Choppers op de MF mega meeting??

Ga je op de choppert naar de MF Mega meeting?

  • Ja tuurlijk!

    Stemmen: 7 26,9%
  • Weet het nog niet... hangt van het weer af...

    Stemmen: 2 7,7%
  • Nee

    Stemmen: 14 53,8%
  • Nee, ik goa noar de karremis ;-)

    Stemmen: 3 11,5%

  • Totaal aantal stemmers
    26

Knukkel

MF veteraan
21 jun 2004
2.599
0
Gaan er nog mensen op chopperds of klassiekers naar de MF megameeting?
Als ik in het MF mega meeting topic kijk, zie ik bijna alleen maar racerts enzo...
Ik weet het zelf nog niet, maar als er meer gaan denk ik dat ik wel een poging ga wagen...
Your votes plz...
 
Sorry, tis hier dan kermis :9
Ben ik absoluut niet in staat om te rijden...

Volgende keer absoluut van de partij en dan hopelijk op een harley 8-)


Ook al ben je alleen, gewoon gaan. Dan ben jij in ieder geval diegene waarvan iedereen weet dat ie geweest is (die kerel met die motor zonder plastic }) )
 
Heb zelf ook chopper gereden en ben ook naar meetings geweest ermee. Gewoon gaan joh is gezelli. 8-) en je hebt tenminste een aparte motor dan 8-)
 
Ik moet zeggen dat er de vorige meeting weinig choppers waren.
Racers vind ik wel mooi, maar ik zie toch ook graag een chopper hoor, gewoon komen allemaal.
 
Knukkel,

Is die meeting nu 12 sept bij de mac in Veenendaal ?
(Sorry, ik had niet de energie dat hele forum door te sleuren)

In principe kan/wil ik wel.
Zijn er nog meer bobbers, zodat we misschien kunnen oprijden met elkaar ?
Zou wel stoer zijn, zo'n plukkie bij elkaar.
 
Vorige megameeting wel geweest, maar ook ik vind een keer per jaar genoeg.

Maakt toch niet uit dat er weinig choppers zijn. Die zijn hier op het m-f nou eenmaal in de minderheid.
Voor een meeting maakt dat niet uit. Bij een rit kan ik me voorstellen dat het verschil te groot is.
 
Knukkel,

Is die meeting nu 12 sept bij de mac in Veenendaal ?
(Sorry, ik had niet de energie dat hele forum door te sleuren)

In principe kan/wil ik wel.
Zijn er nog meer bobbers, zodat we misschien kunnen oprijden met elkaar ?
Zou wel stoer zijn, zo'n plukkie bij elkaar.

Ja, is a.s. zondag. Lijkt me ook leuk om met een groepje gelijkgestemden te zijn.
Alleen... als er echt weinig komen dan wit ik ut nog nie... Niet dat ik me niet welkom voel, maar ik kijk graag naar chopperts enzo en dan kan ik die dag misschien beter naar een ander treffen gaan (Nieuwegein?)

ALS ik kom, dan rij ik vanuit het zuiden over de A50 en dan bij Ernem linksaf de A12 op.

We houden het ff op het radarscherm!
 
Ik kom ook wel, ik ben toch wel in Veenendaal de 12e en dan kunnen jullie meteen naar mijn intruder kijken en tips geven.
Ik weet er namelijk nog niet veel van en ik denk dat jullie me nog wel een en ander kunnen leren.

je kunt me herkennen aan een rode roos :P
 
effe over je topicvraag he...

zo'n ding heb toch ook 2 wielen :?

of snap ik hier iets niet??

gewoon meedoen :]

wordt gezellig :}


ps. hebben al koekblikkers en aanverwanten om voor lul te zetten,..moeten we niet onderling gaan beginnen he!
 
D'r komen ook snelle sjopperts :}

he Niels :)

Nitro zal wel op de Hyosung komen :]

en ik, met m'n sjoppert blok in een streetfighter :X én heel mischien Marianne op d'r Sportster *D
 
Hhhm ik weet het nog niet. de 11de heb ik een feestje, en ik wil dat weekend nog naar Friesland toe. dus wordtkrap.

Maar lijkt me wel leuk.
 
Ik ga wel, niet op een racer, niet op een chopper maar op mijn BMW ;)Ja dat het leuk was, wat was er dan minder dat je nu niet komt?

Ik vond het niet leuk Lara, teveel opgefokte bikers. Zal aan mij liggen ;-) Persoonlijke keuze dus. 't Is niet dat ik niet van drukke meetings/ritten houd; de Joko-toer, de Westerschelde-protestrit en de Dierenvoedertoer zijn de recentste écht massale ritten geweest die mij wel bevallen.
Ik wens natuurlijk alle mf-ers die wel gaan heel veel plezier toe.
 
EagleBiker, Ik rij ook geen ritten mee, veel te druk, en onmogelijk met mijn hand op dit moment
Maar ik vind het wel heel erg leuk om iedereen weer eens te zien en kennis te maken met mensen die ik nog niet ken. ;)
 
Hmm ik hoor net dat mijn ontgroening aanstaande vrijdag al begint. Ik kan dus toch niet komen. Kut eigenlijk, vorige keer kon ik ook al niet, ik had me er echt op verheugd :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan