Chopper "Hardcore"

long

Die hard MF'er
25 jan 2007
561
0
Hallo Chopperkenners,

Ik zag onlangs tot 2x toe een mooie chopper met op de tank de opdruk Hardcore.
(Laag type, customstyle )

Hele mooie machines. Nou ben ik wel benieuwd welk merk dit is.

m.v.g.

Niels
 
Hallo Chopperkenners,

Ik zag onlangs tot 2x toe een mooie chopper met op de tank de opdruk Hardcore.
(Laag type, customstyle )

Hele mooie machines. Nou ben ik wel benieuwd welk merk dit is.

m.v.g.

Niels

Zoek op 't plaatje. :)

full
 
Laat ik er toevallig vandaag zo eentje gezien hebben bij Zuidplein in Rotterdam.
Was een mat zwart exemplaar met een vrouwelijke bestuurder(dacht ik te zien)...

Maken wel een ongeloofelijk mooi geluid :9~
 
Laatst bewerkt:
Laat ik er toevallig vandaag zo eentje gezien hebben bij Zuidplein in Rotterdam.
Was een mat zwart exemplaar met een vrouwelijke bestuurder(dacht ik te zien)...

Maken wel een ongeloofelijk mooi geluid :9~~

Ha die heb ik dus vandaag ook gezien en zondag had ik de lemans versie gezien.
Is dus idd een Walz.

Pff gave dingen.
Zo we zijn een stapje dichter bij.
Nu nog de Lotto winnen. :+
 
Een échte originele Walz gaat al gauw richting de €80.000,- / €90.000,- , er zijn natuurlijk ook goedkopere imitaties te verkrijgen bij bijvoorbeeld Thunderbike, daar kom je op zo'n €40.000,- uit. Walz Hardcore in Klazienaveen heeft ook Hardcore-bikes voor een lagere prijs, maar deze zijn dan ook aanzienlijk minder mooi afgewerkt.
 
Laatst bewerkt:
we spreken hier wel over een custom en niet een productie motor dus de meesten zijn gemaakt op bestelling en zijn niet veel dezelfden
 
vind het allemaal maar niks.
die uit z'n verband gerukte ballonbanden achter.
 
Laatst bewerkt:
Doe je ook voor andere merken. Wat maakt het uit? De een wil een ferrari, de ander een golf, sommigen een amerikaan. Het is maar wat je wil. Hij heeft zijn schaapjes op het droge: good for him!

Ik vind het mooie motoren, maar ik zou er het geld ook niet voor neertellen. Power to him, dat anderen dat wel voor zijn producten overhebben.
 
Was het niet toevallig deze:
Savage1.jpg

rcsbj4.jpg


Beetje lastig te zien, maar er staat ook "Hardcore" op de zijkant... O-)
 
Laatst bewerkt:
Heeee! da's mijn ouwe bakkie! Ik had hem inderdaad verbouwd met een Walz-tintje, leuk motortje, zat alleen weinig gang in. Weet iemand (de eigenaar) of hij er nog steeds zo bij staat tegenwoordig?
 
Hij is nog steeds van mij... ;)

Staat er nog steeds zo bij! Hij heeft vorige week weer een beurtje gehad en alles was nog dik in orde. Wel heb ik er andere spiegels opgezet:

Savage2.jpg


Maar hij staat nu te koop... Heb er vanaf dat ik 'm van jou gekocht heb maar 300-500 kilometer mee gereden (kilometers van jouw huis naar mijn huis meegerekend... :X). Veel te weinig dus en zie het ook niet gebeuren dat ik er nog veel mee ga rijden.

Maar zeker wel een mooi dingetje! Krijg er een hoop aandacht mee... ;)

Wat ben je nu voor iets aan het verbouwen?
 
Laatst bewerkt:
Zo, dat zijn idd. weinig kilometers! Ik had er in 1,5 jaar tijd al zeker zo'n 3000km mee gereden. Ik ben momenteel bezig om mijn Yamaha Dragstar 1100 te verbouwen Klik hier, hij is al aardig vet aan het worden al zeg ik het zelf, en uiteraard weer met een Hardcore-tintje 8-).

156bkmb.jpg
 
Tja, vriendin die aan de andere kant van Nederland woont en een GS is toch wat handiger om daar elk weekend naartoe te gaan... ;)

Maarre, je bent weer een dikke fiets aan het bouwen zie ik wel! :} Echt gaaf wat je van standaardfietsjes weet te maken... Ben benieuwd wat het wordt, ga het zeker volgen! Respect voor je kunde en kennis! :}
 
Nee het waren geen Kellermans, maar een B-merk welke 4x zo goedkoop waren, het bleef uiteraard een low-budget project ;) . Ik had ze bij de Motoport gekocht, weet niet meer welk merk t was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan