(chopper-)motormeiden???

Eindhoven!!!

Rookie
8 mrt 2004
7
0
Eindhoven
Hallo daar! Zijn er nog motorrijdende meiden te vinden (omg. Eindhoven) die het leuk vinden om in het weekend zo af en toe eens samen te toeren??? Ik heb een Intruder (die op foto is niet van mij maar lijkt er wel op) en hou wel van relaxed rijden (bij voorkeur in het zonnetje) en ff lekker een terrasje te pikken. Jij ook?? Ik hoor het wel! Groetjes Bas
 
Heyy welkom eindhovenaar! Veel plezier op mf *D en met rijden :]


[flauw]
FF je textje vrijvertaald:

Hallo daar! Zijn er nog lekkere meiden te vinden in mijn omgeving, die het enorm geil vinden om eens een weekendje langs te komen. Ik heb een hele grote, heb er zelfs een foto van..relaxed he ;) . Ik doe het bij voorkeur in de natuur :P
[/flauw] :+
 
Hallo daar! Zijn er nog motorrijdende meiden te vinden (omg. Eindhoven) die het leuk vinden om in het weekend zo af en toe eens samen te toeren??? Ik heb een Intruder (die op foto is niet van mij maar lijkt er wel op) en hou wel van relaxed rijden (bij voorkeur in het zonnetje) en ff lekker een terrasje te pikken. Jij ook?? Ik hoor het wel! Groetjes Bas
Tis dat ik geen vrouw ben, want je maakt het wel heel aanlokkelijk. :P
 
>>WIWTD

Het gaat toch om een afspraak voor een ritje :P




G&G is alleen voor motoren en motorgerelateerde artikelen. Helaas is de handel in vrouwen nog steeds verboden dus zou het dubieuze reacties kunnen oproepen als ik het bij G&G zet. O-)
 
Groot gelijk hoor Eindhoven. Dat geklets over motorrijden, terwijl je altijd alleen op de weg zit en eens samen zou willen rijden. Recht voor z'n raap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan