! :}

Ik wou dat ik meerdere (soorten) motoren kon hebben zeg.

Ik heb gewoon een bepaalde liefde voor deze fiets omdat het me eerste motor was! En ik had altijd al spijt dat ik hem ooit verkocht had. Deze is gewoon voor 99% bijna hetzelfde. Vandaar dat ik hem meteen heb gekocht. Me vriendin wil ook gaan rijden volgend jaar en dan is dit meteen een mooie motor voor haar om het goed te leren. Maar ik ben ook al aan het sparen voor de CBR1000! Een kennis van me heeft er nog een staan dus dat komt wel goed denk ik.
 
Rene je valt een oude Winkel bewoner toch niet af *D . Nee geintje man. Ik heb deze fiets nu een keer goed gepoetst en het is nu gewoon een kwestie van goed bijhouden. Maar toen ik hem kocht zag hij er al zo mooi uit. *D

maar jij bent dat spreeuwen (voor de niet kenner, zo worden mensen uit Winkel genoemd)
gat toch ook uitgevlogen :)
 
Op maandag 10 juni 2002 21:57 schreef Sjaap het volgende:Houd dat chroom goed bij... :)

Gewoon elke keer even beetje bij poetsen dan zal er weinig gebeuren wat roest betreft! En hij staat warm en droog bij mij op het werk.
 
maar jij bent dat spreeuwen (voor de niet kenner, zo worden mensen uit Winkel genoemd)
gat toch ook uitgevlogen :)

Ja wat dacht jij dan *D Woon nu veel mooier. Maar ik begreep dat jij Landsaru en Fastnappie ook kon? Zijn 2 gasten waar ik vroeger mee in de straat heb gewoond in Oudorp vlakbij Alkmaar.
 
Op maandag 10 juni 2002 22:03 schreef Shadow VT500 het volgende:Ja wat dacht jij dan *D Woon nu veel mooier. Maar ik begreep dat jij Landsaru en Fastnappie ook kon? Zijn 2 gasten waar ik vroeger mee in de straat heb gewoon in Oudorp vlakbij Alkmaar.

Ik kon ze van het Forum en sinds gisteren persoonlijk. Hebben gisteren :] met een groepje.
Weet waar oudorp ligt woon nl. in Alkmaar ( ja nog 3 weken en dan verhuizen naar schagen :) )
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 10 juni 2002 22:04 schreef Rene de Maaijer het volgende:Ik kon ze van het Forum en sinds gisteren persoonlijk. Hebben gisteren :] met een groepje.

Landsaru vroeg me afgelopen Woensdag of ik ook mee ging maar ik kon gisteren helaas niet.
 
Ik heb geen foto's, maar ik heb wat neven en nichten die motor rijden, minstens 4 dacht ik. Verder één oom, en nog één die wel een rijbewijs heeft. Verder nog wat kenissen...

Dus best veel in de familie. Eentje rijdt een Falco, dat komt het meest in de buurt van sport, de rest allemaal toer / chopper dacht ik. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan