Chopper meeting

De Highlander

MF veteraan
5 sep 2001
2.460
1
Utrecht
Naar aanleiding van het onderwerp over wanneer.
choppermeeting interesse???

datum: zondag 3 oktober.
plaats: Highlands IJsselstein
tijd: 13.00 uur

Hier is de routebeschrijving:
full



Wie komen er allemaal:
De Highlander
NitroMax (houd het in de gaten :? )
ed31
Da Chop
Knukkel
Slow
Totallyfuckedup
TheAceOfSpades
Al
_gijs_
Peter S.
Pistonpen
FreSus (als het weer hem toelaat)
floris (houd het ook in de gaten en komt dan met ratbike)
Nohome (weer of geen weer)(dat zijn de bikkels)
Flagg (met slecht weer niet)
Camaxtli (indien mooi weer met dochter, anders alleen ;) )
D'eddio
JFK/FLH
Cadcatz (als ze wakker is :z )
Mustang Sally
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het zéker in de gaten houden, zal er alleen niet met een chopper zijn ,maar óf Cora's Hyosung, óf de Chevy ( óf met de Chevy en dan "Birdy" achterop ? Hmmmm :P :9 )

full



Echte chopper !! Gebouwd begin jaren 70 !!!!


[edit]Houdt het in de gaten = kijken wat er nog meer te doen is op die dag ;) [/edit]
 
Gezellig!
ik kom ook en als het hondeweer is dan ga ik nar Knukkel...

What da hell! Laten we met z'n allen naar Knukkel gaan!
S
 
Gezellig!
ik kom ook en als het hondeweer is dan ga ik nar Knukkel...

What da hell! Laten we met z'n allen naar Knukkel gaan!
S

Ja... "gezellig"... zal de buurt ook leuk vinden :+
Als het te hard regent kunnen we ook een topic op MF openen en een cyber meeting houden...
 
Shit, dat wordt em niet..... moet 's middag op tijd terug in Assen zijn...naborrel i.v.m. festival....en is wel 2 uur tuffen heen en 2 uur terug...
Ander keertje dan maar!
Veel plezier!
 
'K kom ook wel effe kijken 8-)

btw Highlander: waar heb je dat GSX-R spul vandaan? Ik heb ooit zo'n set verkocht aan iemand die ze in een HD ging bouwen, vandaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een tegenbezoek aan Highlander uitstaan.....

Dus dat moeten we dan maar eens gaan proberen. Als ik weer een motor heb daar op, anders met de toet toet. Neem ik mijn bardame en haar vriend ook maar mee he??? :)
 
Ik hou het ff in de gaten, al zal het met de harley bobber waarschijnlijk niet lukken, die is nu echt TE gaar....
 
'K kom ook wel effe kijken 8-)

btw Highlander: waar heb je dat GSX-R spul vandaan? Ik heb ooit zo'n set verkocht aan iemand die ze in een HD ging bouwen, vandaar.

Gekocht, via een advertentie op internet. Ik weet niet meer precies in welke plaats, maar wel ergens richting het zuiden. Dus Vught zal wel kennen.

Het is van een gsx-r 750 uit 1986 en ik heb voorvork + voorwiel + achterwiel + rempartijen gekocht. De eigenaar had zijn eigen gsx-r ook voor de deur staan.
was jij dat of klopt het niet.
 
Ik kom ook, maar wel met een Slecht-Weer-Escape-Clausule. :)

Ik zal al vaak genoeg in de regen moeten rijden dus ga het niet nog ff voor mijn plezier doen. :)
 
Ik kom ook, maar wel met een Slecht-Weer-Escape-Clausule. :)

Ik zal al vaak genoeg in de regen moeten rijden dus ga het niet nog ff voor mijn plezier doen. :)

We hebben een overdekt clubhuis hoor, dus een regenpak voor onderweg moet voldoen.

Maar wat lul ik nou, het wordt mooi weer.

Inschrijven gaat lekker. Als iedereen komt wordt het een aardig groepje.
 
Gekocht, via een advertentie op internet. Ik weet niet meer precies in welke plaats, maar wel ergens richting het zuiden. Dus Vught zal wel kennen.

Het is van een gsx-r 750 uit 1986 en ik heb voorvork + voorwiel + achterwiel + rempartijen gekocht. De eigenaar had zijn eigen gsx-r ook voor de deur staan.
was jij dat of klopt het niet.
Een jaartje of 4, 5 geleden? Dat zal ik geweest zijn. Woonde toen nog in Den Bosch. Je hebt er nog plezier van zie ik ... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan