Chopperrijders zwaaien niet

Op dinsdag 24 juni 2003 11:55 schreef scooterrijder het volgende:
blah blah scooter,....


1.) dit is een motor forum
2.) dit topic gaat over choppers die zwaaien naar ss.

Ik heb een neefje van 3 die vindt drie wielers enorm kicken,. geef hem nog een paar jaar en hij rijdt op zijn achterwiel op zijn drie wieler,..
gaat ie hier toch niet over zijn trap aangedreven drie wieler posten ????

Tja,.. waar heb ik het eigenlijk over,..

Ik zwaai naar iedereen, behalve naar rijen motors langer dan 30 km (Met mooi weer naar het strand zeg maar) wil ik er nog wel een laten slippen..
 
kom op zeg, waarom zo degenererend over brommers/scooters? ook al heb ik maar 50 cc-tjes, me brommer weegt 115 kilo, gaat 100 km/u en wordt vaak aangezien voor motor en ik word dus ook vaak gegroet. Scooters zijn gewoon kleine motoren voor hobbyisten onder de 18 jaar. Ik dnek dat de meesten van jullie hier zo zijn begonnen. zie mijn BROMFIETS op :

http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=3771

PS: het geluid is ook wel aardig
PPS: als iemand hier ooit zo`n ding als de mijne heeft gezien in de buurt van voorthuizen of amsterdam zuid-oost, dan ben ik dat geweest.
Da's geen scooter maar een brommer, een scooter is zo'n stom ding waarbij je met je voetjes op een treeplankje zit. Waarom er zo over brommelateurs gedaan wordt??? Daar kom je nog wel achter als je een paar motorrijlessen gehad hebt en eens na gaat denken hoe je nou eigenlijk altijd op je brommer gereden hebt.....
Maargoed, het gaat helemaal niet over 50cc rommel.
 
Op donderdag 03 juli 2003 10:24 schreef Boefje het volgende:
2.) dit topic gaat over choppers die zwaaien naar ss.

Ik heb een neefje van 3 die vindt drie wielers enorm kicken,. geef hem nog een paar jaar en hij rijdt op zijn achterwiel op zijn drie wieler,..
gaat ie hier toch niet over zijn trap aangedreven drie wieler posten ????

Nou je er over begint: ik ben dan geen 3 meer maat toch. Als ik in de straat een driewielertje onbewaakt zie staat ben ik niet meer te houden... :]
 
Niet elke chopper heeft sliertjes en allerlei zooi op de bike. Iedereen moet doen wat ie leuk vind en wat dat zwaaien betreft, sinds ik na mijn crash met mijn vorige bike nu een chopper(achtige) bike heb wordt er (nog) meer gezwaaid ook door chopper bikers !


mazzel
 
Als jullie denken dat ik zwaai dan vergis je je..... Dat is om de sliertjes die aan mijn stuur zitten uit mijn gezicht te halen....heel irritant


tip)....zwaai nooit met twee handen naar de politie, kenne ze niet waarderen :X
 
Ik groet naar alles wat op een motor lijkt. Niet naar motorscooters want daar heb ik nog nooit een reactie op gehad.

Agenten ben ik aan het uitproberen nu :)

Nadat ik mijn rijbewijs gehaald had heb ik voor een week een Fazer600 gekochthuurd. Opweg naar huis even het gas open in een lekker flauwe bocht, en dan zie je vanaf de andere kant in de verte iemand met het zelfde idee die bocht in draaien......Hij hangt de ene kant op, en jij de andere en als je elkaar dan plat op de tank liggend voorbij flitst even het vingertje omhoog........machtig gevoel :)
 
De sport is juist om naar de racers onder ons zo overdreven mogelijk te zwaaien. 2 handen boven je hoofd enzo zodat ze het met geen mogelijkheid kunnen missen. Dan zie je altijd zo'n vertwijfeld handje omhoog gaan van wat moet ik hier nou weer mee???? hahahahaha

Een dus alles groetende chopperaar
 
Ik rij een chopper. Zwaai naar alles en iedereen. Mij valt juist op dat er vaak door sportmotoren niet wordt terug gezwaaid!
 
Motorrijdster..
Volgens mij valt het mee...
Ik heb een vriend die SS rijdt, en laatst kwam ik hem tegen en zwaaide... In mijn ogen zwaaide hij echter niet! :(
Ik hem de volgende dag aanspreken, en wat blijkt?
Hij zwaaide wel, maar "alleen met zijn linker vingertje"
En omdat veel SS rijders ook zwarte handschoenen enzo hebben, zie je het niet goed......... O-)
Ik ben (nog) beter gaan kijken als ik een SS-er groet, en wat blijkt? veel groeten op deze (vrijwel onzichtbare ) wijze....
Ieder zo zijn groet denk ik maar en neem vanaf nu maar aan dat iedereen teruggroet, die een echte motorrijder is. :]

PS: ik merk in de zomer altijd wel dat de heren "midlifecrisis", die bij 25 graden of hoger een motor pakken en ermee (vol angst en beven vaak..) gaan rijden, nooit groeten. Maar ja, die kan je het niet kwalijk nemen... ze zien alleen het asvalt twee meter voor hun volgens mij..........

ZWAAI ZWAAI

Bunnyman
 
Terug
Bovenaan Onderaan