Chopper voor grove man

beste motor voor grove mannen

  • kawasaki vn 1500 na 2000

    Stemmen: 5 62,5%
  • Yamaha xvs 1300

    Stemmen: 1 12,5%
  • Suzuki intruder 1500 van eind 90er jaren

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
En het mooie is dat Harley ook Japanse vering heeft gebruikt. :Y
Als dat al zo is dan maakt Harley in ieder geval de in mijn ogen juiste keuze om niet voor die slappe fietspomp type vering te kiezen waar bv. Honda in het verleden vaak van voorzien was.
 
Het is werkelijk aandoenlijk zoals jij op zelfs jouw leeftijd nog zo vol van jezelf bent.
Schattig gewoon. 8-)
Je hebt een totaal verkeerd beeld van mij Bertus, je moet even aan je amateur psychologie gaan sleutelen. Ik ben idd heel tevreden over mijn gezondheid en doe daar alles aan om het zo te houden.

En die Harley? Het blijft een liefhebbers motor en ik heb dat niet. Mijn zwager heeft zijn Harley onlangs verkocht en reed een stukkie met mijn Supermagna en kwam heel enthousiast terug.

Ik heb de eerste die ik kocht nu 4.5 jaar, heel wat kilometers gemaakt en alleen een keer olie ververst en het filter vervangen. Verder altijd meteen starten, prachtig lopen en gaan als de brandweer.
 
Je hebt een totaal verkeerd beeld van mij Bertus, je moet even aan je amateur psychologie gaan sleutelen. Ik ben idd heel tevreden over mijn gezondheid en doe daar alles aan om het zo te houden.

En die Harley? Het blijft een liefhebbers motor en ik heb dat niet. Mijn zwager heeft zijn Harley onlangs verkocht en reed een stukkie met mijn Supermagna en kwam heel enthousiast terug.

Ik heb de eerste die ik kocht nu 4.5 jaar, heel wat kilometers gemaakt en alleen een keer olie ververst en het filter vervangen. Verder altijd meteen starten, prachtig lopen en gaan als de brandweer.
Is toch prima zo?
Jij hebt je ware motor gevonden in die Magna en ik in H-D.
Hoeven we verder toch helemaal geen wedstrijdje verplassen over te doen? O-)


En ja we weten dat je elke ochtend in hoge een boog over je huis heen plast
 
En als je altijd oude motoren koopt, koop je ook versleten veren. En even om de "rivaliteit" tussen de merken wat te sussen, Harley en Yamaha hebben in 1995 een zeer nauwe samenwerking gehad in het ontwikkelen van de Roadstar XV 1600 en de Roadking.
En volgens mij is Harley Davidson inmiddels ook een "Japanner"!!!

Citaat: Harley Davidson acquired by Japanese owned Kawasaki Motor Company LTD. Milwaukee, April 1, 2014 — Harley-Davidson, Inc. (HOG) has announced agreement to be acquired by Japanese owned Kawasaki Motor Company LTD today, Tuesday, April 1, 2014 for an undisclosed sum.
31 mrt. 2014 ???
 
Ik heb vanmiddag de Norton van de garage naar de huiskamer verhuisd, waar hij gaat overwinteren en die heeft voor en achter de originele veren en schokbrekers van 62 jaar oud en daar is niks mis mee.

Ik heb ze uitgebreid getest voor ik ze monteerde, ze zijn uit elkaar geweest en ik zie geen enkele aanleiding om iets te vernieuwen.

Maar het ging hier om een cruiser en de vraag is of de TS er wat wijzer van is geworden.
 
11576948og.jpg
-O-
 
Maar hoeveel kilometers met drempels heeft de Norton gereden, Hans?? Met een 1600 cc, een wat zwaardere motor, met 80% duo verkeer met aanhanger binnendoor in de meeste Europese landen hebben de veren toch iets meer te lijden dan van een Norton, die overwinteren mag in de huiskamer. Van motoren, die in de showroom staan hebben de veren ook niet veel te lijden. Dus geen appels met peren vergelijken!!
 
Maar hoeveel kilometers met drempels heeft de Norton gereden, Hans?? Met een 1600 cc, een wat zwaardere motor, met 80% duo verkeer met aanhanger binnendoor in de meeste Europese landen hebben de veren toch iets meer te lijden dan van een Norton, die overwinteren mag in de huiskamer. Van motoren, die in de showroom staan hebben de veren ook niet veel te lijden. Dus geen appels met peren vergelijken!!

Hij heeft nu 10.500 km gelopen en dat was ook goed te zien aan de voorvorklagers, is nog als nieuw. En achter heeft hij Girling schokbrekers, ook niet verkeerd.
 
Vering van de meeste Japanners was voeger bagger,Engels en Italiaans spul was veel beter wat werking betreft.
Harley is een klasse apart vaak geïmiteerd nooit geëvenaard,is gewoon niet te vergelijken met andere motoren,
wil niet zeggen dat het allemaal super spul is maar er zitten een aantal pareltjes tussen.
En vering op een Harley who cares die gaan niet hard genoeg om je daar zorgen om te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan