chopper voor korte afstanden geschikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
25 mrt 2014
3
0
Ik wil graag een chopper aanschaffen maar heb ik maak zal er niet al te lange afstanden(2km) mee rijden nou heb ik ergens gelezen dat dit niet zo goed ik voor je fiets klopt dit en is er iets tegen te doen
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag een chopper aanschaffen maar heb ik maak zal er niet al te lange afstanden(2km) mee rijden nou heb ik ergens gelezen dat dit niet zo goed ik voor je fiets klopt dit en is er iets tegen te doen
voor een fiets geen probleem. alles met een verbrandingsmotor heeft een hekel aan dat soort korte stukjes. het enige waar je het bij een verbrandingsmotor een beetje mee kan compenseren is ook zeer regelmatig lange afstanden gaan rijden. en met regelmatig bedoel ik dan niet 1 keer per jaar maar elke 20 korte ritjes een rit aan 1 stuk van minimaal 100km.
of neem een elektrische scooter of motor als je echt een hekel hebt aan zelf bewegen die kunnen er wel goed tegen.
 
En als je lui bent maar niet minder valide koop je gewoon een electrische fiets :Y

Ik heb wel een elektrische vouwfiets voor je te koop. Lees de advertentie hieronder even en pm me bij interesse *D

'Komen deze problemen je bekend voor? Dan heb ik een unieke en eenmalige aanbieding voor je!

Voor slechts 500 euro kan je de trotse eigenaar zijn van een prachtige, goed onderhouden, superblitse elektrische vouwfiets!!

Je hoort het goed, voor slechts 500 euro cruise jij met dit schatje door de binnenstad en met een topsnelheid van meer dan 25 km/h geef je menig (dronken) fietser het nakijken.
Deze prachtige fiets is niet alleen snel en stoer, maar neemt ook zeer weinig ruimte in beslag. In slechts een paar simpele stappen vouw je deze asfaltverslinder op en berg je hem weg in een handig draagtasje.

De e-4motion bike is er voor de slimme zakenman:
[afbeelding]

Voor de campingbezoeker:
[afbeelding]

En natuurlijk voor elke aziatische huismilf:[afbeelding]

Deze minimalistische vouwfiets is niet alleen goed voor het millieu, maar is ook een ware pussymagnet. Als je op deze bike rijdt, trek je meer vrouwen aan dan een man in een AXE reclame!

Nieuwprijs: 799 euro
Mijn speciale Motorforum prijs: 499 euro

Wil jij de wind in je haren voelen en van A naar B komen zonder te zweten? Aarzel dan niet, maar PM mij direct en geniet binnen 2 werkdagen van de waanzinnige ervaring die de e-4motion bike je zal bieden. :]


(maar zonder dollen, iemand nog een elektrische vouwfiets nodig? :') )
 
Laatst bewerkt:
In 2 kilometer begint het ding nog niet eens op temperatuur te komen.

Ik heb voor in de stad een piepklein 125cc motortje en zelfs dat kabouter blokje heeft het moeilijk met de korte stukjes (meer dan 2km per keer trouwens), hij komt niet op temperatuur met als resultaat o.a veel vocht in de olie en een snel vervuilde verbrandingsruimte.

Een keer per week een flink stuk door gassen helpt wel, maar is geen echte oplossing. Dus inderdaad, gewoon fietsen of lopen is een betere optie.
 
bike.jpg


+

turbospoke-lg.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan