chopper

wow! dit is echt een custom, ik herken er iig geen ander model in.
Las ervaring via je werk of zo?

bouw4.jpg


Hoe zit het met de RDW- keuring van zo'n fiets? 8-)

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-08-16 11:44 ]
 
Wat een verschrikkelijk lelijk apparaat.

Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen :+
 
In elk geval is hij heel zuinig want ik zie geen tank :+

Wat dacht je van remklauwen dan? Of een zitje, of gaskabels???
Dit is gewoon een project in aanbouw.

Maar het is wel stoer, dit is tenminste een motor waar er maar 1-tje van is, ongeacht het feit of dat maar beter is ook of niet, een beetje meer respect zou wat mij etreft wel mogen hoor jongens....
 
een beetje meer respect zou wat mij etreft wel mogen hoor jongens...

Yep, simpel 30.000 op de toonbank knallen voor je eigen motor en dan minderwaardig gaan doen over eigenbouw is wel kort door de bocht.

 
Kzou eigelijk best wel wat meer willen weten over dit "zelfontwerp" cq "zelfbouwproject". Heb je specs :? Hoe ben je op dit ontwerp uitgekomen :? Welk motorblok heb je genomen :? en waarom :?

[edit]
Kzie net dat je een CB 750 blok hebt genomen...
[/edit]
_________________
Ik
worshippy.gif
mijn http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-04655.jpg (YZF-R1) waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-08-16 17:11 ]
 
Op 2001-08-16 16:16, schreef BertV:
een beetje meer respect zou wat mij betreft wel mogen hoor jongens...

Yep, simpel 30.000 op de toonbank knallen voor je eigen motor en dan minderwaardig gaan doen over eigenbouw is wel kort door de bocht.

Dank je voor de bijval Bert, Mijn motor heeft namelijk nog niet eens de helft gekost van dat bedrag ( in aanschaf dan ). Hij is wel degelijk uniek, en het is niet iets waarvoor ik mij hoef te schamen. Zelfs kruissnelheden van 160 vormen geen enkel probleem ( voor motor en berijder ).

Ook even een vlotte sprint trekken is geen enkel probleem...


 
nou,
dit poject heeft ook aardig geld gekost.
ondertussen is hij wel af.
mijn site pas ik volgende week ff aan.

het is gewoon een hobbie....de volgende staat al weer klaar.
cb 450
alleen weet ik nog niet hoe....

rene
 
[negatief]
Niet mijn smaak..... Vooral die dichte wielen... :r
[/negatief]

[positief]
Wel mooi en doordacht uitgevoerd... en zo'n eng-praktische balhoofdhoek, meestal zie je bij zelfbouw-choppertjes zo'n bijna-liggende voorvork, waardoor het ding met twee olifanten nog niet fatsoenlijk de bocht om wil.....

Ook het frame ziet er degelijk uit... Softtail lijkt me ook niet direct heel makkelijk te maken... (massa toch meer op 1 draaipunt).

Ik bewonder je durf om aan zo'n project te beginnen & je vasthoudendheid om het ook nog af te maken....
Daarnaast is het fijn om te zien dat vorm wel belangrijk is, maar dat gebruik i/d praktijk niet opgeofferd wordt... :)
[/positief]

Met leuke spaakwieletjes ipv die zwarte dichte, is het, zeker voor een zelfbouw, een mooi & uitgebalanceerd geheel..... (voor zover nu te oordelen valt)

Met andere woorden: :} :} :}
 
Hey, ik zeg niet dat ik het niet knap vindt dat hij het kan.

Ik vindt het alleen een lelijk ding. Dat kan toch :?
 
je moet er gewoon een hayabusa blok onder monteren...geen remmen...en de tank neem je via 2 bandjes gewoon op je rug...

en gewoon lekker hard die a1 aftrappen...

nix remmen...gewoon gassuh!
 
Terug
Bovenaan Onderaan