Choppers op de MF mega meeting??

Ga je op de choppert naar de MF Mega meeting?

  • Ja tuurlijk!

    Stemmen: 7 26,9%
  • Weet het nog niet... hangt van het weer af...

    Stemmen: 2 7,7%
  • Nee

    Stemmen: 14 53,8%
  • Nee, ik goa noar de karremis ;-)

    Stemmen: 3 11,5%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Kunnen ook doorrijden naar Amersfoort ? - Confetties gebeuren...
(Confederates MC voor de outsiders)
Of effe de nieuwe herrietas springer bekijken, aanraken, zitten, ruiken bij de officiele HD Stealer.
(Heritage Springer en HD Dealer voor de outsiders)
 
[me]@nne probeert ook te komen met de Virago ;)
[/me]


moet ik eerst nog de gezinsfamilie hier zien te overtuigen dat ik ook echt moet komen om het aantal sjoppers op te krikken
 
Ik zal ook niet zeggen dat het Nazi's zijn. Maar ik heb me op de vorige mfmm behoorlijk geergerd aan een paar van die asfalt cowboys. Ik doe het niet meer.
 
Ik zal ook niet zeggen dat het Nazi's zijn. Maar ik heb me op de vorige mfmm behoorlijk geergerd aan een paar van die asfalt cowboys. Ik doe het niet meer.

Peter, ik denk dat je twee zaken door elkaar haalt.
Degene die het heeft over "nazi's op een brommer" heeft het m.i. toch over de confederates.....Niet over de snelle jongens op de megameeting.
Ik vraag me wel af, of hij dat ook face-to-face durft te verkondigen })
 
Hmmmm... zelf besloten niet te gaan... Niet zo heel veel chopperaars die komen, het weer is minder (lekker zonder voorspatbord) en heb een ingelaste verjaardag. Volgend jaar misschien...
 
heb even door de pics gebladerd maar geen chopper te bekennen...
indirect worden chopper en custom rijders gediscrimineerd volgens mij.
 
heb even door de pics gebladerd maar geen chopper te bekennen...
indirect worden chopper en custom rijders gediscrimineerd volgens mij.
Ben je blind dan?

Er waren te weinig choppers maar zeker wel aanwezig. :)
oa een HD Sportster (wit) gezien, en nog wat japans spul.

Door niet te komen discrimineer je jezelf indirect.
 
Ben je blind dan?

Door niet te komen discrimineer je jezelf indirect.

Blind niet, maar als ik op de foto's zie dat 99% geen chopper was, kan ik me wel vinden in Slow's opmerking.
Je hebt zelf ook wel een beetje gelijk hoor, met je 'discriminatie' opmerking, maar ik denk dat je ook wel begrijpt dat er weinig lol aan is om met je lekkende HD tussen 500 onbekenden op racers te gaan staan. Vandaar dat ik een poll was gestart om te kijken of er meer mensen zouden gaan.

Dus: Volgend jaar meer chopperts op de mega meeting!
 
Een aantal loggers hier kunnen natuurlijk ook zelf wat afspreken om ergens even live praten, een rondje om elkaars scooter te lopen, een burger eten en weer pleite gaan ? Geheel vrijblijvend, gratis, no strings attached..
 
Ik was er toch ook met mn aftanse-uit-de-toon-vallende-mislukte-met-plastic-opgesmukte-choppert ? :+
 
Blind niet, maar als ik op de foto's zie dat 99% geen chopper was, kan ik me wel vinden in Slow's opmerking.
Je hebt zelf ook wel een beetje gelijk hoor, met je 'discriminatie' opmerking, maar ik denk dat je ook wel begrijpt dat er weinig lol aan is om met je lekkende HD tussen 500 onbekenden op racers te gaan staan. Vandaar dat ik een poll was gestart om te kijken of er meer mensen zouden gaan.

Dus: Volgend jaar meer chopperts op de mega meeting!
Het percentage buikschuivers was zeker hoog.
Ducati's waren ook behoorlijk aanwezig. Toch ook als een rammelbak merk gekend :+
Slechts 2 Buell's, de mijne en een blauwe XB9S, nog zo'n merk geplaagd door vooroordelen. ;)
één Goldwing rijder, zonder poffertjeskraam '( Hewi had goede zaken kunnen doen ;)

Ach, volgende keer meer sjopperts d'r bij :) :)
 
Oeps! Voortaan niet vergeten Mr Smiley bij mijn comments te zetten!
Het was maar een grapje hoor over die discriminatie...

Maar nu we het er over hebben; MF is wel overwegend een Crotchrocket forum dacht ik zo. Het is wel leuk maar er mag best wat meer Chopper en Harley bij van mij.
Het lijkt ook maar een handje vol HD rijders die hier regelmatig posten.
Ik ben al op zoek geweest naar een HD-forum ala MF maar niets gevonden.

Iemand tijd over om een HD forum te onderhouden?
Is er bij MF ruimte voor een uitgebreidere HD/Chopper afdeling?
Iemand andere tips/links/ideeën?

peace!
Slow
 
Oeps! Voortaan niet vergeten Mr Smiley bij mijn comments te zetten!
Het was maar een grapje hoor over die discriminatie...

Maar nu we het er over hebben; MF is wel overwegend een Crotchrocket forum dacht ik zo. Het is wel leuk maar er mag best wat meer Chopper en Harley bij van mij.
Het lijkt ook maar een handje vol HD rijders die hier regelmatig posten.
Ik ben al op zoek geweest naar een HD-forum ala MF maar niets gevonden.

Iemand tijd over om een HD forum te onderhouden?
Is er bij MF ruimte voor een uitgebreidere HD/Chopper afdeling?
Iemand andere tips/links/ideeën?

peace!
Slow

Zoiets staat of valt met de gebruikers van het forum. Geloof me, als er animo voor zou zijn was er allang zo'n forum op 1 van de HD-sites.
Ik denk dat de meeste chopper/HD-rijders niet zo computerminded zijn....

Een jaar of 2 geleden duurde het hier ook wel eens een dag of wat voordat je antwoord kreeg op een vraag, was het aantal chopperts nog veeeeeeel lager. :Z
 
Beste VF700c,
Mijn post is bedoeld als uitnodiging om langs te komen en geen oproep tot het verkondigen van je persoonlijke mening.

Net zoals bij MTC Veendam is iedereen welkom. (althans, volgen de website)


gegoede da chop mag jij mijvertellen waar de naam confederates vandaan komt

als in jouw geval het wiel is uit gevonden

en jij ijzer met handen ken breken
 
Oeps! Voortaan niet vergeten Mr Smiley bij mijn comments te zetten!
Het was maar een grapje hoor over die discriminatie...

Maar nu we het er over hebben; MF is wel overwegend een Crotchrocket forum dacht ik zo. Het is wel leuk maar er mag best wat meer Chopper en Harley bij van mij.
Het lijkt ook maar een handje vol HD rijders die hier regelmatig posten.
Ik ben al op zoek geweest naar een HD-forum ala MF maar niets gevonden.

Iemand tijd over om een HD forum te onderhouden?
Is er bij MF ruimte voor een uitgebreidere HD/Chopper afdeling?
Iemand andere tips/links/ideeën?

peace!
Slow
Oh achter mijn Ben je Blind had ook wel een smilie gemogen ;)

Zal in de states wel een goedlopend HD forum zijn.

Om jullie een beetje te troosten hier een foto'tje van het sjoppertje van mijn vriendin.

xl883r_2.jpg


Rijd ik ook graag mee hoor 8-)
 
Oh achter mijn Ben je Blind had ook wel een smilie gemogen ;)

Zal in de states wel een goedlopend HD forum zijn.

Om jullie een beetje te troosten hier een foto'tje van het sjoppertje van mijn vriendin.

(Afbeelding)

Rijd ik ook graag mee hoor 8-)

No problemo,
:9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o
(pick any frikkin' smiley)

Je vriendin heeft het wel voor elkaar zo te zien!
Beter als jij in ieder geval! :9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o (PIFS again)
 
Ik ben al op zoek geweest naar een HD-forum ala MF maar niets gevonden.

Iemand tijd over om een HD forum te onderhouden?

Er is 1 goed HD-forum, maar dat is echt alleen maar HD-technisch en treffen gerelateerd. Geen ruimte voor geneuzel (althans bijna niet; behoorlijk strakke administrator). Bevalt mij goed, ik kom hier toch ook vrij veel geneuzel in de ruimte tegen. Kijk maar'es op http://harley-davidson.pagina.nl/ en dan bij het 'prikbord'.
 
Er is 1 goed HD-forum, maar dat is echt alleen maar HD-technisch en treffen gerelateerd. Geen ruimte voor geneuzel (althans bijna niet; behoorlijk strakke administrator). Bevalt mij goed, ik kom hier toch ook vrij veel geneuzel in de ruimte tegen. Kijk maar'es op http://harley-davidson.pagina.nl/ en dan bij het 'prikbord'.

Daar had ik al gekeken.
Was niet echt veel aan vond ik...
 
tja, het ging hier over de mega meeting,

mischien een idee, om een meeting voor de chopperaars/bobberaars/eigenbouwers/customers e.d. te organiseren.


voelt iemand zich geroepen?
 
tja, het ging hier over de mega meeting,

mischien een idee, om een meeting voor de chopperaars/bobberaars/eigenbouwers/customers e.d. te organiseren.


voelt iemand zich geroepen?

De plek heb ik. Bij sommige al bekend van de Dutch hardly rideables, het nieuwjaarsfeest, en de afgelopen BBQ.
 
Terug
Bovenaan Onderaan