choppermeeting interesse???

waar en wanneer de meeting

  • 26-9 bij een MacD Utrecht

    Stemmen: 1 5,3%
  • 3-10 bij Highlands ijsselstein

    Stemmen: 13 68,4%
  • maakt niet uit

    Stemmen: 5 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Eeeeehhhh... ik kon wel eens een probleempje hebben met m'n eigen voorstel van 26 sept... Heb vanoggend de brommer weggebracht vanwegen een probleem met de oliepomp. Hopen dattie op tijd klaar is...

Lees mijn post een stukkie hierboven. 26 augustus is denk ik voor de meeste te kort dag.
 
De 26e gaat mij (en het terrein) ook niet lukken.
Het weer is altijd lastig dus dan zal het al snel in het voorjaar gaan worden.


Wat ik eventueel in de aanbieding heb om de choppermeeting uit te proberen:
Aankomende zaterdag wordt het volgens de huidige verwachtingen aardig weer.
Mijn club organiseerd dan "ijsselpop". Dit is een gratis pop-festival in ijsselstein (vlakbij Utrecht) met veel bands. Parkeerplaats voor motoren is er genoeg, en ik ben daar ook op de motor.

Om de choppermeeting uit te proberen is dit misschien wel een leuk moment. Het festival duurt van 12.00-22.00uur en er spelen genoeg bandjes. Er is genoeg te eten en drinken.

Als we daar om zeg 13.00uur afspreken, dan hebben we een leuke eerste meeting.

Als jullie dit niks lijkt dan moeten we denk ik richting het voorjaar gaan denken wil je een beetje kans hebben op mooi weer.


op zich aardig idee! rustig beginnen, stukje muziek er bij (wat voor bands komen er???)


echter komende zaterdag zit ik in Nijverdal en omgeving voor GOLDEN TULIP RALLY (andere hobby van mij)
 
Lees mijn post een stukkie hierboven. 26 augustus is denk ik voor de meeste te kort dag.

Tja... wat willen we? Gewoon even kennismaken, babbelen en een stukkie rijden of wat groots?
Ik zie de charme wel van iets kleins, ook al kom je maar met een paar man. Als je iets groots wil neerzetten is het dit jaar alweer te laat denk ik...

Ik denk dat we een datum en een McDonalds moeten prikken en kijken wie er kan. D'r zijn helaas altijd mensen verhinderd, ongeacht de datum.

Polletje uitschrijven met bv 26 sept en 3 oct als mogelijke data?
En een McD rond Utreg ligt ook centraal...?
 
Tja... wat willen we? Gewoon even kennismaken, babbelen en een stukkie rijden of wat groots?
Ik zie de charme wel van iets kleins, ook al kom je maar met een paar man. Als je iets groots wil neerzetten is het dit jaar alweer te laat denk ik...

Ik denk dat we een datum en een McDonalds moeten prikken en kijken wie er kan. D'r zijn helaas altijd mensen verhinderd, ongeacht de datum.

Polletje uitschrijven met bv 26 sept en 3 oct als mogelijke data?
En een McD rond Utreg ligt ook centraal...?

Ben het hier helemaal mee eens!
zie ook liever wat kleins! zeker voor een eerste keer.
dat geeft toch een relaxtere sfeer denk ik, wat ongedwongener
Prik maar een datum, en dan zien we wel wie er wel of niet kunnen!

velen hebben altijd wel wat, is een kwestie vna prioriteiten stellen
 
Sturgis is in 1938 begonnen met 9 man.
Als er een datum geprikt is, en het was leuk, kan de week erop zomaar weer iets geregeld worden. (stel je voor...).
Wat mij betreft kort en bondig maar wel een hap/sap in de buurt.
 
26 september gaat mij dus ook niet lukken.

3 oktober kan wat mij betreft wel.
Willen jullie een macDonalds of is mijn clubgebouw een optie?

Clubgebouw is een uitstekende locatie.

full
 
3 Oct komt mij ook beter uit denk ik... geeft me iets meer marge voor m'n probleempje. Locatie maakt me niet veel uit, maar die foto ziet er wel aardig uit. Wat is dat trouwens voor club??

Ik ben er ook wel voor om het laagdrempelig te houden: vrijheid blijheid, iedereen welkom (jap/HD) enzo...
 
Da Chop zag het al. Vroeger zat hier MC Savage Skulls.
Die club is opgeheven en nu gewoon een motorgeorienteerde vriendenclub. De meeste leden hebben een motor. Van ouwe Harley's tot gloednieuwe wegracers.
De ratbikemeetings worden bij ons gehouden maar ook het laatste motor-forum nieuwjaarsfeest en de motor-forum bbq zijn bij ons gehouden.
De club is niet merkgebonden ofzo.
Gewoon relaxt een biertje (of fris) drinken en een beetje ouwehoeren is de dagelijkse bezigheid.

www.highlands.tk

edit na knukkel zijn edit: alle merken welkom bij ons.
 
De 26e gaat mij (en het terrein) ook niet lukken.
Het weer is altijd lastig dus dan zal het al snel in het voorjaar gaan worden.


Wat ik eventueel in de aanbieding heb om de choppermeeting uit te proberen:
Aankomende zaterdag wordt het volgens de huidige verwachtingen aardig weer.
Mijn club organiseerd dan "ijsselpop". Dit is een gratis pop-festival in ijsselstein (vlakbij Utrecht) met veel bands. Parkeerplaats voor motoren is er genoeg, en ik ben daar ook op de motor.

Balen a.s. Zaterdag én 26 Sept. wordt nix.. moe'k zelf "bandje" spelen.. |(

3 Okt. moet daarintegen (tot nu toe) wel mogelijk zijn... :)

Als ik kom, dan kan ik.. :]

(of andersom)
 
Laten we een polletje houden voor 26-09 bij een Mac (bij knp Lunetten ligt er een richting Houten/Nieuwegein) of 03-10 in Ijsselstein.

Wel even in de pol als keuzeoptie: "ik kan beide dagen", anders krijg je wellicht een scheef beeld.

Eerste keer hoeft toch niet veel georganiseerd te worden?
 
Laten we een polletje houden voor 26-09 bij een Mac (bij knp Lunetten ligt er een richting Houten/Nieuwegein) of 03-10 in Ijsselstein.

Wel even in de pol als keuzeoptie: "ik kan beide dagen", anders krijg je wellicht een scheef beeld.

Eerste keer hoeft toch niet veel georganiseerd te worden?

Zal ik ff doen in de eerste post.

nog ff reclame: vanaf mijn locatie is het 50 meter wandelen naar de Mc Donalds.
 
Ben d'r wel eens geweest, mooie locatie, en lekker handig dicht bij de Mac. :P

Alleen leek het de 1e keer wel een puzzelrit..
Toen heb ik tig-keer die rotonde genomen en tig-keer die weg heen en weer gereden...

Ik zag iedereen gezellig staan achter dat heuveltje maar kon er zelf niet direct bijkomen.. |(

Maar als je dat eenmaal weet.. ( en niet de routebeschrijving thuis laat liggen.. :X )
 
3 oktober wel een aardig idee (ovb).....maar niet te vroeg....uur of 2 ofzo.........ben 2 oktober de hele dag en nacht aan het werk op het Take Root-festival in Assen....en moet wel bijna twee uur brommen naar IJsselstein....
 
Eventjes de poll afwachten tot morgenmiddag denk ik maar. Dan hebben ook de mensen die overdag doen waar ze voor betaald worden en 's avonds mf-en de tijd gehad om te stemmen.

Morgenmiddag de definitieve datum en tijd in een nieuw topic plaatsen in de catagorie "waar is wat te doen"
 
Terug
Bovenaan Onderaan