Choppers geschikt als eerste motor (als je 1m95 bent)

nevs1986

Rookie
7 aug 2011
2
0
Zie titel :)

Budget tussen ca 2.000 EUR. Sta open voor alle mogelijk opties!

Dank voor jullie input alvast!!
 
verkapte - zie-mij-rijk-zijn-met-mijn-8000-euro-kostende-fiets-en-mijn-tweede-vakantiehiusje-die-overigens-te-koop-staat-maar-jullie-gewone-klootjes-volk-toch-niet-kan-betalen post !!
toe maar!
 
Laatst bewerkt:
Gotver, ik wordt toch kotsmisselijk van dat eeuwig wijzigen van de berichten van die Warmuppet. Zet er dan niets neer, malloot of laat het gewoon staan
 
Ik ben twee meter en heb prima naar mijn zit op een Kawasaki 800 Vulcan, breedstuur er op en floorboards, gaat prima. Uiteraard zijn er meerdere maar je budget is niet al te hoog. Beetje zoeken en een beetje pingelen moet je toch aan een 96 tot 98 800 geraken (soms met een beetje werk. Dan heb je nog de 1500 A.en B modellen of de 750 Twins.

IK ben niet zo thuis in de andere merken, maar een Honda VT, of een oudere Intruder?
 
Mag ik ook meedoen *O*
moet je wel ff je post weer wijzigen..


is er niet een mod die van de constante gewijzig net zo simpel word als ik? B|

ban-key.gif
 
@TS: gewoon proefzitten en proefrijden.

Dan kom je er vanzelf achter welk model geen problemen oplvert met jouw lengte.
 
Hoewel zadelpijn na 1½ uur, prima gereden op een Shadow 750 in de States. Alleen ging er wat ijzer tegen de grond in de leuke bochten...van de grondspeling moet je niet hebben op zo'n ding.
Oja, wel je rug recht houden, en heb je al een slechte rug, nooit aan een chopper beginnen, tenzij je meteen een rugsteuntje laat monteren.
 
Ik heb zelf een Kawa EN500 motorfietsje (klein dingetje voor woon/werk wat de draai kan maken om de schuur in te komen) en ik ben ook 195cm.

Zit gewoon goed en comfortabel.
Er zijn genoeg fietsen die een stuk groter zijn dan mijn fiets, dus er is echt wel wat te vinden wta je goed comfortabel vindt!
 
Bedankt voor alle (nuttige) reacties ;)
Ik heb in ieder geval een fietsen waar ik zeker op zal gaan proefzitten / rijden. Eerst maar is door de examens heen komen:)
 
Bedankt voor alle (nuttige) reacties ;)
Ik heb in ieder geval een fietsen waar ik zeker op zal gaan proefzitten / rijden. Eerst maar is door de examens heen komen:)
Je lesfiets zal ook niet enorm groot zijn, meestal een kawa er 600 of zoiets,dus als je daar op kan rijden,kan je overal op rijden.Een motor is makkelijk aan te passen aan je lengte lijkt mij.Kijk eerst wat je mooi vindt en ga daarna eens proefrijden op verschillende motoren. En dan niet een kwartiertje maar een paar uur. Als je overal gaat demorijden heb je geen eigen motor nodig!
 
Forward controllers, breed stuur, dan past het meestal wel.
Kleine inverstering, groot plezier.
In iedergeval voor mij, anders zou ik ook niet op mijn shadow 'passen'.
En ben maar een miezerige 1.90 meter...
 
Terug
Bovenaan Onderaan