Choppers gezocht tbv Entertainment op een festival!

27 apr 2015
6
0
vierpolders
Hallo mijn naam is Robin Spitsbaard, en ben entertainer van beroep.
Ik hou mij vooral bezig met entertainment plannen van de grotere festivals die Nederland rijk is.
Op 18 juli as zal het festival Dominator weer plaatsvinden in de omgeving van Eindhoven ( Eersel ).
Dominator is een hardcore festival met ongeveer 20.000 bezoekers.
Ieder jaar het het festival een ander thema, het thema van 2015 is gebaseerd op choppers hier volgt een linkje naar de trailer :

Wat zoeken wij :
Motorrijders in bezit van een chopper.
Bereid zijn jezelf door professionele visagisten onderhanden te laten nemen welke de personages uit de trailer gaan grimeren.
Je de gehele dag beschikbaar bent tot 22:00 uur en geen moeit hebt met de hardcore muziek die op de locatie ten gehore zal worden gebracht.

Bij serieuze interesse kunt u mailen naar : the.stiltwalker@gmail.com
En vergeet dan niet gelijk een foto van je motor mee te sturen.

LET OP!!! WE HEBBEN MAX 15 PLAATSEN BESCHIKBAAR.

Per motor hebben we een budget van 60 euro tbv de reiskosten.

gedurende de dag zult u worden voorzien van eten ( bbq ) en drinken.

Met vriendelijke groet,
Robin Spitsbaard
The Stiltwalker.
 
Heeft niets met oud voelen te maken, ik vind het domweg bagger muziek, als het nu hardrock, rockblues, speed of blackmetal was, okee, maar dit.....vond vroeger de gabberscene al niets

Vindt het thema en de trailer gaaf, totdat de muziek begint
 
Zo is het, doe mij ook maar metal, maar er zullen vast cruisert-rijdende houserts zat zijn. :)
Satudarah al gebeld? :+
 
Beetje als geschminkte zombie op je choppertje hangen met gratis eten en drinken.... goeie oordoppen in :P en dan hopen dat de herrie je een beetje bespaard blijft.

T is dat ik geen chopper heb :+



Word je ook weer afgeschminkt of niet? _O-
 
Laatst bewerkt:
Dus ze verkopen voor 1,2 miljoen aan tickets en je mag met chopper voor 6 tientjes een hele dag op draven

tja, zijn ook zat van zulk soort activiteiten waar je helemaal niks krijgt (bakkie koffie misschien).

Ik denk dat mensen die zich hier voor op geven het ook gewoon leuk vinden om eens te doen en mee te maken, schminken als zombie, beetje muziek luisteren (als je daar van houd dan, ben zelf ook meer van de goede vorm van hardcore)
 
Haha ja voor €60,- een dag tussen kaakschuivende gabbers staan is niet echt veel inderdaad, zal maar iets met je fiets gebeuren, maar voor de liefhebben zeker gaaf...!
Maar dik concept hoor, ben benieuwd naar de beelden
 
Terug
Bovenaan Onderaan