choppers, cruisers, customs. in friesland ????

klimaatsverandering . .. dan hebben ze het toch over opwarming van de aarde ....het zal tijd worden voor wat opwarming graadje of 20.... hhmmmm
 
Nee, het gevolg van dat hele co2 verhaal is dat het weer extremer wordt. In de media wordt dat dan aangehaald dat het warmer wordt. Maar het is ook dat de winter strenger is, de tornado's harder, stormer harder, meer regen val, steviger droogte. Het gaat alle kanten extremer op.
 
laten we dan nu maar beginnen met extreme warme lente en zomer ....
 
gistermiddag, zonnetje ,weinig wind, klein beetje fris , maar lekker om effe motor uit het hok te halen , en effe lekker een rondje rijden .

heb nu open uitlaatjes onder de motor zitten nog niet veel mee gereden ,kom ik er gister achter dat er verscheidene alarm systemen van auto's spontaan gaan loeien, als ik voorbij rijd . waaronder het bedrijfs busje van de buurman.!!!!!hahahahah
 
Laatst bewerkt:
zo weer lekker een ritje gemaakt vandaag .. was lekker weer niet koud gehad hahah ..
 
idd heerlijk weer om te rijden heb gister ook even een blokje gereden zou vandaag ook maar kwam er niet aan toe morgen maar weer een stukkie tuffen hahaha
 
we zullen zeer binnen kort effe gaan kijken voor een leuke route ........lijkt me gezellig .. effe het weer voor de weekenden in de gaten houden ...
 
idd helemaal als je met meerdere bezig bent vandaag ook even een uurtje bezig geweest moet nog 1 cylinderkop polijsten en dan heb ik de hele shadow gehad hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan